220.lv

PIGU Latvia SIA
www.220.lv
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
1003
Atrisinātas
73
Ar atbildēm
1122
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

220.lv - Preces defekts

Preces defekts Šādu "skaistu" internetveikalā 220.lv pirktu magnētisko tāfeli nācās saņemt bērnam kā dāvanu dzimšanas dienā. Protams, veikals aizbildināsies, ka tas ir pasta vai paša pircēja radīts defekts. Par pasta pakalpojuma kvalitāti nemāku spriest, bet no pasta līdz mājām prece tika attransportēta kā jēla ola, bez vismazākiem bojājumiem.

K Kaspars 26.06.2018
Komentāri 4 Bērni

220.lv - slikts serviss

slikts serviss Pasūtījums nr. 6028637, netika piegādāts laikā, kā arī netika dota nekāda informācija, kas par problēmu. Zvanot un interesējoties pašam, teica, ka esot aizmirsuši informēt par preci. Atbilde no piegādataja arī esot jagaida nākošā dienā. Redzēsim, kad vēl tiks atgriezta nauda. Un nav jau pirmā reize, kad ir problēmas ar piegadi laikā.

220.lv - Garantijas nepildīšana, sliktas atsauksmes par prēci nepubliskošana

Garantijas nepildīšana, sliktas atsauksmes par prēci nepubliskošana После первой поломки, деталь просто заменили. После второй поломки этой же детали по той же причине и в том же месте (некачественные комплектующие, после 5-6 мес использования протираются), получил отказ на ремонт. Якобы не гарантийный случай, предложили ещё и самому делать. Чтобы выяснить что поломка не гарантийная, деталь была отправлена в Литву. Зачем, если не гарантийный случай!? В гарантии о том, что это не гарантийный случай конечно не написано. Был оставлен негативный отзыв на товар на...

220.lv - Slikts serviss/Garantijas nepildīšana

Slikts serviss/Garantijas nepildīšana Garantijas nepildīšana, cilvēku tiesību pārkāpšana! Garantijas laikā netiek nekas risināts, pilnīga vienaldzība no pārdevēja puses, nauda saņemta par preci un klients vairāk neinteresē! Veselu mēnesi jākaro ar sēdošiem neko nedarošiem operatoriem, kuri tikai gudri runā! Veselu mēnesi internetveikals neliekas ne zinis par neejošu preci garantijas laikā, kura nav remontējama (meistara atzinums-prece nav remontējama) divu nedēļu laikā vispār nekādu ziņu no pārdevēja! Cilvēki, ja negribat...

220.lv - Vissliktākais klientu serviss!

Vissliktākais klientu serviss! Sveiki! Nolēmām iegādāties portatīvo datoru no 220.lv. Dators atnak bez oriģinālas kastes, lietošanas instrukcijām, aizsarg plēvītēm. Vienkārši iesaiņots plēvē. Jau rodas aizdomas, ka dators varētu būt iepriekš lietots. Pats dators ilgi slēdzās, jābūt visu laiku pieslēgtam pie lādētāja, jo bateriju nelādē. Sazinamies ar 220.lv lai pateiktu, kas par problēmām un ka preci gribam atgriezt atpakaļ. Liek nofilmēt video ar datora problēmām un jāpārsūta viņiem, lai izvērtētu (ko tādu pirmo reizi...

220.lv - Vissliktākais serviss Latvijā

Vissliktākais serviss Latvijā 220.lv sliktākais serviss un apkalpošana latvijā, neiepērcieties šajā internetveikalā, tiek pārdota nekvalitatīva prece. Noplīsa ledusskapis garantijas laikā, 220.lv neliekas ne zinis, ne par preces savākšanu neatbild, ne par preces iznešanu, ne par to kādā laikā pircējs var nodot preci kurjeram. Pilnīga vienaldzība no pārdevēja puses, ar tik nožēlojamu servisu vēl nebijām saskārušies, šim internetveikalam nav ne savi kurjeri un pilnīgi nekas netiek saskaņots ar pircēju. Pats galvenai...

220.lv - GARANTIJAS NEPILDĪŠANA

GARANTIJAS NEPILDĪŠANA 16.februārī 2018.g. internetveikalā 220.lv nopirkām trauku mazgājamo mašīnu BEKO DFN26420W. Trauku mašīna tika lietota apmēram 10 reizes. Aprīļa sākumā trauku mazgājamā mašīna pārtrauca darboties. Pēc konsultācijas ar 220.lv, 13. aprīlī pieteicām meistaru. Meistars ieradās 16. aprīlī. Meistars sacīja, ka it kā esot saplīsis ūdens sūknis, tas esot jāpasūta un parasti detaļu piegāde ilgstot 1-2 nedēļas. Pēc pāris nedēļām zvanījām meistaram, kurš atbildēja, ka sūknis vēl neesot atsūtīts. Tad...

220.lv - Meistara secinājums, nav remontējams.

Meistara secinājums, nav remontējams. Iegādājāmies šajā internetveikalā ledusskapi lG kurš saplīsa pēc 1,5 gada, pus gadu līdz garantijas beigām. Meistara secinājums, nav remontējams. 18.05 informējām šo internetveikalu un nosūtījām meistara apstiprinošu dokumentu, ka ledusskapis nav remontējams. No internetveikala nav nekādas ziņas, ne atbildes uz maniem e pastiem. Veikals saņēma naudu par ledusskapi un ar preces maiņu nesteidzas, ņemot vērā ka ir +20 grādi un bez ledusskapja vasarā neiztikt. Jau otro nedēļu dzīvojam bez...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Nopirku benzīna ģeneratoru, jo ir jālaista lauks. Apskatot iepakojumu, konstatēju, ka šī prece jau ir pabijusi pie klienta madonas pusē, pārlīmēta mana adrese. Izņēmu no iepakojuma, stūris nolauzts un iedarbināt nesanāca, bojāts starters. Sazinājos ar veikala operatoru, ka izmantošu tiesības atgriezt preci 14 dienās. Operators pateica, ka jābūt neskartam iepakojumam un nelietotai precei, bet tāpat var atgriezt atpakaļ. Aizsūtīju pa pastu, nogaidīju 10 dienas un lūdzu samainīt preci vai atgriezt...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju dīvānu interneta veikalā www.220.lv tā kā prece ir smaga, pieteicu arī piegādes pakalpojumu un "uznešanu" uz otro stāvu, kas nav lēts pakalpojums. Piegādes dienā, veikala algotais kurjers piezvanīja plkst. 10: 00 un lika man gaidīt sūtījumu no 12: 30 – 15: 30 - tas ir darba laikā pusi dienas. Atprasījos no darba un gaidīju, bet piegāde šajā laikā nenotika. Vēl vairāk, plkst. 15: 00 kurjers atkal piezvanīja un teica, ka vajadzēs pagaidīt līdz plkst. 18: 00 nokavēju arī visu...

A Aldis 16.04.2018
Komentāri 1 Veikali

220.lv - Uzmācīgi 220.lv SMS

Uzmācīgi 220.lv SMS Kā atteikties no 220.lv sms, ļoti apnikušas viņu regulārās nakts izpārdošanas. Vienreiz kaut ko tur nopirku un tagad nožēloju. Būtu zinājis ka tagad visu mūžu saņemšu tās traucējošās īsziņas - nebūtu tur nekad iepircies. Zvanot uz mājas lapā norādīto tālruni, nekādi rezultāti - sms no 220.lv turpina nākt. Un nobloķēt arī nevar jo neuzrādās tel. Nr. no kāda tiek sūtītas īsziņas. Vai tiešām iejauti arī mobīlo sakaru operātori?

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Tika noslēgts 5175519 надеюсь хоть здесь ответите лояльному клиенту который как вы сможете увидеть все мои покупки за 5 лет и сумма переваливает (за 5.000) . Теперь покупок больше не будет, так как на моё письмо адресованное [slēpt]@220.lv за январь вы оставили без внимания и на звонки отвечаете что сами ничего не понимаете о чем идет речь. Теперь возвращаемся к главной проблеме. Заказав в интернет магазине душевую кабинку ждали две недели и вроде пришла смс что можете забирать на даугагривас...

220.lv - Originala telefona stikla aizsargpleve aizvietota ar letu plastikatu

Originala telefona stikla aizsargpleve aizvietota ar letu plastikatu Pasūtīju stikla aizsargplēvi iphone telefonam par 7,99 eur. Atverot iepakojumu, kontsateju, ka stikla aizsargplēve aizvietota ar parastu planu plevi, kas maksa ne vairāk par 1eur. Iepakojums papildus bijis aizlimets ar skoču, kas skaidri norāda uz to, ka iepakojums bija atverts, prece samainīta un pēc tam aizlimets! Tiraka krāpšana!

Atrisināta220.lv - Salauzta price, сломанный товар

Salauzta price, сломанный товар Никому не советую что-либо покупать в этом магазине. На днях я заказала пылесос в 220, так как была акция - бесплатная доставка, то выбрала доставку товара курьером (о чём потом сильно пожалела, лучше бы сама приехала в магазин и на месте распаковала бы товар. Товар привезли в срок, курьер до квартиры доставил товар,. После того, как я расплатилась с курьером и он уехал, я стала распаковывать товар. Коробка была целая, без вмятин, коробка была запакована в заводскую плёнку, а не просто заклеена...

220.lv - Brāķis, defekts

Brāķis, defekts 28 декабря 2017 года в 220.lv купили телефон Samsung Galaxy J5 2017 вместе с защитным стеклом и картой памяти, также для телефона был куплен чехол. Через месяц бережного использования на экране в течении 2 дней появлялись темные пятна, которые заполнили почти весь экран. Обратившись в гарантийный ремонт,нам отказали,ссылаясь на то,что это механическое повреждение. Но так как мы уверены,что обращались с ним бережно, мы написали отзыв на 220.lv, который не был опубликован. После этого на почту...

220.lv - Slikts serviss un bojājumi

Slikts serviss un bojājumi Заказала диван в 220.lv, почитав положительные (негативные на сайте удаляются) отзывы о самом диване, и о быстрой и качественной (между прочим, отдельно оплачиваемой) доставке. Заказала. Привезли в срок (как и обещалось, в пятницу) , получив оплату и предложив подписать накладную о получении товара, курьер предупредил, что все претензии я смогу предъявлять уже самому магазину. За отдельную мат. Благодарность диван внесли в квартиру, разумеется, не дальше прихожей. Стали мы товар разглядывать и...

220.lv - Cūcīga attieksme

Cūcīga attieksme Šīs kompānijas valdība uzskata, ka var mierīgi pārdot savu klientu e-pastu datu bāzi jebkura biznesa īpašniekam, lai tas varētu sūtīt jums savu spamu. Ļoti cūcīga attieksme no viņu puses. Nezinu, kā tāda ideja vienkārši varēja ienākt cilvēku prātā...

Atrisināta220.lv - Atsūta lietotu preci

Atsūta lietotu preci Pasūtīju kafijas automātu.. kas atnāca lego kastē: iekšā saplēsta kafijas automāta kaste... visi piederumi ar kafijas puteklīšiem un uz automāta redzami kafijas pleķi.. no automāta sāk tecēt ūdens. Vienkārši atsūta jau lietotu preci! Nosūtīta sūdzība, 3 reizes zvanīju, lai uzzinātu ko tādās situācijās dara, jo iepriekš man bija viss normāli vienmēr ar šo servisu.. uz ko saņemu atbildi, ka esmu pirmais gadījums, kad atnāk lietota prece, un, ka mana sūdzība tiks izskatīta. Vienkārši nav vārdu..

220.lv - Плохой сервис

Плохой сервис Заказала товар-хотела сделать подарок. Потеряли мой заказ-праздник был испорчен. Сделали повторно заказ должен был быть 20 числа, а его нет. И сотрудники одни говорят что товар привозят только утром к ним в магазины, а другие что в течении дня! Разачаровал магазин 220.lv

Atrisināta220.lv - Nepareiza prece + klientu apkalpošana

Nepareiza prece + klientu apkalpošana Atsūtīja nepareizo preci pareizā iepakojumā. Par pasūtījumu jau bija samaksāts un prece saņemta pakomātā. Ilgstošā sarakstē un telefionu sazvanē vienojāmies, ka tiks atsūtīta pareizā prece. Kam negadās.. Jautāju ko darīt ar preci, ko man nepareizi atsūtījuši - saņēmu atbildi, ka to var kaut kad ievest viņiem birojā. Pēc nedēļas saņemu zvanu no 220, par šo pašu preci, bet šoreiz man lūdz no sākuma preci nogādāt viņu birojā vai nosūtīt pa pastu. Tā lai jaukāk, man piedāvā nepareizo preci ievest...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes