www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss, maldināšana

220.lv - Slikts serviss, maldināšana

Tātad pasūtīju preci (matu fēnu) 08.01.25, kura Cena bija 89.00 eiro. Pasūtījuma numurs: 35141299. Prece atnāca diezgan ātri, prece bija atnākusi tik sliktā kvalitātē, un vēl pie tam tik lielu cenu. Vienkārši drausmīga kvalitāte, pat neriskēju preci slēgt iekšā. 11.01.25 prece tika nogādāta atpakaļ uz krasta ielu 52 (220.lv) veikalu. Nogaidīju 14 darba dienas! Nauda netika atgriezta. 01.02.25 rakstīju 220.lv uz e-pastu, uz ko viņi man atbildēja ka gaida aktu no pārdevēja, un tuvākajā laikā sazināsies ar mani. Nogaidīju vēl kādu laiciņu. Un tad 13.02.25 zvanīju uz 220.lv izstāstīju situāciju, jo mans pacietības mērs bija pilns! Uz ko man operators atbildēja ka nodos ziņu tālāk saviem kolēģiem, un tad tuvākajā laikā sazināsies ar mani, un nu jau mēnesi pat ja ne vairāk, mani maldina, un naudu neatgriež. Uz doto momentu tiks rakstīts iesniegums Ptac, lai pārbauda vienreiz šī kantora darbības.

19 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 19 st atpakaļ

Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Vēlamies vērst uzmanību, ka 220.lv ir tirdzniecības platforma, kurā tirdzniecību veic kā pats 220.lv, tā arī 4000 citu Pārdevēju no dažādām valstīm. Konkrēto preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja Hevara, UAB un katrs Pārdevējs mūsu platformā nosaka savu preču aprakstus, cenas, kā arī veic likumos noteiktos Pārdevēja pienākumus attiecībā pret klientu, respektīvi ir atbildīgs par Preces kvalitāti, orģinalitāti, garantiju un citiem aspektiem. Jūsu pieprasījums ir nodots preces pārdevējam un mēs (220.lv) esam iesaistījušies šīs situācijas izskatīšanā starp Pārdevēju un klientu.
Vēlamies arī informēt, ka Jūsu pasūtītā iekārta ir matu ieveidošanas žāvētājs, kas tiek definēta kā higiēnas prece un tām pēc noteikumiem nav spēkā atteikuma tiesības.

Pateicamies par sapratni!

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Awesomela 18 st atpakaļ

Jums arī vienreiz būtu jāsāk pārbaudīt kādas kvalitātes preces pārdot jūsu “glaunie” pārdevēji. Mēneša laikā nevar tikt galā.. atvainojiet mani tā ir cūcība augstākajā mērā. Un par šo preci nekādi noteikumu netika rakstīti. Ja nekas netiks risināts turpmāk, tad tālāk jau būs tiesas darbi! Paldies!

A

Komentāri (2)

D Direktorrs 8 st atpakaļ

Palasiju ko atbild šeit 220 pārstāvis un iesaku jums rakstīt iesniegumu PTAC .

1. Naudas atmaksai ir jābūt 14.dienu laikā no preces atgriežšanas brīža.

2. Pārbaudiet kam jūs maksājāt par preci ,ja tiešais naudas saņēmējs ir 220.lv , tad teksts par tirdzniecības platformām un citiem pārdevējiem ir pilnīgs bezsakars, jo pārdevējs ir 220.lv (no kā viņi iepērk ,vai kam tālāk pārskaita jūsu naudu tā nav jūsu problēma) . Ja 220 nav pārdevējs ,tad kādā sakarā viņi jums atbild, ka gaida no cita uzņēmuma preces pieņemšanas aktu, kā arī visa komunikācija par preci un atgriežšanu notiek ar 220.lv? Cik saprotu pati prece arī tika atgriezta tieši 220.lv - ja viņi nav pārdevējs kāds viņiem sakars ar šo?.

3. Īpaši svarīgi ir sekojošais - 220.lv savā atbildē, ko sniedza šeit maldina jūs un sniedz jums nepatiesu informāciju par 14. dienu atgriežšanas noteikumiem norādot to ,ka šis ir matu žāvētājs un tiek definēts kā higēnas prece un tām pēc noteikumiem NAV spēkā atteikuma tiesības. Ar šo jums tiek melots ,jo higēnas precēm IR spēkā atteikuma tiesības , bet tikai ar nosacijumu ,ja nav atvērts iepakojums.

Ja iepakojums nav nekādā veidā aizīmogots ar nekādām uzlīmēm utt ,bet ir vienkārši ir kā atverama kaste , tad jūs varat uzstāt ka neesat vērusi vaļā šo iepakojumu. Pat ja tas bija aizīmogots arī tad varat uzstāt , kad jums tieši šādu jau pārdeva un jūs pati neesat vērusi neko vaļā.

D Direktorrs 8 st atpakaļ

Kā arī visdrīzāk PTAC ieskatos šajā gadijumā pat šī prece nekvalificēsies kā higēnas prece , jo jebkurā klātienes elektronikas veikalā kur tirgo matu žāvētājus viņus ņem ārā no iepakojuma rāda cilvēkiem un tad liek atpakaļ un pārdod citam un tas nav higēnas normu pārkāpums un to drīkst darīt. Savukārt atgriežšanas noteikumos ir norādīts, ka ar preci šo 14.dienu laikā var iepazīties tādā apjomā , kā to varētu izdarīt klātienes veikalā. Tātad ja klātienes veikalā ir atļauts izņemt žāvētāju no iepakojuma ,lai apskatītu (nelietojot un neliekot pie matiem), tad arī neklātienē nopirktam tev to ir tiesības darīt.
Bet šim pat nav nozīmes ,ja tu apgalvosi ,ka neesi pat iepakojumu taisijusi vaļā..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes