220.lv - Slikts serviss, krāpšana
🛋 02.10.2024 pasūtīju mēbeļu komplektu asgard 3+1 (€886.00) no 220.lv. Tajā ietilpst dīvāns un klubkrēsls. Kā jau pierasts ar šo veikalu, piegāde aizkavējās par mēnesi, un nekādu informāciju par kavēšanos no viņiem nesaņēmu. Beidzot 19.11.2024 prece tika piegādāta.
❌ kvalitāte? Briesmīga.
Pēc mazāk nekā mēneša lietošanas klubkrēslam (14.12.2024) atlūza parocenis, jo tas bija piestiprināts ar pilnīgi neatbilstošām skrūvēm.
Dīvāns sāka čīkstēt, un tā paroceņos parādījās spraugas. Arī auduma diegi atiruši. 13.01.2025 klubkrēsla aizmugurējās kājas pilnībā nolūza.
💬 saziņa ar klientu servisu? Pilnīga vilšanās.
Sākām saraksti 13.01.2025, atbildi saņēmām pēc trim nedēļām – bojājumi esot mehāniski, un piedāvāts maksas remonts. Pēc tam, kad pieminēju ptac, pēkšņi informācija tika nodota piegādātājam.
Pēc vēl 10 dienām bez atbildes sazinājos vēlreiz – beidzot saņēmu paziņojumu, ka esam "sēdējuši uz paroceņa" (nav patiesība) , bet par klubkrēsla kājām – nekādas atbildes vispār.
🔎 secinājums?
220.lv pārdod mēbeles, kuru kvalitāte ir apšaubāma, un, kad rodas problēmas, vainu noveļ uz klientu. Pirms pirkšanas noteikti izvērtējiet, vai esat gatavi šādai attieksmei un iespējamiem papildu izdevumiem.
⭐️ mans vērtējums: 1/5 – brāķēta prece, slikta klientu apkalpošana un nekādas atbildības no pārdevēja puses.
Komentāri (1)
Interesanti ko jūs ar tām mēbelēm darījāt :D