www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss, krāpšana

220.lv - Slikts serviss, krāpšana

🛋 02.10.2024 pasūtīju mēbeļu komplektu asgard 3+1 (€886.00) no 220.lv. Tajā ietilpst dīvāns un klubkrēsls. Kā jau pierasts ar šo veikalu, piegāde aizkavējās par mēnesi, un nekādu informāciju par kavēšanos no viņiem nesaņēmu. Beidzot 19.11.2024 prece tika piegādāta.

❌ kvalitāte? Briesmīga.
Pēc mazāk nekā mēneša lietošanas klubkrēslam (14.12.2024) atlūza parocenis, jo tas bija piestiprināts ar pilnīgi neatbilstošām skrūvēm.
Dīvāns sāka čīkstēt, un tā paroceņos parādījās spraugas. Arī auduma diegi atiruši. 13.01.2025 klubkrēsla aizmugurējās kājas pilnībā nolūza.

💬 saziņa ar klientu servisu? Pilnīga vilšanās.
Sākām saraksti 13.01.2025, atbildi saņēmām pēc trim nedēļām – bojājumi esot mehāniski, un piedāvāts maksas remonts. Pēc tam, kad pieminēju ptac, pēkšņi informācija tika nodota piegādātājam.
Pēc vēl 10 dienām bez atbildes sazinājos vēlreiz – beidzot saņēmu paziņojumu, ka esam "sēdējuši uz paroceņa" (nav patiesība) , bet par klubkrēsla kājām – nekādas atbildes vispār.

🔎 secinājums?
220.lv pārdod mēbeles, kuru kvalitāte ir apšaubāma, un, kad rodas problēmas, vainu noveļ uz klientu. Pirms pirkšanas noteikti izvērtējiet, vai esat gatavi šādai attieksmei un iespējamiem papildu izdevumiem.

⭐️ mans vērtējums: 1/5 – brāķēta prece, slikta klientu apkalpošana un nekādas atbildības no pārdevēja puses.

19.02.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (1)

E Elviss Preslijs 19.02.2025

Interesanti ko jūs ar tām mēbelēm darījāt :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes