www.sudzibas.lv 220.lv Preču atgriešana - neiespējamā misija

220.lv - Preču atgriešana - neiespējamā misija

Pasūtīju 220.lv preci, taču izrādījās, ka man neder izmērs, un biju jau rēķinājusies par iespējamu preču atgriešanu, kas ir iespējama visiem interneta pirkumiem.
Vēlējos noformēt atgriešanu, nospiežot 220.lv mājas lapā uz atgriešanu, ielādējās PDF fails ar uzņēmuma nosaukumu un adresi, un rakstīts, ka prece jāatgriež tieši pārdevējam, un tas esot kaut kāds Shumee Polijā,
Zvanīju uz 220.lv klientu apkalpošanu, lai precizētu detaļas, kā tieši jānoformē atgriešana, jo netiek piedāvāta ne atgriešanas forma, ne atgriešanas kods, kā mēdz būt citos internetveikalos, nav skaidrs, kā sūtīt, kas ir tas mistiskais pārdevējs, kā viņš zinās, kas es esmu (jo ne jau viņa klients esmu, bet 220..lv)
220.v paskaidroja, ka man pašai jāzvana uz Poliju, un viss šis jānoskaidro pašai, jārunā nez kādā valodā, jo izrādās, tur nerunā ne angliski, ne krieviski, par kaut ko jāvienojas.
Prece netiek pieņemta 220.lv veikalā, lai arī pasūtījums veikts pie viņiem, un 220.lv vairs es kā klients neinteresēju, tādi esot noteikumi.

Ļoti, ļoti iesaku - nepērciet neko pie viņiem, ja vien nav 100% pārliecības, ka prece tiešām derēs un 100% nebūs jāatgriež. Ja kaut mazākās šaubas - NĒ!

Vēl piebildīšu - internetā iepērkos regulāri, gan paturu preces, gan sūtu atpakaļ, nekad nav bijušas problēmas vai nskaidrības.
220..lv ir nekaunīga un neatsaucīga "platforma" (tā viņi paši sevi dēvē)

27.02.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

H

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes