www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss, naudas atgriešana

220.lv - Slikts serviss, naudas atgriešana

Biju iegādājies elektronikas preci 500€ vērtībā.
Viss bija kārtībā līdz sapratu ka precei ir tehniskie defekti. Līgumā rakstīts, ka 14, dienu laikā varu preci atgriezt, ar naudas atmaksu. Tā arī izdarīju, devos pāri Latvijai uz 220lv veikalu. Preci pieņēma un deva ziņu ka 14 dienu laikā nauda tiks atgriezta kontā.
Ir pagājis mēnesis no tās dienas, nauda nav atgriezta, nekāda ziņa netiek dota, kad zvanu vai nu neviens nepaceļ, vai liek gaidīt ilgāk, nepasniedzot precīzāku informāciju.

19.02.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 19.02.2025

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts TT9999 19.02.2025

Nosūtiju jums kārtējo e-pastu. Nebrīnos ka neatbildēsiet 🤷🏻

T

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes