Adrese: |
Mūkusalas 41 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +37163588024 |
Darba laiks: |
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
1a.lv - Sūdzības un atsauksmes
1a.lv - Slikts serviss
Nopirku mobilo telefonu, kuram izrādījās defekts - nestrādā internets no sim kartes (ne 3g, ne 4g, tikai wi-fi). Atbraucu pie viņiem uz ofisu Mūkusalas ielā 41 atdot preci, būdams pārliecināts, ka ir 14 dienu garantija atgriezt naudu atpakaļ. Bet, protams, ticēt, ka kāds vietējais kantoris tev atdos naudu par brāķi ir diezgan naivi. Telefonu paskatījās - tiešām nestrādā. BET viņi to atpakaļ neņems, jo es jau esmu ielicis sim karti telefonā, tāpēc uz mani 14 dienu naudas atgriešanas garantija...
1a.lv - Ļoti nelaipna apkalpošana
Šodien 04.10.2016. mani apkalpoja sieviete, kura tajā brīdī vienīgā atradās aiz apkalpošanas letes, šajā veikalā iegriezos 1. reizi un nepamanīju, ka ir jāņem numuriņi,jo ļoti steidzos, tajā brīdī, kad es pienācu pie letes, šī sieviete, kura atteicās nosaukt vēlāk savu vārdu uzvārdu ļoti laipni apkalpoja kādu jaunu vīrieti, smaidīja un koķetēja, tam ,ka es stāvu un gaidu bez numuriņa savu kārtu jau kādu laiciņu viņa absolūti nepievērsa uzmanību, kaut gan varēja pamanīt, ka es ļoti steidzos, kad...
1a.lv - Piegādes termiņi
Kopumā pirkt 1a.lv ilgu laiku bija ļoti labi: adekvātas cenas, diezgan ātra preču piegāde, pietiekami labs serviss. Bet pēdējā pusgada laikā tas mainījās. Preču piegāde palika ilgāka, sākās piegādes atlikšana uz dažādiem termiņiem (1 nedēļa līdz pat 3-4 nedēļām). Un pēdējā nagla bija ar iPhone7. Tika uztaisīta akcija "Saņem iPhone7 pirmais jau 23.septembrī". Veicām pasūtījumu, apmaksājām avansa rēķinu. Rezultātā pirms 23.septembra piegāde tika pārnesta uz 30.septembri. Labi, pagaidīsim...
1a.lv - Nepatīkama attieksme, slēptie maksājumi.
Iegādājāmies datoru, bet negāja internets kā nākas. Aiznesām atpakaļ, lai atrisina problēmu, jo tikko pirkts - vēl garantija strādā, bet šie pēc tam paprasa 20 eiro, jo problēma ar programmu, nevis pašu iekārtu. Tas jau nekas, ka paši tādu programmu bija uzlikuši, tas netraucēja paprasīt vēl naudu. Nepatīkami jau, ka nestrādā viss kā vajag, bet tad vēl naudu prasīt problēmu novēršanai, pie kā paši vainīgi?? Laikam viņiem klientu par daudz, ka tik slikti apietas. Pretīga attieksme. Neiesaku šajā veikalā iegādāties NEKO.
1a.lv - Плохой сервис
Чуть больше месяца назад нам потребовался новый компьютер, решили воспользоваться услугами 1a.lv. Заказали все интересующие компоненты: материнскую плату, жесткий диск, видео карту, итд.(компьютер решили собирать вручную), и произвели оплату сразу перечислением. На сайте была указана доступная дата получения товара, примерно неделя. Так как я не находилась в пределах Риги, выбрала доставку всех компонентов на дом на конец недели, после 18:00. Но не тут то было! В середине недели, рано утром...
Atrisināta1a.lv - Paši palietosim un jums dosim (apmaiņai piedāvāta lietota un iepriekš remontēta prece)
Esmu (vai biju) 1a.lv klients aptuveni kopš 2008 gadā. Sastāpos ar sekojošu situāciju. Šajā veikalā esmu pamatīgi vīlies... Esiet piesardzīgi griežoties pēc garantijas un neaizmirstiet konsultēties ar PTAC. 2015. gadā 11. augustā iegādājos internet veikalā 1a.lv jauno videokarti: Sapphire AMD/ATI Radeon R9 270X 2GB GDDR5 1127-01-20G(1) ar serijas numuru: A150900015910; 2016. gadā 28. jūlijā sakarā ar atklāto defektu esmu griezies 1a.lv ar prasījumu veikt neatbilstības noveršanas pasākumu...
1a.lv - Обман, плохой сервис
Был куплен APPLE IPHONE 5S 16GB как подарок на день рождения, в итоге при звонках звук отвратительный, ничего не слышно, возврат денег 14 дней это обман, пошла 3я неделя, менеджер магазина не перезванивает, как обещал, говорят ждите месяц пока сервис не решит вопрос о возврате денег. День рождения испорчено. Никогда не буду покупать в этом магазине.
1a.lv - Slikts serviss
Labdien. Nopirku jaunu pamatplati un procesoru. Pasūtījumu saņēmu jau nākamajā dienā. Saliku visas komponentes datorā pec instr. Pēc 4 dienām dators pēkšņi izslēdzas un vis, melns monitors. Aizvedu atpakaļ uz veikalu lai nodotu servisā. Visu pieņēma un teica ka 2-4 nedēļu laikā preci salabos. Pašreiz ir jau pagājis ilgāks laiks, kā bija solīts. Zvanot, prasiju cik ilgi vel jāgaida, precīzas atbildes nesaņēmu. Šitas bardaks kādreiz izbeigsies? Esmu ļoti neapmierināts. Mans ieteikums, uzreiz prasīt naudu atpkaļ.
1a.lv - ļoti slikta sniegto pakalpojumu izpildes kvalitāte pastāvīgo klientu apkalpošanā
28.07.16.g. interneta veikalā www.1a.lv veicu pasūtījumu Nr.510083, iegādājoties 6 dažādas preces.10.08.16.g. minētās preces saņēmu iepakojumā, to atverot konstatēju, ka preces tajā samestas kā pagadās, proti vieglās mazgabarīta preces iepakojuma apakšā, savukārt smagākas un lielāka gabarīta izmēru preces augšējā daļā, kā rezultātā tika bojāta viena no precēm. Iepakojums un bojātā prece tika nobildēta un nosūtīta uz minētā veikala e-pastu, un 10.08.16.g. tika informēts veikala 1a.lv pārstāvi...
1a.lv - Slikts garantijas serviss
1A veikalam ir slikta attieksme pret garantijas problēmam ar precēm - izteikta velme noairēt uz klienta pusi, lai tas pazūd un netraucē tirgot talāk. Skaidrs, kā 1a ir tikai veikals, un garantiju precēm nodrošina attiecīgi ražotāju servisa centri. Mums gadījās problēma ar Philips phoframe (Philips Digital PhotoFrame SPF 1207/10). Mēs nopirkam 3 gabalus un visi 3 tiek darbināti 24/7 režīmā ka izkārtnes. Viens no tiem pēc pāris mēnešu lietošanas sāka kārties un rādīt kropļoto bildi, kas ir tā...
Interneta veikals 1A - Nepiegādā preci noteiktajā termiņā
Internetveikalā www.1a.lv pasūtot preci tiek norādīts, ka preci piegādās trīs dienu laikā...meli. Pasūtīju preci astoņas dienas atpakaļ un līdz šai dienai to neesmu saņēmusi, no preces ne miņas ne ziņas. Zvanot uz norādīto info tālrunis atbild, gaidiet mēs Jūs informēsim par piegādes datumu.
1a.lv - Sūtījumu nepiegādā laikā, nepaziņo par kavēšanos
Veicu pasūtījumu 23.09. - pasūtīju 2 smaržas, kuras bija paredzēts dāvināt cilvēkam dzimšanas dienā 28.08. Jau uzreiz pie piegādes (pareizāk sakot - saņemšanas viņu ofisā), parādījās, ka tuvākais pieejamais datums ir 29.08. Nolēmu, ka 1 dienas nobīde man der, pabrīdināšu jubilāru, ka dāvana viņu gaida nākamā dienā. Pienācis 29. datums, no internetveikala ne ziņas, ne miņas. Rakstu ar jautājumu kāds ir pasūtījuma statuss un kādēļ nesaņemu kādu ziņu, ka varu braukt pakaļ? Uz ko man burtiski ar...
Atrisināta1a.lv - Slikts serviss krāpšana
Iegādājos telefonu 2015 gada 9. decembrī dāvanu uz Ziemassvētkiem. Pēc sešiem mēnešiem tas pārstāja darboties. Paliku bez telefona un bez naudas trīs mēnešu garumā . Servisā apstiprināja ražotāja defektu , bet naudu ieturēja no manis (40,00 eiro) par to ka nopirku brāķi 1a. internet veikalā.... Jūtos apkrāpta.
Atrisināta1a.lv - Slikts serviss
Labdien! Vēlētos Jums dod ziņu par vienu elektronikas veikalu,kurš maldina savus klientus. Pirms nedēļas (16.08.2016.) es pasūtīji no internetveikala 1a.lv XBOX ONE . Sazinājos ar pārdevējiem no internetveikala ( 18.09) Izrādas ka pasūtījums vairs nav pieejāms. Interesanti kas būtu ja es pats neuzvanītu un nesaktu interesēties? Pc paris stundām man pazvanīja un pateica ka mans pasūtījums atnāks 22.08.2016. . Kad pienāca 22.08.2016. mans pasūtījums nav atnācis un es atkal zvanīju 1a.lv, viņi kā...
Atrisināta1a.lv - Slikts serviss
Nopirku austiņas šajā uzņēmumā. Tās bija bojātas un es atnesu atpakaļ. Viņi pateica ka atgriezīs nauda 4-10 darba dienu laikā. Jau pagāja mēnesis un neviens ta un nav man atgriezis naudu. Rakstīju viņiem jau vairakkart un vienmēr bija atbilde ka atdos naudu nakamnedeļ. Ļoti slikts serviss, vispār nedomā par pircējiem.
Atrisināta1a.lv - slikts serviss,nav komunikācijas ar klientu
27.07.2016 ir pārskaitīta nauda par preci avansā.Izrādās, ka preces nav. It kā atsūtīts e pasts ar citu preču piedāvājumu pasūtītās preces vietā ,kaut gan tādu e pastu neesmu saņēmusi un vispār kāpēc man būtu jāņem kaut kas cits!? Zvanot informēju ,ka vēlos saņemt naudu atpakaļ.Sola atskaitīt .Jau ir pagājušas 3 darba dienas-naudas kontā nav!!!Uz manu nosūtīto e pastu atbildes arī nav!!
Atrisināta1a.lv - atklāta ņirgāšanās
Pasūtīju telefonu 01.08.16., izlasīju viņu mājaslapā noteikumu, ja es veicu apmaksu no paša rīta, tad preci varu saņemt nākošajā dienā 16:00, pirms veicu apmaksu, sazvanīju operatoru, vēlreiz pajautāju, vai tiešām es telefonu saņemšu nākamajā dienā, atbilde skanēja, jā, noteikti. Pienāca 2.augusts, 3x dienas laikā zvanīju un interesējos kas notiek ar manu pasūtījumu, visi operatori apgalvoja, ka, jā, mans pasūtījums būs gatavs saņemšanai 18:15 kad ieradīsies pēdējais kurjers. Tad nu devos uz...
Atrisināta1a.lv - Slikts serviss, tirgo produktus, kas nav paredzēti Eiropas tirgum
Septembra beigās interneta veikalā www.1a.lv iegādājos mobilo telefonu Sony C6902 Xperia Z1. Jau decembrī parādījās pirmās problēmas - darbojoties vibrozvanam, papildus bija dzirdama graboņa, nedēļu vēlāk šī "čarkstēšana" parādījās arī sarunas laikā, traucējot skaņas kvalitātei. Telefona skaļrunis ļoti kluss, slikta kvalitāte. Javāra beigās aizvedu telefonu uz www.1a.lv norādīto garantijas servisa centru SIA Fornex. Tur izteicu visas iepriekš minētās sūdzības. Garantijā tika salabota (vai...
Atrisināta1a.lv - Drausmīga attieksme, slikts serviss, samaksājam, bet neatveda
Pasūtījām televizoru, tajā pat dienā atnāca epasts,ka ir saņēmuši musu pasūtījumu (arī naudu), nākamā dienā epasts, ka gatavo preci nosūtīšanai mums, trešajā dienā atkal tas pats, ka ir sagatavota prece sūtīšanai. Un ceturtajā dienā atnāk īss epasts,ka preces nēesot noliktavā un nekā... Naudu atgriezīšot. Summa liela, bet, kad rakstu, kad atgriezīs naudu, neatbild, nekomentē un klusums. Drausmīgs serviss, trīs dienas "baro" ar epastiem, ka preci gatavo un ceturtajā - vienkārši uzmet!! Joprojām...
1a.lv - Garantijas remonta atteikums
Pirku caur interneta veikalu jaunu telefonu no MyPhone, kuru plānoju uzdāvināt vectēvam. Saņēmu preci, aizsūtīju tālāk. SIM karte tika ielikta, bet parādījās paziņojums, ka ir nepieciešams ievietot SIM karti. Aizvedu uz veikalu, noformēju garantijas remontu. Vēlāk saņēmu ziņu, ka SIM kartes ievietošanas procesā tika sabojāts SIM konektors. Garantijas remontu atteica, maiņu nepiedāvāja un naudu neatgrieza. Parunāju ar IT kolēģiem, viņi vispār nesaprot kā ko tādu ir iespējams sabojāt uzreiz pirmajā reizē. Lūk, kāda man ir pieredze ar šo interneta veikalu. Vairāk es tur neko nepirkšu.