www.sudzibas.lv 1a.lv Sūtījumu nepiegādā laikā, nepaziņo par kavēšanos

1a.lv - Sūtījumu nepiegādā laikā, nepaziņo par kavēšanos

Veicu pasūtījumu 23.09. - pasūtīju 2 smaržas, kuras bija paredzēts dāvināt cilvēkam dzimšanas dienā 28.08. Jau uzreiz pie piegādes (pareizāk sakot - saņemšanas viņu ofisā), parādījās, ka tuvākais pieejamais datums ir 29.08. Nolēmu, ka 1 dienas nobīde man der, pabrīdināšu jubilāru, ka dāvana viņu gaida nākamā dienā. Pienācis 29. datums, no internetveikala ne ziņas, ne miņas. Rakstu ar jautājumu kāds ir pasūtījuma statuss un kādēļ nesaņemu kādu ziņu, ka varu braukt pakaļ? Uz ko man burtiski ar minimālu teikumu atbild - pasūtījums būs 02.09. Atbildēju ar jautājumu kādēļ man neviens neko nav paziņojis, ne tikai laicīgi, bet šodien, kad pasūtījumam bija jābūt jau gatavam? Es atvainojos, bet ir pagājusi nedēļa, kas tā jau ir ilgi, bet ja netiek piegādāts laikā, vai vismaz ir kāda aizķere, tad tik daudz kā laicīgi par to pabrīdināt pircēju, jau nu var izdarīt. Principiāli pateicu, lai atceļ pasūtījumu. Priecājos, ka izvēlējos opciju maksāt uz vietas (kur vēl ir jāmaksā apkalpošanas maksa, kas ir absurds) un tagad nav jācīnās par naudas atgūšanu.

Turpmāk pieturēšos pie 220.lv, jo ar viņiem problēmu man nav bijis.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 30.08.2016

Labdien. Atvainojamies par radušos situāciju, diemžēl aizkavēšanās ar pasūtījuma izpildi radusies dēļ preces pieveduma pārcelšanas, par ko mūs vairumtirgotāji diemžēl nebrīdināja laicīgi. Ar Jums e-pastā vienojāmies par izmaiņām pasūtījumā. Vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām.

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes