1a.lv - ļoti slikta sniegto pakalpojumu izpildes kvalitāte pastāvīgo klientu apkalpošanā
28.07.16.g. interneta veikalā www.1a.lv veicu pasūtījumu Nr.510083, iegādājoties 6 dažādas preces.10.08.16.g. minētās preces saņēmu iepakojumā, to atverot konstatēju, ka preces tajā samestas kā pagadās, proti vieglās mazgabarīta preces iepakojuma apakšā, savukārt smagākas un lielāka gabarīta izmēru preces augšējā daļā, kā rezultātā tika bojāta viena no precēm. Iepakojums un bojātā prece tika nobildēta un nosūtīta uz minētā veikala e-pastu, un 10.08.16.g. tika informēts veikala 1a.lv pārstāvis, ar kuru vienojāmies, ka bojātu preci sūtu atpakaļ, apmaiņā uz tādu pašu nebojātu. 16.08.16.g. prece tika nodota kurjeram, un līdz šim brīdim - 03.09.16.g., nedz preci, nedz atpakaļ naudu neesmu saņēmis, neskatoties, ka pagājis ir gandrīz bez nedēļas mēnesis. Neskaitāmas reizes ( vismaz 5-6 reizes) zvanīju uz 1a.lv info telefoniem tērējot savu laiku un līdzekļus, bet precīza un konstruktīva atbilde no pārstāvjiem nesekoja- kad varu saņemt preci bojātās vietā?! Veikala pārstāvis apgalvoja, ka prece ir izsūtīta. Gaidu. Pagāja nedēļa, zvanu vēlreiz 19.08.16.g. cits pārstāvis paziņoja, ka nekāda prece nav izsūtīta, bet ir pasūtīta un man atkal ir jāgaida. Secinu, ka viens pārstāvis runā vienu, cits pavisam otru, neiedziļinoties pasūtījuma būtībā. Ir saprotams, ka interneta veikalu mērķis - vairāk piesaistīt klientu, taču pakalpojuma sniegšanas kvalitāte paliek pēdējā plānā. Tomēr joprojām gaidu, un 23.08.16.g., atkārtoti zvanu un sarunā ar veikala 1a.lv operatori, kura bija nepārāk laipna sarunā lūdzu savienot ar veikala vadītāju, taču dabūju atteikumu, kā arī viņas tālruņa numurs tika atteikts. Lūk tāda ciniska un negodprātīga attieksme no 1a.lv puses, no tā izriet jautājums kā uz šo dienu vēl 1a.lv spēj ar šādu "uzņēmīgu" attieksmi spēj piesaistīt klientus. Vārdu sakot šajās veikala 1a.lv darbībās, kā arī minētajā situācijā pēc faktisko apstākļu būtības, es kā patērētājs saskatu būtiskus patērētāju tiesību pārkāpumus, jo 14.dienu laikā nedz bojātā prece nav apmainīta, nedz nauda atgriezta kontā. Veikala 1a.lv piedāvājumā minētā prece ir pieejama, kuru būtu apmaināma, taču nepienācīga un ciniska attieksme klientu apkalpošanā, acīmredzot ņem virsroku. Gala rezultātā: pazaudēju laiku, iztērēju līdzekļus komunicējot ar 1a.lv , paredzot, ka pakalpojumu kvalitāte no 1a.lv puses būs precīza un korekta. Lai minētajā situācijā juridisko analīzi un vērtējumu sniedz Patērētāju aizsardzības centrs.
Sveiki, esam informēti par Jūsu pasūtījuma gadījumu, ar Jums esam mēģinājuši vairākas reizes sazināties, gan telefoniski, gan rakstiski, taču nesaņemam no Jums atbildi. Maiņas prece Jums ir izsūtīta atkārtoti, tā būs piegādāta 1-2 darba dienu laikā. Atvainojamies par sagādātām neērtībām.
Labdien! Jūsu argumenti nav pamatoti, jo sazināties ar mani iespējams ne tikai telefoniski, bet arī sūtot e-mail, kas Jums ir zināms, jo esmu reģistrējies, diemžēl kā 1a.lv. klients. Attaisnojumi, ka Jūs, it kā esat mani informējuši neiztur nekādu kritiku, vismaz būtu vismaz godprātīgi un atzinuši savu nespēju nodrošināt pienācīgu klientu apkalpošanu! Gandrīz mēnesis garām, bet Jūs nevarat apmainīt bojāto preci uz nebojāto, kaut gan aktualitāte pēc Jūsu preces jau tālu vien pagātnē zudusi. Ar Jums diemžēl nevar rēķināties, nedz termiņu ievērošanā, nedz ar Jums sniegto pakalpojumu kvalitātē un attieksmē pret klientu, kas diemžēl ir zem jebkādas kritikas.
Veikala 1a.lv administrācijai būtu rūpīgāk jākontrolē darbinieku pienākumu izpildes kvalitāte, jo tālu nav jāanalizē, apskatot kaut vai manu pasūtījuma gadījumu. Savukārt portālā sūdzībās.lv uz 05.09.16.g., ir reģistrēti 226 pretenziju gadījumi, bet tiaki niecīga daļa, proti tikai 9 gadījumi guvuši kaut kādu loģisku risinājumu. Vai tas neliecina par paviršo attieksmi pret klientu un sniegto pakalpojumu zemo kvalitāti? Paldies par sadarbību!
Pievienot komentāru