Adrese: |
Mūkusalas 41 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +37163588024 |
Darba laiks: |
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
1a.lv - Sūdzības un atsauksmes
1a.lv - Nepasūtiet portatīvos datorus.
26.03.2016 Pasūtiju portatīvo datoru. Pirgādes termiņš bija pēc 1 mēneša. Ok super cena arī apmierināja. Tā kā no datoriem kaut ko saprotu piepirku topošajam laptopam SSD disku. (Ātrāku cieto disku lai laptops strādātu ātrāk. Cieto disku 170 eur vērtībā saņēmu pēc 2 dienām viss labi. 11.04.2016 Pus mēnesi nogaidījis viņi vienkārši paziņo ka laptops vairs nav pieejams, Kaut gan visu šo laiku mājaslapā bijā rakstīts ka ir pieejams. Ok naudu atgrieza. Saku ka tādā gadījumā SSD man ar nav vajadzīg...
Atrisināta1a.lv - Slikts serviss
Iesaku vienmēr nekavējoties pieprasīt naudu, kā likums to paredz 14. dienu laikā, ja rodas šaubas par preces izcelsmi vai kvalitāti, jo pretējā gadījumā 1a nododot preci remontā 1a riskējat palikt bez preces un bez naudas, jo nokavējot 14 dienu termiņu 1a līdz pēdējai iespējai izmantos savas iespējas, lai nerisinātu problēmas un neatdotu naudu.
Atrisināta1a.lv - Krāpšana
29.02.16 pasūtīju aizsargstiklu telefonam, bija rakstīts, ka domāts manam modelim, bet kā izrādījās, nē! Zvanīju uz 1a runāju ar sievieti, kura uzrunāja uz 'Tu, paņem' un tt., pateica lai visu nobildēju un atsūtu uz inboksu - darīts. Nākamajā dienā atnāk vēstule - paldies par pirkumu. Protams, ka paliku dusmīga un atkal piezvanīju 1a, sāku skaidrot visu jau savādāk , bet klausuli nometa, centos piezvanīt no jauna, bet manu nr laikam ka nobloķēja. Kopumā - 1a.lv īpašnieks, aizriej ar savu skopumu. :)
1a.lv - Garantijas serviss
Iegadājos preci (planšetdators) 01/2015. Lietojot atklāju ka nav norādītas atmiņas daudzums un planšete kļuva nelietojama. 01/2016 aiznesu uz 1a noteikto autorizēto servisu-DEFEKTS mātes platē. Pēc defekta akta iesniegšanas vēlējos atgriezt naudu. Atgriež, bet arī garantijas laikā ir nolietojums un summa ir daudz mazāka par ko nopirku. Vēlējos atcelt naudas izmaksu lai vismaz nezaudējot naudu apmainīt pret preci, bet nē, 1a pasaka ka šādas preces jau sen nav un viņi nevar atcelt nauda...
1a.lv - Обман
Специальное повышение цен на товары, которые вы оставляете в корзине. Любая компьютерная деталь с каждым месяцем падает в цене, но это не про 1А.LV которые ставит скидку и повышает цену. ASRock H170M Pro4S - с 97 поднят на 101 евро. Crucial 16GB DDR4 PC17000 CL15 UDIMM KIT OF 4 CT4K4G4DFS8213 - c 69.69 подняли 82.61 евро. Fractal Design Define S ATX Black FD-CA-DEF-S-BK - c 85.70 поднят 94.12 евро.
1a.lv - Ужасный сервис
Я не сторонник жалоб,пишу здесь первый раз,но этот магазин действительно вывел так,что даже выделил время написать это! Я много лет покупал у них товар,все было вроде хорошо. Но как только вы захотите здать ваш товар в гарантию,то начинается веселие..сначала вам скажут пойти в одну контору,там срок обработки ДО 2 недель,потом когда вы позвоните им после 2 недель,они скажут вам что это стандартная смс рассылка.Тогда зачем называть этот срок???!В итоге пройдет месяц,вам дадут "бумажечку"с которой...
1a.lv - Atvērti iepakojumi
Man jau ir bijusi pieredze ar 1a.lv saistībā ar to, ka viņi pārdod preces atvērtos iepakojumos. Principā tur var iegādāties preces, kuras iepakotas tā saucamajos blisteros, kuri atverami tikai vienu reizi. Šodien devos pakaļ pasūtījumam jau iepriekš sagatavojies ar skeptisku attieksmi. Un šoreiz mana intuīcija un/vai pieredze nepievīla. Kārtējo reizi iepakojumam ražotāja plomba-uzlīme atplēsta, pa virsu caurspīdīgā līmlente. No preces iegādes atteicos, jo pēc Patērētāju tiesību aizsardzība...
1a.lv - Krāpšana
Melo par preces pieejamību. Pasūtīju preci, solīja, ka viss ir, viss būs - otrā dienā pēc 19:00 varot braukt pakaļ precei. 3 reizes pārjautāju, vai tiešām viņiem tā prece ir - jā, jā viss esot noliktavā. Piektdienas vakarā vēl piezvanīju pārjautāt, vai tiešām ir un var braukt pakaļ - jā, droši varot braukt. Atbraucu, nosēdēju rindā 45 minūtes un izrādījās, ka neesot atvesta. Kāpēc nav, kad būs - neko nezina, tie cilvēki, kas zinot, esot tagad mājās. Varbūt pirmdien kāds kaut ko zināšot...
1a.lv - Klientu maldināšana
Esošais interneta veikals piedāvā konkrētu preci itkā ar atlaidi. Tā es domāju iegādāties preci, jo bija skaidri rakstīts, ka akcijas cena spēkā līdz 15.01.2016 un tad 12.01.2016 tika uzdots jautājums par preci (1a.lv portālā skaidri rakstīts, ka atbildi sniegs 2 stundu laikā, taču atbildes nebija pat nākamajā dienā un kad ap 15:00 tika zvanīts un jautāts atkārtoti, man atbildēja, ka esot man atbildējuši uz epastu, taču epasta nebija, arī "spamā" nekā. Laipni atbildēja, ka nosūtīs vēlreiz. Taču...
1a.lv - Slikts serviss
Pasūtot preci tika apstiprināts, ka to varēs saņem nākošajā diena (kas arī ir darba diena) pēc plkst. 19:00 (veikala darba laiks līdz 20:00), nogaidot nākošajā dienā pie veikala no plkst. 19:00 līdz 19:56, veikals informēja, ka prece nav atvesta un nav informācija, kad būs!
1a.lv - Slikts serviss
Labdien! Pilnīga vienaldzība pret klientu. Tika veikts pasūtījums, interneta veikala norādīts datums,ka preci piegādās pēc divām darba dienām. Piegādes dienā, ne ziņa, ne miņa no veikala, par pasūtījuma procesu. Zvanu veikalam pati, saka, ka aizkavējies viena no pasūtījuma vienībām un būs pēc vienas darba dienas, t.i. nākošajā darba dienā. Jau piektā darba diena, no veikala, ne ziņas, ne miņas. Zvanu atkal pati, beigās esot šai pašā dienā nodots kurjera dienestam, un būšot pasūtījums tikai pēc...
1a.lv - Nekorekta info, nepiegādā laikā, lietota prece
Vēlējos tēvam Ziemassvētkos uzdāvināt telefonu - Samsung Galaxy Alpha. Pasūtījumu veicu ar prikšapmaksu. Dienu pirms pasūtījuma saņemšanas noliktā datuma zvanīju operatoram. Operators man atbildēja, ka ar manu pasūtījumu viss ir ok, lai gaidu nākamo dienu un līdz 14.00 piegāde būs uz adresi. Vēl tagad atceros - operatore Līga. :D Es arī jautāju par pasūtījuma statusu 1a.lv mājas lapā, jo man bija neskaidrības, ka precēm dažādi pasūtījuma statusi - Līga nespēja man izskaidrot, bet solījās, ka...
1a.lv - Nesaņiemu Lelle
Pasūtīju lelli 22 12 15, šodien zvanīju lai pateiktu, ka bušu rīt, bet man pateica kā nebūs pasūtījuma, lelles vairāk nav. Bet es saņemu sms ka pasūtījums ir pasūtītas... Vai patiešam nevārēja atsūtīt sms 23. 12. 15, ja es šodien pati nav zvanījuši, tad nezinātu ka palika bez tā. Bezkaunība...
1a.lv - Apkalpošana, noteikumi
Katrs darbinieks atsevišķi liekas jauki cilvēki - pieklājīgi, darbojas pēc saviem priekšrakstiem, bet saliekot bildi kopā izgaismojas meli un globālajiem brendiem raksturīgais cinisms pret klientu interesēm. Pieņemu, ka lielāko lomu te spēlē īpašnieku alkatība: spriežot pēc rindām 1a pieņem visus pasūtījumus nevērtējot savu kapacitāti. Rezultātā simtiem cilvēku dienām ir neziņā, un stundām stāv sastrēgumos un rindā 1a birojā vai jau citos veikalos glābjot 1a ievārītās ziepes. Cik uz...
Mobilukss - Meli un bezkaunība
Sliktākās attieksmes paraugs, kas atspoguļojās melos un bezkaunīgā bezdarbībā. Tika pasūtīts mobīlais telefons un menedžeris apsolīja ka sākot no 14:00 ofisa saņemams! Par šī veikala meliem es samaksāju 12eur vairāk nekā pie konkurentiem.Telefons ne tikai nebija sagatavots, bet nekaunīgi meloja ka neesot solījuši un ķērās es atbildēju ar sarunu ierakstu!Tagad atkārtoti jābrauc cauri Rīgā!Pat neviens necentās saprast lietas būtību!Serviss - meli un bezatbildība! Negribu iedomāties kādi vispār ir problēmu risinājumi!
1a.lv - Не возвращают деньги
Не советую заказывать что либо в 1а.lv Закажите товар,пришлют подтверждение,что товар есть,можете оплачивать.Как только заказ будет оплачен,вам сообщат,что в данный момент данный товар не доступен.Деньги вам будут возвращать очень долго и не охотно.Только потратите своё время с 1а.lv. Дойдёт до того,что придётся обращаться в Центр защиты прав потребителей.
1a.lv - Nekvalitatīvs serviss
Šis uzņēmums reāli čakarē cilvēkus, ja sākumā domāju ka visas šeit lasītās sūdzības varētu būt vien sagadīšanās, tad tagad pati personīgi par to pārliecinājos. 2015.gada aprīli 1a.lv iegādājos Samsung Alpha telefonu, oktobra beigās telefons vienkārši sāka kārties uz Samsung logo un neslēdzās iekšā. Ok, kam negadās aiznesu uz garantijas remontu, pagaidīju 14 dienas kā noteikts līgumā.Protams ne ziņas, ne miņas kas un kā vispār notiek vai mans telefons vispār ir remontā. Saucās: uzmini...
1a.lv - Preces piegāde
Pasūtīju preci 1a.lv veikalā. Rēķina apmaksu veicu uzreiz pēc pasūtījuma apmaksas. Tā kā man bija svarīgi preci saņemt ātri izvēlējos preci ar atzīmi "ir noliktavā". Kā norādīts mājas lapā, preci varēs izņemt 2-3 dienu laikā. Taču nekā, pat neatnāk paziņojums par to, ka prece kavējas. Vēl jo vairāk, kad interesējos telefoniski, jaukā meitene skaidri un gaiši pasaka- šodien būs! Nekā nebija! Jau trīs reizes "šodien būs" nav piepildījies, kas man ir prasījis 2 tukšus braucienus saņemt preci. Vi...
1a.lv - Iesaiņošana, attieksme
Šodien, 18. Decembrī ap plkst. 12:00 devos pakaļ savam pasūtījumam. Tā kā tuvojās svētki – izvēlējos pasūtīt vīram dāvanu tieši 1a.lv, tā kā pasūtīto preču bija daudz, zināju, ka vīrs dosies pēc pasūtijuma kopā ar mani.Tā kā 1a.lv mājas lapā, formējot pasūtijumu ir piedāvāta iespēja dāvanu saņemt skaisti iesaiņotu, izvēlējos šo opciju, lai izvairītos no tā, ka vīrs savu ziemassvētku pārsteigumu redz pirms pašiem ziemassvētkiem. Formējot pasūtijumu, pie katras preces ir opcija izvēlēties, kuru...
1a.lv - Vienas problēmas
Vienas vilšanās!1. 1 gadu atpakaļ iegādājos xbox 360 spēles kā dāvanu Ziemassvētkiem, piegādes laiks- 3 dienas. Dienā, kad man jāsaņem prece man zvana 1a serviss un pasaka, ka preces nav pieejamas, nu un tā vajadzēja skriet caur visu Rīgu un meklēt tās nolāpītās spēles.2. Šogad naivi pasūtot klaviatūru, kura maksā 180 eiro atkal notiek pilnīgi tas pats- zvana 1a serviss dienā, kad man jau būtu jāsaņem prece un pasaka, ka preces nebūs. Kopumā tā ir vienkārši ņirgāšanās par klientiem- Tu samaksā...