1a.lv - Nepatīkama attieksme, slēptie maksājumi.
Iegādājāmies datoru, bet negāja internets kā nākas. Aiznesām atpakaļ, lai atrisina problēmu, jo tikko pirkts - vēl garantija strādā, bet šie pēc tam paprasa 20 eiro, jo problēma ar programmu, nevis pašu iekārtu. Tas jau nekas, ka paši tādu programmu bija uzlikuši, tas netraucēja paprasīt vēl naudu. Nepatīkami jau, ka nestrādā viss kā vajag, bet tad vēl naudu prasīt problēmu novēršanai, pie kā paši vainīgi?? Laikam viņiem klientu par daudz, ka tik slikti apietas. Pretīga attieksme. Neiesaku šajā veikalā iegādāties NEKO.
Sveiki, vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka garantija attiecas uz pašu tehniku nevis programmatūru. Tāpat Jūs ar parakstu datora nodošanas brīdī apliecināt, ka esat iepazinies ar noteikumiem, kur jau pirmajā teikumā ir minēts, ka ja defekts netiek konstatēts, tiek piestādīts rēķins par defektāciju 30EUR apmērā. Dotajā gadījumā autorizētais servisa centrs Servisa ICT nekonstatēja Jūsu pieteikto defektu - defektīva tīkla karte, tādēļ arī tika piestādīts rēķins par maksas diagnostiku.
Garantijas talonā laikam "aizmirsāt" to ierakstīt. Nekas nekas, attieksme skaidra. Esat izmācījuši, ka iepirkties sajā veikalā bija kļūda. Tas vairs neatkārtosies.
Komentāri (6)
Programmatūras problēmas praktiski neviens nerisina bez maksas. Par to nevajadzētu nedz brīnīties nedz dusmoties.
Es jau 5 gadus iepērkos 1a.lv un nav nekādu problēmu. It īpaši ar datortehniku. Mūsdienās cilvēki ir dumji un dažkārt vińiem nepietiek prāta saprast, ka varbūt kautkā trūkst. Ja jums gāja internets, bet ne tā kā vajadzēja. vajadzeja saprast, ka vaina ir vainu programaturā vainu tīkla karte. Mūsdienas Google palīdz! Un vareja ieguglet draiverus tīkla kartei , lejupielādet, uzinstalet un restartēt datoru. Un "vualla" internets aizgāja ka vajag! Jums tas prasija 20 Eur, bet tam tehnikim 10 min. Ja ir slinkums guglēt tad jāmaksā naudu tam kam nav slinkums guglēt! Es tagad pat neaizstāvu to veikalu. Vienkārši tracina tādi cilvēki!
Ja es samaksaju naudu par datoru 200,300 vai 500 eiro kapec man vel kaut as butu vai cietusai personai jaguglee?
Ja tu nopirksi jaunu auto no salona un viņa slaps nost un raustisies, tad es tev pateiksu ieguglee
Vispār jau bez saskaņošanas ar klientu, bez klienta piekrišanas, neviens - ne pardevējs, ne serviss nav tiesīgi veikt maksas pakalpojumu un izrakstīt rēķinu par to, nostādot klientu fakta priekšā. Var rakstīt savos talonos, uz žoga vārtiem vai kaut sava veikala sienas aprakstīt ar saviem noteikumiem cik uziet - kad klients vēršas ar garantijas pieteikumu servisā vai veikalā - jebkādi maksas pakalpojumi ir veicami tikai un vienīgi saskaņojot ar klientu.
Ja veikals vai serviss šādu maksa pakalpojumu nav ar klientu saskaņojuši - iesaku uzreiz rakstīt pretenziju un pieteukumu uz naudas atgriešanu. Ja neatdod - rakstīt uz PTAC.
Jums taisnība, tikai šajā gadījumā ja ir viltus problēmas pieteikums tad neatrodot šo problēmu diagnostika ir jāapmaksā. Tāda prakse ir lielākajā daļā, ja ne visos servisos. Ja problēma tiek atrasta , jāmaksā par detaļas remontu un diagnostika netiek aprēķināta.
Atrajai palīdzībai par izsaukumu ja nav nekas nopients arī ir jāmaksā (tas tā lai nebļautu pēc tam ka nav saskaņojuši ar klientu.)
Jebkurā gadījumā, kad klients nodod iekārtu garantijas remontā, neviens nav tiesīgs no klienta ņemt naudu par pakalpojumu bez savstarpējas noslēgtas saskaņošanas. Naudu par diagnostiku serviss ir tiesīgs iekasēt tikai par maksas pakalpojumu - kad klients ir informēts vēl nododotiekārtu servisā, ka viņam par pakalpojumu būs jāmaksā.
Saņemot no Patērētāja iekārtu garantijas remontā neviens nav tiesīgs no viņa pieprasīt vai sagaidīt, ka viņš būtu kompetents patstāvīgi noteikt, kāda ir preces problēma - vai tā ir programmatūra vai tas ir "dzelzis". Ja serviss konstatē, ka pie vainas ir programmatūra, kuras problēmu novēršanu nesedz preces ražotāja garantija, tad serviss var VIENOTIES ar klientu par problēmu novēršanas izmaksām, un darīt darbu kā maksas pakalpojumu un izrakstīt rēķinu tikai tādā gadījumā, ja klients ir piekritis, un vienošanās par maksas pakalpojumu tika panākta.
Ja klients nepiekrīt maksas pakalpojumam, tad serviss droši var atgriezt klientam preci "tādu kā ir". Bet kaut kādi diagnostikas rēķini - pupu mizas. Ja nauda tiek iekasēta, tas ir konkrēts Patērētāja tiesību pārkāpums.
Un, ja kas, tad Patērētājam nav jādomā par to, vai šādu diagnostiku servisam kompensēs ražotājs. Tā ir servisa un pārdevēja problēma.