1a.lv - Slikts garantijas serviss
1A veikalam ir slikta attieksme pret garantijas problēmam ar precēm - izteikta velme noairēt uz klienta pusi, lai tas pazūd un netraucē tirgot talāk.
Skaidrs, kā 1a ir tikai veikals, un garantiju precēm nodrošina attiecīgi ražotāju servisa centri.
Mums gadījās problēma ar Philips phoframe (Philips Digital PhotoFrame SPF 1207/10).
Mēs nopirkam 3 gabalus un visi 3 tiek darbināti 24/7 režīmā ka izkārtnes. Viens no tiem pēc pāris mēnešu lietošanas sāka kārties un rādīt kropļoto bildi, kas ir tā kā mazliet par ātru -- iepriekšejie izturēja ~6 gadus, pirms sakās problēmas. Parstartēšana palīdz, bēt pēc 1-2 dienām defekts ir atpakaļ.
Stiprinot photoframe attiecīgā vietā, barošanas bloks tika iebūvēts sienā, un to noņemt vairs īsti nevar. Bet tākā defektīvā Photoframe vieta ir uzlikts cits no 3 nopirktiem vienādiem Philips photoframe un tas darbojās no tā brīža jau 2 mēnešus bez problēmām ar veco barokli, tad problēma ir pašā iekārtā...
Defektīvais photoframe tika aizvests uz 1A, kur viņu laipni pieņēma, mēs arī paskaidrojam defekta būtību detalizēti. Pēc kādām 2 nedēļām mums piezvanija un teica ka defekts nav konstatēts un lai mēs ņemam atpakaļ. kad teicam ka defekts tomēr ir un mēs tomēr vēlamies lai to salabo, tika piedāvāts atvest barokli, jo tikai tas var būt vainīgs. Kad mans kollēģis (jau Augusta sākumā) paskaidroja kāpēc tā tas nav, un kāpēc mēs nevaram atvest barokli, teica kā apskatīsies atbilstoši mūsu skaidrojumiem -- jo lai redzēt problēmu pietiek ieslēgt photoframe uz pāris dienām, un tad to varēs redzēt, defekts neparādās uzreiz pēc ieslēgšanas, bet pec vairakām stundām...
Šodien piezvanija 1A pārstāve, paziņoja kā prece no Augusta sakuma stāv veikala noliktāvā atgriešanai mums, un informēja, kā jā mēs neizņemsim to tulīt, tad mums piestādīs rēķinu par glabāšanu.
No tā var secināt kā visas sarunas par to kāds ir defekts un kādā veida to var konstatēt bija veltīgas, jo neviens neko tādu netaisījās darīt.
Secinājums -- izvēloties pirkuma vietu, ņemiet vērā kā uz ši veikala sadarbību garantijas gadijumos nevar paļauties. Dārgāko pirkumu gadījumā tas var būt daudz nepatīkāmāk, nekā mūsu gadījumā.
Sveiki. Šādas prasības nosaka pats autorizētais servisa centrs - ka preci jānodod uz diagnostiku ar lādētāju, jo tieši tas var ietekmēt ierīces darbību ilgā laika periodā un izraisīt traucējumus. Ja lādētāju nevarējāt mums nogādāt, tad servisa centrs veic diagnostiku tikai tik, cik spēj bez lādētāja, šajā gadījumā nav konstatētas neatbilstības. Ar visiem garantijas servisa noteikumiem Jūs iepazināties preces nodošanas laikā, tai skaitā par preces uzglabāšanu. Noteikumi ir minēti uz servisa akta, kuru parakstījāt. Atvainojamies, ja sagādājām kādas neērtības.
Pievienot komentāru