AtrisinātaOmniva - Lēns serviss
Nu pat bija gadījums. Veicu pasūtījumu interneta veikalā, trešdien vakarā samaksāju. Ceturtdien un pats veikals gaidīja preci un piektdien ap 12: 00 par virza omnivai. Omniva paņēma sūtījumu tikai 16: 00. Pēc viņu rakstītā mājas lapā viņi Saka ja sūtījumu paņem līdz 17: 00 tad tas būs atsūtīts līdz nākamai dienai un sestdiena arī viņiem skaitās darba diena. Ar sūtījumu pēdējā darbība notika tajā pašā Rīgas terminālī ap 20: 00. Tātad sestdien nekāda kustība paciņai nebija. Svētdien viņi nestrādā. Pirmdien ar jau klāt 7: 00 joprojām paciņa nav kustināta. Tas nozīmē ja šodienas laikā paciņu sāks kustināt tad labākajā gadījumā tā atsūtīta būs otrdien tā jau būs 6. Diena kopš atmaksas, jeb 4. Diena kopš omniva paņēma sūtījumu. Kāpēc tā jāvelk laiks? Varēja vismaz atsūtīt ziņu šādi sanāca, pietam sūtīšanas maksa nebija pati lētākā. Citiem karjeriem parasti ir zemāka Cena un ātrāks serviss.
Labdien,
Sūtījumu piegādes laiks atšķiras no izvēlētā piegādes veida - piegāde uz pakomātu vai kurjerpiegāde uz adresi. Sestdienās tiek apkalpoti pakomāti, taču netiek veiktas kurjerpiegādes.
Tomēr, lai varētu sniegt detalizētāku situācijas skaidrojumu un veikt iekšējo pārbaudi, lūdzu, precizējiet sūtījuma numuru. Diemžēl pēc norādītās informācijas nevaram identificēt sūtījumu.
Ar cieņu,
Omniva
Labdien tas bija sūtījums uz paku skapi. Jau pirmdiens 9:37 joprojām paciņa nav kustināta, viemaz tāda informācija ir izsekošanas datos.
Lūdzu, precizējiet konkrētu sūtījuma numuru komentārā vai sazinoties ar klientu atbalsta centru uz tālruņa numuru 27042424 vai e-pastu [email protected].
Ar cieņu,
Omniva
Paldies, saņēmu sūtījumu. Kurjers piegādāja. Kā izrādijās paciņa neesot līdusi pakomātā. Ieteikums omnivai, citreiz ja nelien paciņa var uzzvanīt klientam, piemēram es pats esmu gatavs atbraukt brīdī kad tiek pildīts pakomāts un saņemt paciņu lai tikai ātrāk saņemtu.
Pievienot komentāru