www.sudzibas.lv Omniva Krāpšana/ bojāšana

Omniva - Krāpšana/ bojāšana

Meitene atsūtīja manus matus, kad atnāca iepakojums bija uzplēsts un 20 matu šķipsnas tika izzagtas (summa ir aptuveni 90€ vertība) sazinoties ar omnivu, atteicās pat risināt šo! Vainojot iepakojumu, bet acīmredzami tas notiktu ari ja tiktu iepakots labāk. Mati nekādi nevarēja paši izkrist, bija gumijā un acīmredzami ka izzagts. Kauns!

07.02.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 07.02.2022

Labdien,

Informējam, ka padziļināti esam izskatījuši Jūsu minēto situāciju un ir pārbaudīti videoieraksti gan no nosūtīšanas brīža, gan Omniva termināla šķirošanas procesa un sūtījuma ievietošanas brīža pakomātā.
Sūtījuma iepakojums nav bijis pietiekams un tas nav atbildis Omniva Iepakošanas noteikumiem, kuru punkti ir detalizēti norādīti Jūsu lēmumā.
Taču fakts, uz kuru vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ir sūtījuma apjoms, kurš ir identisks nosūtīšanas, šķirošanas un piegādes brīdī. Sūtījuma izmērs un vizuālais apjoms visos minētajos posmos nav mainījies un videokameru ierakstos sūtījuma satura zudums nav konstatēts.
Norādītajam sūtījuma satura iztrūkumam (20 matu šķipsnām) nebūtu iespējams izkrist no fiksētās bojājuma vietas, tādēļ par sūtījuma satura atbilstību aicinām sazināties ar nosūtītāju.
Atvainojamies, ka sūtījuma iepakojums ir ticis bojāts, taču aicinām nākotnē pievērst īpašu uzmanību drošai sūtījumu iepakošanai.

Ar cieņu,
Omniva

Papildināts Sandraklikte 08.02.2022

Ticu ka iepakojums vareja sabojāties, bet mati paši izkrist nē. Zinu ka iepakojums ir sabojāts tīšu prāt, un zinu ari ka caurums ir gan pietiekami liels, gan ari tai vieta lai šķipsnas varētu izvilkt! Zinu ari ka ar jums šādas lietas nav pirmo reizi! Esmu gan redzējusi kā jūsu kurjieri metā mantas, gan ka vispār stradā! Esmu ari dzirdejusi par zagšanām un visu, bet nebiju vel pieredzējusi! Esmu ļoti vīlusies vienkārši jūsos!

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 08.02.2022

Omniva, SIA interesēs nav piesavināties sūtījuma saturu.
Ja iepakojums ir nepietiekams, tas var tikt bojāts piegādes procesā, ņemot vērā, ka sūtījumi tiek vairākkārtēji apstrādāti gan manuāli šķirošanas terminālī, gan uz šķirošanas līnijas, gan ievietoti sūtījumu šķirošanas kastēs, kuri tie atrodas kopā ar citiem sūtījumiem.
Lūdzam Jūs sazināties ar nosūtītāju un pēc nosūtītāja pieprasījuma varam izsniegt videoierakstus ar nosūtīšanas brīdi un saņemšanas brīdi, kur ir redzams, ka sūtījuma apjoms un izmērs ir identisks.

Ar cieņu,
Omniva

Komentāri (2)

Crystal Mayden 07.02.2022

Sakiet, vai pārdevējs jums atsūtīja sapakotās paciņas foto pirms ielika to pakomātā? Kārtīgi no visām pusēm.
Kaut kā māc šaubas,ka kurjeram bija vajadzīgi jūsu mati.
Ir dzirdēts, ka pārdevēji tā dara speciāli, lai pircējs domātu, ka tā ir kurjeru vaina .
Neieliek pirkto preci pilnā sastāvā , vai bojātu un tad vaino kurjerus.
Laba shēma.

S Sandraklikte 08.02.2022

Jā tika atsutīts video! Un mati ka tādi ir dārga prece! It īpaši ja firmas mati. Un sūtot un saņemot maz cilvēki tā tiešam viņas skaita. Ir iespējams ka nav domājis ka parskaitīs. Šķipsna tomēr ir ļoti smalka. Ticētu ka izkritusi, bet takā mati tika sasieti gumijā, un ja šķipsnas vel ara citas var saķerties un tas viss bija redzams izņemot lauka. Bet nepatīkami ka šādi notiek, pat ja iepakojums nav tas piemerotākais, iepakojums nebija tik trausls! Un acīmredzami ka speciali uztaisīts ka arī tajā vieta pie gumijas!
Esmu dzirdējusi ka sutitāji tā dara, bet nebija šis gadijums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes