AtrisinātaOmniva - Krāpšana
Izsaku sūdzību par omnivu. Vakar tika veikts pasūtījums no 220.lv, protams, tika solīts, ka šodien ar omnivu dabūšu pasūtījumu. Nekā, tēlo, ka liels pasūtījumu skaits un omniva netiek galā. Līdz šim esmu veikusi daudz dažādu pasūtījumu un omniva ir normāli strādājusi, vel pagājušo nedēļa tika pasūtīta no grāmatnīcas grāmata, kura atnāca ātrāk kā bija solīts un tad omnivai nebija problēmu. Šodien viņai radās ārkārtēji daudz pasūtījumi kas jāizvadā un pēkšņi rodas problēmas. Kas tagad ir tāds, ka jāizdomā ko tādu? Itkā pandēmijas laiks ir galā un nav nekādu ierobežojumu. Pasūtījums ir apmaksāts, jo redz nevar pasūtīt caur 220.lv uz omnivu neapmaksātu preci. Tātad viņi pelna saņemot naudu par apmaksātiem pasūtījumiem un melo, ka tiks piegādāts nākošajā dienā. Itkā problēmu nebūtu, bet kaitina, ka pie pirkšanas viss tiek Skaisti stāstīts par piegādēm, kāpēc tādu info kā kurjera nespēja piegādāt netiek rakstīta pie pasūtīšanas? Skaidri un gaiši tiek norādīts, ka piegāde būs nākamajā dienā. Bet no rīta jau atnāk ziņa, ka redz pasūtījums atradīsies pie kurjera. Un, ja nu kurjers izdomās apzagties? Un pircējs gaidīs kā muļķis pasūtījumu. Vai tiešām pašam jāvazājas pa veikaliem, lai uzreiz dabūtu preci... , ir tačū 21. Gs...
Labdien,
Redzams, ka Jūsu pievienotās īsziņas nosūtītājs ir internetveikals 220.lv, nevis Omniva.
Lūdzu, precizējiet sūtījuma numuru, lai varam pārbaudīt, vai sūtījums ir ticis fiziski nodots uz piegādi Omniva.
Ar cieņu,
Omniva
Šis ir pasūtījuma numurs, pēc kura pasūtījumu ir iespējams identificēt internetveikalā, taču lūdzam precizēt Omniva sūtījuma numuru, ar kuru tas nodots uz piegādi, lai varam noteikt sūtījuma atrašanās vietu.
To, vai sūtījums fiziski ir nodots uz piegādi, ir iespējams pārbaudīt arī pēc saņēmēja tālruņa numura, taču tādā gadījumā aicinām sazināties ar mums privāti e-pastā [email protected] vai telefoniski 27042424.
Papildus informējam, ka esam sazinājušies ar minēto internetveikalu, lai tiktu veiktas korekcijas īsziņā atbilstoši esošajai situācijai.
Ar cieņu,
Omniva
Komentāri (5)
Viss ir rakstīts.
Jēziņ... pati veici pasūtījumu pus 9 vakarā. kā tev liekas, vai kurjers tik vēlu brauc uz kādu uzņēmumu pakaļ precei? loģiski, ka viņi savā pusē ir sapakojuši un sistēmā ir nomainījies statuss, jo ir sapakots un iesniegts sūtījums omnivā. labākajā gadījumā kurjers savāc preci šodien. tak padomā ar galvu... vai tad visiem ir jāstrādā naktī tikai tāpēc, ka tev vajag? tak aizkraties uz veikalu un nopērc. tik grūti iedomāties?
Aiztaisi muti un izlasi tekstu vēlreiz. Latviešiem tiešām ar galvu nav kautkas kārtībā, ka nesaprot sūdzības problēmu. Tā jau ir solīts makā nekrīt. Tad nav ko rakstīt, ka nākošā dienā būs piegāde..
nu acīmredzot nejau man jātaisa mute ciet :) dēļ šitādiem ''man vajag šodien un kaut iepūt man'' arī bojājas priekšstats par latviešiem, nevis no tā, ka es protu pagaidīt un ADEKVĀTI uztveru situāciju un spēju iejusties arī cita (šajā gadījumā uzņēmuma) ādā.
Brīnos, kā autors prata kaut ko pasūtīt, ja neprot izlasīt kas viņam sūta īsziņu. Nav kauna vainot Omnivu?