www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss

Omniva - Slikts serviss

8. Septembri paka tika piegādāta omniva centrā un tikai pēc 5 dienām piegādāta man. Paka piegādāta ar 5 dienu kavējumu un pašam bija jāvilk to 30kg kārbu uz savu dzīvokli. Viņi Nepalīdz, ja iepakojums sver >15kg. A kas manu būtu jādara, ja paka svērtu 100kg? Netika sniegta palīdzība pakas piegādāšanai līdz dzīvokļa durvīm... Slikts, lēns serviss...

13.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 13.09.2022

Labdien,

Diemžēl pēc situācijas raksturojuma nevaram identificēt konkrēto situāciju.
Lūdzam sazināties telefoniski uz 27042424 vai rakstot uz e-pastu [email protected] un norādot sūtījuma numuru, lai varam pārbaudīt minēto situāciju.
Papildus norādām, ka maksimālais sūtījumu svars piegādei privātpersonai ir līdz 30kg un kurjerpiegādes notiek līdz mājas durvīm (ārdurvīm).
Gaidīsim Jūsu ziņu, lai sniegtu detalizētāku skaidrojumu.

Atvainojamies par radītajām neērtībām.

Ar cieņu,
Omniva

U

Komentāri (2)

E Ewa777 13.09.2022

Jūs taču zinājāt cik paka sver,tas rakstīts pakas pavadzīmē. Varējāt jau laicīgi sarunāt palīgus. Kurjers nav kravu nesējs.Ja arī tad par to atsevišķi jāmaksā.

G Gulbenietis 13.09.2022

Čalim 30 kg pašam jāvelk? Jānes, puika. Neesi jau nekāds invalīds.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes