www.sudzibas.lv Omniva Pretimnākošs klientu centrs

Omniva - Pretimnākošs klientu centrs

Šeit visi raksta tikai negatīvas lietas, tāpēc pastāstīšu par savu sadarbību ar Omniva ar labām beigām.
Šonedēļ veicu pasūtījumu no Salaspils veikala, un Omnivas noliktavā pasūtījums bijis jau trešdien. Sūtījums bijis no steidzamajiem, attiecīgi, sūtījums nepieciešams jau uz sestdienas rītu. Piektdienas rītā sms vēl nebija pienācis, tāpēc zvanīju uz klientu centru. Meitene no klientu centra noskaidroja, kur ir pasūtījums un norunājām, ka sliktākajā gadījumā ļaus man atbraukt uz noliktavu pakaļ paciņai. Beigās jau tajā pašā vakarā atnāca īsziņa, ka mans pasūtījums ir pakomātā.
Iespējams, ja nepiezvanītu, nesaņemtu savu pasūtījumu laicīgi, tāpēc paldies uzņēmumam par sadarbību un operatīvu pretimnākošu reakciju! :)

12.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 15.08.2022

Labdien,

Sirsnīgs paldies Jums par labajiem vārdiem un pozitīvo atsauksmi! Paldies, ka esat mūsu klients.
Prieks, ka izdevās piegādāt prieku!

Ar cieņu,
Omniva

V

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes