www.sudzibas.lv Omniva Melo, neko nedara, met klausuli, pazaudē paciņu

Omniva - Melo, neko nedara, met klausuli, pazaudē paciņu

1dien internet veikals izsūta paciņu (ielika pakomatā) , 4dien kad sāku jautāt kur ir sūtījums, saņēmu no pārdevēja sūtījuma izsekošanas numuru, spriežot pēc tā paciņa vēl arvien atrodas izsūtītāja pakomatā, omniva klientu centrs, neko pateikt nevar, sola ka ar mani sazināsies šodien. Tā pati vēsture notika arī 5 dien bet tad operators nometa klausuli.. , 6dien saņēmu vēstuli no omniva ar tekstu - jūsu paciņa pazaudēta, veršāties pie pārdēvēja un lai viņš no mums (omnivas) prasa...
Wtf!?

12.11.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 12.11.2018

Sveicināti!

Ļoti atvainojamies Jums par sagādātājām neērtībām!

Atvainojamies par sarunas neparedzēto pārtraukšanu. Noteikti operātors nepārtrauktu savienojumu sarunas procesā speciāli.

Problēmsituācijas izskatīšanas termiņš ir trīs darba dienas. Atvainojamies, ka Jūs neesat par to informēti. Gadījumā, ja sūtījums tiek nozaudēts, saņēmējam ir jāsazinās ar nosūtītāju, lai viņi turpmāk izskatīšanas procesu turpina ar mums, aizpildot iesniegumu par piegādes kvalitāti, un ar Jums vienojās par preces saņemšanas iespējām.

Ar cieņu, Omniva

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes