Omniva - prece nav saņemta!!!
pasūtiju savam bērnam dāvanu no internet veikala jekabpīls, pārdeveja ievietoja pakomāta 07.11 datumā, vakar zvanīju uz omnivu man laipni atbildēja darbinieks ka prece būs vai nu šodien vai nu vēlakais sestdien. šodien ir sestdiena paciņa joprojām nav saņemta zvaniju vēlreiz uz omniva man paziņoja ka kurjers bija bet manu sūtijumu vińlņš neievietoja pakomata, uz jautājumu "kāpēc?" pateica ka pakomats ir parpildīts ( bet nu vakarpusē gāju uz rimi veikalu uz redzēju ka sieviete ievietoja tajā paśā pakomata 3 savus sūtijumus) tā tad vieta brīva bija! tātad šodien savā dzimśanas dienā mans bērns palika bez dāvanas pateicoties omnivai. solīja preci rītdien, bet nu mājas lapā ir informācija ka svētdienās pakomats netiek piepildīts. uz jautājumu " vai mana prece ir pazaudēta?" man divas darbinieces atbildēja ka nē. uz citu pakomatu blakus vecmilgrāvim nosūtit arī nevar, ar kurjeru sazināties nedrīkst. galu galā davanas nav un budžeta diezgan liels mīnuss.
Sveicināti!
Mums ir ļoti žēl, ka šī situācija ir notikusi ar Jūsu sūtījumu. Vēlamies Jums atvainoties. Šobrīd sūtījumi var kavēties liela apjoma dēļ, tāpēc sūtījums var aizkavēties šķirošanas punktā, un ja pakomāts ir bijis pilns apkalpošanas brīdī, sūtījums tiks ievietots nākamajā pakomāta apkalpošanas brīdī.
Lai saņemt precīzāku informāciju par sūtījumu, lūdzu, sazinieties e-pastā [email protected] vai zvaniet uz 27072424.
Vēlreiz atvainojamies Jums un novēlam jauku dienu.
Ar cieņu, Omniva
Pievienot komentāru