Omniva - Slikts serviss
Ievietoju sūtījumu Omniva pakomātā Jēkabpilī 10.10.2018., lai aizsūtītu uz Balviem, ar domu, ka sūtījums saņēmējam būs rokās 12.oktobra vakarā vai vēlākais 13.oktobrī.
Ir jau 16.oktobris un sūtījums vēl joprojām nav piegādāts. Zvanīju uz Omniva klientu apkalpošanas numuru, atbildēja, ka nezina konkrētu iemeslu. Zvanīju vēlreiz, tad atbildēja, ka pakomāta adreses uzlīme bija atlīmējusies un tāpēc ir aizkavējies sūtījums. Uzlīmi kārtīgi pielīmēju.
šoreiz esmu ļoti vīlies omniva pakalpojumā, jo ar sūtījuma novēlošanos tiek iedragāta man reputācija saņēmēja acīs.
Sveiks, Gunārs. Mēs saprotam Jūsu vilšanos un satraukumu par radušos situāciju. Mēs atvainojamies Jums par aizkavēšanos. Adrešu karte mēdz nokrist no sūtījuma, ja uzlīme neturās uz sūtījuma materiāla. Tad sūtījums var aizkavēties, jo to nav iespējams noskanēt un izsekot. Mums ir ļoti žēl, ka šāda situācija ir radījusies.
Ar cieņu, Omniva
Pievienot komentāru