Omniva - Krāpšana un slikts serviss
Gāju izsūtīt sūtījumus, un netīšām sajaucu maisus un izsūtīju abiem cilvēkiem pretējos sūtījumus. Rakstīju omnivai par savu problēmu, un šie man pieprasīja lai samaksāju par vēl divām omnivām. Es noformēju sūtījumus un viņiem aizsūtīju kodus. Viss process pagāja ātri, atbildes dabūju ātri. Pēc 2 dienām man raksta abas sievietes un sūdzās ka dabūja nepareizo sūtījumu. Uzrakstīju omnivai vēstuli , lai man dod priekšapmaksas kodus vai atgriež naudu par pakalpojumu - pagāja 2 dienas nekādas atbildes nedabūju. Zvanīju pēc šīm 2 dienām viņiem, un man teica, ka kurjers visu ir samainījis un ka viss esot kārtībā. Es saku ka biju atsūtījusi viņiem uz ēpastu bildes kur varēja redzēt ka sievietes sūdzās par nepareizo sūtījumu. Atbilde šāda - Jums nav pietiekami pierādījumu un atgriezt naudu jums nevaram. Visu labu. Darbinieci sauca Rūta :) Ļoti žēl ka tā gadījies izmest gandrīz 17 eur par 2 sūtījumiem.. jo nācās noformēt vēl trešo reizi omnivu.
Sveicināti!
Atvainojamies Jums par sagādātājām neērtībām.
Gadījumā, ja sūtījuma noformēšanas laikā tika norādīts nepareizs pakomāts, vienīgā iespēja pārsūtīt to uz citu ir, noformēt jaunu sūtījuma numuru, tomēr pārķert un apturēt to sūtīšanu uz sākotnēji izvēlēto pakomātu nav iespējams. Sūtījums nonāk uz sākotnēji norādītu pakomātu, tad tiek izņemts un pārsūtīts ar jaunu kodu.
Lai saņemt vairāk informācijas par sūtījumu piegādi un naudas atmaksu par neizmantotu pakalpojumu, lūdzam Jūs aizpildīt pielikumā nosūtītu iesniegumu un atsūtīt to mums uz e-pastu [email protected].
Ar cieņu, Omniva
Pievienot komentāru