Omniva - Pazudis sūtījums
14. Aprīlī Carnikavas pakomātā tika ievietots sūtījums, cd disks iepakojumā. Sūtījuma nr. Cf001878418ee. Adresātam sūtījums jāsaņem cēsu pakomātā. Adresāts īsziņu saņēma, aizgāja saņemt, taču ievadot kodu, nekas vaļā nevērās. Sūtījumu izsekošanas sistēma rāda, ka sūtījumu pirms viņa jau viens ir paņēmis. Gara un neauglīga skaidrošanās ar firmas pārstāvjiem un viņu nostāja ir cieta: viss izdarīts korekti un atbilstoši, no viņu puses nekādu kļūdu nav un nevar būt. Tam, kuram sūtījums bija paredzēts, pats ir nopludinājis informāciju, kuru kāds izmantojis. Tika pie cd diska ar viņam neko neizsakojošu informāciju. Sūtījums ir pazaudēts un firma par to neatbild ne mazākā mērā. Atsūtīja man arī foto, kas itkā rādot personu, kas izņem sūtījumu. Ļoti zemas izšķirtspējas un ar aizkrāsotu seju. Cēsis ir maza pilsēta un patstāvīgie iedzīvotāji cits citu pazīst. Un ja jau tā ir zādzība, tad kāpēc firma nepārsūta šo bildi policijai? Var jau būt vēl kāds variants - mūsu telefonus čeko drošībnieki un disks likās ļoti aizdomīga lieta. Tomēr pēc apskates varēja atdot adresātam. Secinājums, ko guvu no šīs kampaņas - nekad vairs neizmantot šīs firmas pakalpojumus, un arī citiem iesaku padomāt. Ja sūtījumu pazaudēt nav žēl, tad var riskēt.
Komentāri (3)
Būtu pasekojuši līdzi savu kurjeru darbam, nevis visu norakstīt uz saņēmēju muļķīgu rīcību, kuri itkā visiem apkārtējiem saņemto kodu pārsūta. Tajā ģimenē nemēdz viens otra telefonu okšķerēt un cits citam nepatikšanas sagādāt. Kuram ir jāatbild par sūtījuma drošību, man kā klientam vai pakalpojuma sniedzējam? Pie tādas attieksmes, ar kādu saskāros, tad jau jūsu darbinieki var būt topā. Gribu, nogādāju, gribu pazaudēju vai pats paņemu un viss kārtībā! Stulba situācija!
Kas tā par konspirāciju sūtīt “neko neizsakojošu (lol) informāciju” diskā, nevis iemest wetransfer vai tamlīdzīgi?
Noliksim emocijas pie malas un būsim konstruktīvi. Tātad, ja jūs ievadījāt pareizo saņēmēja telefona numuru Omniva nosūtīja sms ar durvju kodu un jūsu norādīto mobilo tālruni.
Jautājums, kam šis kods tika pārsūtīts, kas to redzēja un jāuzdod saņēmējam. Omniva par to nevar uzņemties atbildību. Tik jau nu ir jāsaprot. Ja šāds piegādes servisa veids nav jums piemērots, tiešām iesaku izmantot Latvijas pastu, kur sūtījumu izsniedz personas apliecinoša dokumenta uzrādītājam.
Uz policiju šo bildi sūtīt nav jēgas, jo Krimināllietu var ierosināt, ja zaudējumi ir lielāki par 50.- EUR, bet ja jūs esat tik principiāla un tomēr griba, lai pret kādu tiktu ierosināta Kriemināllieta par zādzību, vēršaties ar iesniegumu policijā un norādiet, ka katra CD vērtība bija 30.- EUR. Un ok. Tikai pēc tam, kad izrādīsies, ka vainīgais ir kāds no ģimenes vai paziņa, neskrieniet uz policiju ar stulbām atrunām, ka ir notikusi kļūda un mēs paši visu noskaidrojām. Lai notiesā vainīgo. Visiem būs mācība.
ok?
Savukārt Omniva pēc pieprasījuma policijai iesniegs visus nepieciešamos video ierakstus.