www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss, nepatīkama komunikācija

Omniva - Slikts serviss, nepatīkama komunikācija

Trešdien 8.05 veicu pasūtījumu kurjeram uz Igauniju (ce840871311ee) . Saņemtā e-pasta vēstule ar pasūtījuma numuru iekrita spamā. Kad zvanīju, mani bez svītru koda atteicās apkalpot. Ceturtdien 9.05 kurjeram iedevu paciņu bez svītru koda, atbildēja, ka viss kārtībā. Kad piektdien pēcpusdienā zvanīju atkal, man paziņoja, ka tā kā nav bijusi uzlīme šodien sūtījums nav izsūtīts. Uzrakstīju sūdzības vēstuli. Pirmdien zvanīju vēlreiz, lai pārliecinātos, ka sūtījums ir izsūtīts, man atbildēja, ka jā, bet teica, ka pirmdien (13.05) tāpat netiks piegādāts. Kad jautāju precīzu laiku, atbildēja 1 līdz 3 darba dienas. Kad jautāju, kāpēc man pirmajā reizē, kad zvanīju, teica, ka, ja pasūta trešdien, piegādā piektdien, nebija nekādu komentāru. Tad tikai operatore vēlreiz paziņoja, ka mans sūtījums izsūtīts uz Lietuvu? Un teica, ka sistēmā pasūtījums ievadīts piektdien 10. Maijā. Kad teicu, ka sūtījumu nodevu ceturtdien, viņa man sistemātiski atkārtoja, ka sūtījums nodots piektdien un ir izsūtīts uz lietuvu? Pēc telefona sarunas uzrakstīju vēl vienu sūdzību.

Klients: "rakstu saistībā ar šo pašu pasūtījumu. Šodien vēlreiz sazinājos ar klientu apkalpošanas centru un saņēmu ziņu, ka sūtījums šodien ir izsūtīts uz Lietuvu, bet netiek solīts, ka piegāde tiks veikta šodien.

Pirmkārt, sūtījuma adrese bija Igaunija, tāpēc man pašreiz nav skaidrs, kur vispār atrodas sūtījums?

Kāpēc sistēmā norādīts, ka sūtījumu iedevu 10. Maijā, ja to izdarīju 9. Maijā?

Kāpēc mājaslapā norādīts, ka piegāde igaunijā tiek veikta 2 dienu laikā kopš pasūtīšanas, ja kompānija šādas saistības nevar izpildīt?

Klientu draugs jekaterina: "precizējiet lūdzu sūtījuma numuru? "

klients: "sūtījuma numurs ir 1. E pastā. "

klientu draugs Jekaterina: "ļoti atvainojamies par šādu pārpratumu. Sūtījums no mūsu puses ir izsūtīts uz Igauniju. Piegāde no 1-3 darba dienām.

Klients: "kāpēc tad man telefona sarunā tika teikts, ka piegāde ir 10. Maijā, ja pasūta 8. Maijā? Lūdzu, precizēt? Ko man iesākt ar jūsu atvainošanos? Lūdzu, precizēt, kad tieši sūtījums tiks piegādāts! Sūtījums nav piegādāts laikā, kas ir radījis problēmas.

Klientu draugs Jekaterina: "bija kāda aizkavēšanās. Piegāde no 1-3 darba dienām. "

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 15.05.2019

Labdien,

Situācija, diemžēl, bija radusies dēļ tā, ka uz sūtījuma nebija adrešu karte, un sūtījums bija aizkavējies, jo mēs bijam šādu sūtījumu pieņēmuši.
Mēs Jums ļoti atvainojamies par šo situāciju. Bijām personīgi ar Jums sizinājušies. Mums ir ļoti žēl, ka Jums nācies saskārties ar šādu pakalpojuma kvalitāti.
Noteikti ņemsim vērā šo pieredzi, lai uzlabot nākotnē servisa kvalitātes līmeni.

Ar cieņu, Omniva

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes