Omniva - Pazudusi paciņa/slikts serviss
Uz mana telefona nummura tika noformēti 2 dažādi sūtījumi ar 1 dienas starpību.
Alūksnē- 26.04.19. un Rīga, TC Minska- 27.04.19.
Sazinājos 30.04.19. sazinājos ar Omnivas klientu apkalpošanas operatoru ar jautājumu par sūtijumu no Alūksnes, jo apkalpojošā portālā, ievadot sūtijuma nummuru, uzrāda, ka sūtījums ir noformēts, bet ne ievietots vai nosūtīts.
Savukārt otrs sūtījums, no Rīgas, 30.04.19. it kā piegādāts uz norādīto pakomātu.
Alūksnē, sūtījuma noformēšana brīdī, nav bijusj iespēja izprintēt uzlīmi, tātad sūtījums ievietots bez uzlīmes.
Izņemot sūtījumu 30.04.19.konstatēju, ka esmu saņēmusi sūtījumu no Alūksnes, bet ar Rīgas sūtījuma kodu.
Kā rezultātā sanāk, ka jābūt 2 sūtījumiem ar vienādiem sūtījuma kodiem.
30.04.19. Sazvanoties ar omnivu, operatore, īsti nesaprot lietas būtību un sūdzības iemeslu. Tik nosaka, ka piefiksējusi sūdzību un ar mani sazināsies.
Protams, to neviens nav izdarījis.
Drošības pēc uzrakstīju arī vēstuli uz [slēpt]@omniva.lv, ar situācijas izklāstu un sūtījuma foto, kur var redzēt, ka abiem, 2 dažādiem iepakojumiem, ir identiski sūtījuma kodi in atšķirīgi uzlīmju dizaini, bet līdz šai dienai, 09.05.19. Nevienas atbildes.
Zvanīju, atkārtoti 03.05.19. , operators, nav lietas kursā par notikušo, atkal piefiksē sūdzību un saka, ka atzvanīs, bet atkal nekā.
Zvanu atkal 07.05.19. Jau cits operators kuram jāstāsta viss no gala, atkal piefiksēs sūdzību un nākamajā dienā atzvanīšot. 08.05.19. Gaidu līdz 17: 00, kad nolemju pati zvanīt, kur atkal cita operatore, kas saka, ka neko nezinot, bet sūtījumu es esot saņēmusi!
Vai tiešām? Vai es zvanītu un jautātu ja tā būtu?
Atkal piefiksē sūdzību.
Pievienoju bildes, kur redzams, 2 dažādi iepakojumi ar identisku sūtījuma nummuru, bet dažādiem uzlīmes dizainiem.
Pelēko fotogrāfēja sūtītāja, pirms ielikšanas pakomātā, tā ir pazudusī paciņa, bet otra-rozā iepakojumā, kas atnāca no alūksnes, to jau fotogrāfēju pati, kad konstafēju, ka paciņa atnākusi ar otra sūtījuma kodu.
Šobrīd izskatās, ka savu 22.88€ vērto paciņu es nesaņemšu, omnivas darbinieku nolaidības dēļ, kas pat informāciju un bildes neprot piefiksēt!
Sveiki,
Atvainojāmes Jums par radušos situāciju. Par šo gadījumu ar mums bija sazinājies arī nosūtītājs, un mēs komunicējam ar viņu par situācijas virzību.
Esam sazinājušies ar Jums un aicinājam aizpildīt iesniegumu par piegādes kvalitāti. Noteikti gaidīsim to no Jums un personīgi sazināsimies par tālāko situācijas virzību un iesnieguma izskatīšanu.
Vēlreiz Jums atvainojāmies par sagādātājām neērtībām!
Ar cieņu, Omniva
Pievienot komentāru