Omniva - Krāpšana
Es vārdiem nespēju pat aprakstīt cik briesmīgs līmenis ir omnivas saziņai ar operatoriem. Sāksim ar to, ka paciņa tika piegādāta uz nepareizo pakomātu omnivas vainas dēļ, viņi neuzņēmās par to atbildību, dusmās to visu sagremoju uz samaksāju noformējot jaunu sūtījumu un pati internetā izveidojot jaunu paku ar šo sūtījumu, lai to pārsūta uz man tuvāko omnivas pakomātu. Vēlreiz sazinājos ar omnivu. Jāpiebilst, ka tas viss sākās 26. Augustā. Cik zinu, tad omniva apsolās uzņemties atbildību par nozaudēto preci (vismaz noteikumi to sola) , bet realitātē pasūtot preci no privātpersonas, diez vai kāds kompensēs manu sūtījumu. No 1. Vai 2. Septembra prece tika pārsūtīta uz jauno pakomātu, 10 dienas jau gaidu. Piektdien zvanīja no omnivas paši un teica - atvainojamies, ka kavējamies, šodien piegādāsim jūsu preci. Kā jums šķiet, vai es šeit rakstītu, ja būtu to saņēmusi? Pirmdien, 9.09. Atkal zvanu. Prasu kur ir mana paka. Meitene saka: ” es redzu, tur viss ir kārtībā, šodien saņemsiet. ” es beidzot ar mierīgu sirdi aizmirstu par šo visu un gaidu sūtījumu, pienāk vakars, protams nekā nav. Zvanu plkst.17: 30 vaicāju kā nu būs, kas ir ar to paku. Atkal sāk izdomāt visādus attaisnojumus. Šoreiz laikam kurjeram nebija vietas, vai kāds tml. Stāsts. Zvanu otrdien. 10.09. Prasu atkal. Atkal visu stāstu no jauna. Gaidu paciņu, sola jau nedēļu. Gaidu jau 2-3 nedēļas kopumā. Atkal pieminu, ka man ir ļoti svarīgs sūtījums. Diezgan nelaipna meitene man atcērt, ka lai gaidu. Ka sūtījums eksistē, nav atcelts. Gandrīz varētu teikt, ka pati nomet telefonu. Vakarā zvanu atkal, bez rezultātiem. 11.09. Zvanu un prasu. 9: 00 no rīta - kur ir mans sūtījums? Meitene man atbild - viss ir kārtībā, šodien gaidiet sms ar kodu. Gaidu, bet vairs nemaz neticu tam ko man saka. Protams nav. Zvanu ap 14: 00, jo solīja, ka ap plkst. 12: 00 maksimums ievietos paku pakomātā. Protams nav. Zvanu 14: 00, man saka, ka speciāli priekš manis nosūtīs kurjeru vēlreiz, esot ļoti noslogots pakomāts, nav vietas. Ok, es beidzot priecīga par konkrētu, godīgu atbildi. Gaidu visu dienu, vakaru. Ceru, ka no rīta pamostoties būšu saņēmusi sms ar sūtījumu un durvju kodu. Nekā nav. Plkst. 8;40, 12. Septembris. Zvanu, vaicāju kur ir mans sūtījums, šoreiz jau stingrāk uzsverot to, ka gaidu svarīgu paciņu, lai vismaz pamatoti man liek saprast vai sūtījums ir nozaudēts vai kas vispār ir noticis, lai velti negaidu to. Meitene visu laiku maļ jaunu dziesmu - jānoskaidro kas noticis. Tikai vakar vakarā izrādās, ka kāds esot atzīmējis, piefiksējis faktu, ka mans sūtījums nav pienācis man un esmu zvanījusi. Tikai pēc tā, ka 10 dienas no vietas zvanu. Kārtējo reizi man liek gaidīt, bet šoreiz diezgan nepieklājīgi atcērt, ka neko nezin. Pat necenšas likt uzgaidīt un kaut ko noskaidrot. Vienkārši pasaka, ka nezin kur ir mans sūtījums. Uz manu jautājumu par to vai viņiem tas liekas normāli, saņemu atbildi - es jums šobrīd neko nevaru atbildēt. Arī uz jautājumu vai šodien man ir kaut mazākā iespēja saņemt paciņu, saņēmu atbildi - nezinu, nevaru atbildēt. Licenzētiem vārdiem nespēju izteikt savu sašutumu un dezinformētību kāda pastāv starp darbiniekiem, kurjeru un piegādātājiem. Savediet kārtībā savu servisu. Pie mazākās aizķeršanās vienmēr rodas problēmas, nav pirmā reize. Turpmāk jūsu pakalpojumus neizmantošu. Savukārt, turpināšu zvanīt kaut 10 reizes dienā, jo tieši pēc 10 dienām un zvanītām reizēm kaut kas mainījās - kāds vismaz piefiksēja tādu faktu, ka neesmu saņēmusi sūtījumu. Lai arī solīja pārsūtīšanu veikt 3 darba dienu laikā, kas ir izvērties līdz pusotrai nedēļai jau.
Sveiki!
Atvainojamies Jums par sagādātājām neērtībām!
Saprotam Jūsu satraukumu. Ir ļoti žēl, ka Jums nācies saskārties ar šādu situāciju.
Aicinām Jūs sazināties ar mums personīgi, lai varam izrunāt šo situāciju servisa uzlabošanas nolūkos un nākt Jums pretīm situācijas risināšanai.
Vēlreiz sirsnīgi Jums atvainojamies par sūtījuma pārsūtīšanas aizkavēšanos.
Ar cieņu, Jūsu Omniva
Komentāri (6)
Un šī visa garā pentere bija vajadzīga, lai beigās varētu saprast, ka mierīgi varēja izlasīt pirmo un pēdējo teikumu?
Pēc kā secinājāt, ka piegāde uz nepareizo pakomātu notikusi tieši omnivas dēļ? Vai tad veicot tos sūtījumus klients pats neizvēlas tos pakomātus? Pēc sūtījuma adreses arī bieži mēdz noteikt tuvāko pakomāta vietu. UN... visu šo te cik tur dienu laiku neradās prātā doma, ka sen jau būtu saņemts sūtījums, ja dotos uz norādīto pakomātu pati, ja reiz tas bija tik svarīgs un steidzams sūtījums? Pēc pieredzes varu teikt ,ka tā pārvadāšana starp tām adresēm arī aizņem laiku, beigās vēl iesprūst kaut kur noliktavā vai pazūd.
Norādiji ,ka omnivas vainas dēļ, bet pilnīgi ne viena padziļinātāka fakta par šo jūsu izteikumu.
Jā, bija vajadzīga, lai kaut kas mainītos un kāds arī tiktu saukts pie atbildības. Secināju pēc tā, ka sūtītājs manu paku nosūtīja uz pakomātu, kurš atrodas man 10min attālumā, bet omniva to piegādāja uz pakomātu 3-4 stundu attālumā no manis. Paši saprata, ka sajauca, bet nenāca uz kompromisu, teica , ka nevar izņemt paku, ka man pašai tā jāpārsūta. Sūtījums tika veikts uz konkrētu pakomātu nevis tuvāko adresi. Un sūtījums visas šīs dienas neatradās tajā pakomātā, bet pēc mana pirmā zvana viņi paku izņēma un tā visu laiku atradās šķirošanas punktā. Šodien paši zvanīja un atvainojās un ziņoja par preci, diez vai ja tā būtu mana vaina, es saņemtu kādu zvanu vai atvainošanos. Es neuzskatu, ka šeit ir vajadzīgi padziļināti fakti, tas ir publisks saits, kur man nav jāpauž sava adrese, savs tuvākais pakomāts, savs sūtījuma nummurs vai citi konfidenciāli dati. Sūdzība tika pamatoti aprakstīta, gan attieksmes ziņā, gan pakas nozaudēšanā, jo nedēļu neviens pat nezināja kur tā atrodas, gan tajā, ka man pašai bija jāapmaksā pārsūtīšana starp pakomātiem, kādēļ , lai es tērētu 3-4 stundas sava laika dotos uz cito pakomātu, ja tika norādīts kurā es vēlos savu paku saņemt. Šodien situācija tika atrisināta, bet tas nemaina manu priekšstatu, iespaidu un viedokli par Omnivas kvalitāti un ātrumu apkalpošanā.
Augusta beigās Latvijas Pasts pārpirka Omniva biznesu Latvijā un tagad Latvijas pastam pieder tie pakomāti.Iespējams tagad ir tāds maziņš haos viņiem.
Neatrodu patreiz nekādu info par šo te Pirkumu.
Ja tomēr tā, tad tur haosiņš būs ne tikai tagad, bet arī turpmāk.
Paldies par atrisināto situācija.
Nu kur tad Omniva standarta atbilde, ka tas nav tas serviss kuru vēlamies sniegt klientam?> Jeb arī ar standartfrāžu atbildēm ir problēmas. Omniva tiesām ir nožēlojams kantoris. Bet spriedelē par augstām matērijām un māca citus dzīvot (uzņēmums - sadarbības partnerus).
Kretīni iemācieties nodrošināt savu primāro funkciju - pasūtījumu kvalitatīvu un laicīgi piegādāšanu un pēc tam muti verat vaļā.