Adrese: |
Krišjāņa Valdemāra iela 100 Rīga Latvia - LV-1013 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67847050 +371 67290350 +371 67847051 +371 67847052 +371 29449860 |
Informācija: | Ceļojumu birojs NOVATOURS Rīga, Bruņinieku iela 27 Tālr.: +371 67847053, +371 67847054, +371 67847055. Mob. tālr. +371 29110330 (tikai ārkārtas gadījumos). Biroja e-pasts: [email protected] |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Sociālie tīkli: |
Novatours - Sūdzības un atsauksmes
Novatours - Плохой сервис
Летела первый раз в Хургаду, отель Sea Gull, в аэропорту встретили, но по приезду в отель наш гид Лайма так ни разу не появилась, надо сказать и местная компания тоже не прислала своего обещанного гида! За всю неделю никто вообще не появился! Ни на экскурсию съездить, ни какие либо ньюансы объяснитьзачем? Стала звонить-писать перед самым выездом, потому как информации нет, на общем стенде новатур не вывешивает, лайма снизошла - ответила! Я не первый раз еду с новатуром и это впервые! Такая гид безответственная и совершенно не интересующаяся отдыхающими!
Novatours - Slikts viesnīcas apmeklējums
Labdien Novatours no š. G. 19.10. Līdz 28.10. Bijām viesnīcā, clover magic, Turcijā, belekā. Ceļojumu iegādājāmies pēc kārtīgi nostrādātas sezonas vēlējāmies atpūsties un pagarināt vasaru. 5 zvaigžņu viesnīca un visiem piedāvājumiem kas tajā ietilpst. Vakarā ierodoties viesnīcā mums tika piedāvāta zupa, kas sastāvēja no pipariem un ūdens, kā ir tā ir, gaidījām rītu jo cerējām ka būs labāk. Un tad sākās visādas ķibeles: ieejot toletē nolaižot ūdeni sāka tecēt pods, izmantojot dušu ūdens gāzā...
Novatours - Slikts serviss, krāpšana
No š. G. 19.10. Līdz 28.10. Bijām viesnīcā, clover magic, Turcijā, belekā. Ceļojumu iegādājāmies, jo tas atbilda jūsu piedāvājumam un mūsu vēlmēm. Līdzi bija 8gadīgs bērns. Tātad, mini klubs, , animācijas u. T. T. , kā jau 5 zvaigžņu viesnīca! Urāa! Kad ieradāmies vēlu vakarā, plkst.22.00, tad plkst.23.00 tika piedāvāta, vēlā zupa, , kas sastāvēja no piparota šķidruma [līdzi bērns!] . Bāros nekādu uzkodu! Atraduši savu numuriņu, sagaidīja pārsteigums: tualete netīrīta, atkritumu spainis piln...
Novatours - Krāpšana, slikts serviss
Norezervējām Atpūtas ceļojumu ar novatours, mums piedāvāja īpašo piedāvājumu gold paka, kurā bija iekļauta ekskursijai atlaide 30 eur. Piekritām. Kad galamērķī vēlējāmies izmantot piešķirto 30 eur atlaidi par ekskursiju, novatours pārstāvis informēja, ka šī atlaide darbojas tikai uz 2. Ekskursiju. Mūs, protams, novatours par šo iepriekš neinformēja. Kad sazinājāmies ar novatours, lai risinātu šo jautājumu, diemžēl saņēmām noraidošu atbildi, ka tā tas varētu būt, neskatoties uz to, ka tas pie...
Novatours - Gromkaja muzika do12.30
Otelj lancore ocenj horosij no rjadom nocnoj club, obratite vnimanie zavoronki ne visapjatsja i na ulice ekskursii ni pokupajte tour lilha okolo otelja lancora obmanit zovut max tadzik.
Novatours - Labs serviss
Labdien! Vēlamies izteikt pateicību gidei Ilzei no Novatours Turcijas Side reģiona. Šodien bijām ieplānojuši doties ekskursijā 2 ģimenes ar 2 maziem bērniem. Devāmies ceļā, un, kā jau ceļā ar maziem bērniem mēdz gadīties, bērniem sākās problēmas un nolēmām pirmajā objektā izstāties no ekskursijas, paskaidrojām situāciju ilzei, kura uzreiz saprata un pieņēma mūsu lēmumu. Bez nekādām problēmām atdeva naudiņu par ekskursiju, un, nemelošu - 2 min laikā sarunāja transportu, kas mūs nogādāja līdz...
Novatours - Krāpšana
Problēmas ar Novatours rezervāciju. Mums šogad augustā bija kāzu ceļojums uz Turciju. Samaksājām par 1. Jūras līniju galvenajā viesnīcas korpusā. Tā vietā mūs iestūķēja 3. Jūras līnijā citā korpusā 300 m no jūras. Bija gan norādīts Annex Room kas arī ir hits korpuss bet naudu paņēma par 1. Līniju. Tie kas ceļo zin ka starpība starp 1. Un 3. Līniju ir ap 200 eur. Novatours pat neatvainojās kur nu vēl runa par kompensāciju.
Novatours - Обман, отношение к клиентам отвратительное
Внимание всем всем всем! Будьте аккуратнее, компания novatur обманывает людей которые год работают, чтобы раз в год классно отдохнуть! В двух словах - мы с супругой решили провести отпуск на крите. Купили путевку у teztour, отель Soso Anastasia Star 4 звёзды. Все классно, супер, претензий ноль, одни положительные эмоции. К сожалению, мест в самолёте больше не осталось и моей маме и сестре пришлось купить путевку от novatur. Обе путевки обошлись нам по 1800€, обе путевки на крит в 4...
Novatours - Online krāpšana
Novatours Online tirgo zilu gaisu, ceļojumus kuros nevar aizlidot, jo apstiprinājumu jūs saņemsiet tikai pēc divām darba dienām, bet tu ka jūs nevarat aizlidot jūs uzzināt tikai pēc pirkuma veikšanas! Kāpēc nekur mav minēts šis aspekts pirms pirkšanas? ! Kāpēc tiek piedāvāts nopirkt to kas nav iespējams, ceļojumu kurš neeksistē pēc būtības? !? Totāla krāpšana! Es nopirku ceļojumu svētdienas rītā 10 uz pirmdienas rītu, pētīju lapu 2 dienas visu izlasīju no a-z un nekur nebija minēts, ka ceļojuma...
Novatours - Novatours/ 4 zvaigžņu viesnīca un cena vispār neatbilst kvalitātei
Vēlos padalīties ar savu ļoti rūgto pieredzi izmantojot Novaturs sniegtos pakalpojmus. Novaturs ceļojumus izvēlos vairāk kā 15 gadus, bet šis ceļojums lika vilties, kā nekad. Ņemot vērā to, ka es nevēlos, lai citi cilvēki gūst šādu rūgtu pieredzi, it īpaši riskētu ar sava bērna veselību, lūdzu ņemiet vērā turpmāk izklāstīto, pirms tūrisma aģentūras izvēles. Sāksim ar to, ka manai 4 gadus vecai meitai ir astma un dažu produktu nepanesība. Sazinājos ar novaturs ceļojuma aģentu, lai mum...
Novatours - Slikts serviss
Pirms mēneša biju tūrisma braucienā uz Taizemi; lidojums/viesnīcas (3* kategorija) iegādājos no Sofi tūre, kas ir starpnieki Novatours;ja bangkokā bija laba viesnīca (3 naktis) , tad patajā atlikušās 10 – katastrofa. Uzreiz sazinājos ar Sofi Tuŗe, taču man ieteica vērsties pie vietējā firmas pārstāvja, ko, mana kļūda, nedarīju, jo šķita, ka pietiek ar to, ka esmu informējis organizatorus. Pats gāju runāt recepcijā par iespējamo maiņu, taču, kad parādīja citus numuriņus, sapratu, ka neko labāku...
Novatours - Krāpšana,nekompetence,ļoti slikta komunikācija ar klientiem
2019 gada decembrī rezervēju ceļojumu rn243631. Ceļojuma apmaksu veicu pa daļām. Tuvākajās dienās vēlējos veikt pēdējo iemaksu. Šodien no aģentūras darbinieces Jeļenas brjazkalo saņemu e pastu, ka pilna samaksa par ceļojumu jāveic 3 dienu laikā. Nosūtīju e pastu, lai uzzinātu kāda precīzi ir atlikusī summa, kas man jāiemaksā. Atbildē saņemu ciparus, tādus, kādi tie bija rezervācijas sākumā. Vēlreiz pārvaicāju un paskaidroju, ka ceļojumu esmu apmaksājusi pa daļām uz ko saņēmu atbildi, ka...
Novatours - Krāpšana
Люди добрые мне подарили подарочную карту на 200 евро на путешествие от агентства новатур рига. Я рассмотрела варианты и выбрала купить билеты в болгарию для мамы и ее подруги. Зашла в интернет, bode.lv, novatours.lv. Нашла дату и цену. Позвонила в агентство. Ответили, что подарочная карта используется только через агентство на барона 66/68. Через интернет нельзя. Ок. 13 января приехала по данному адресу. Озвучила свое пожелание, но тут мне говорят, что в офисе покупать билеты, с подарочной...
Novatours - Slikts servis
Первый раз летели с семьей в Грецию через компанию Novoturs, и об этом очень пожалели! Во первых прилетев на крит нас никто не встречал, бегали искали туроператора, во вторых в гостиница туроператор ни разу не приехал (как было указанно в брашурке при прилёте) , и в третих возвращаясь обратно в аэропорту ираклиона опять же девушка указанная от компании Novaturs просто «забила» на клиентов никому ничего не объяснив про рейс! В первый раз столкнулись с таким отвратительным отношением компании! Причем деньги за путёвки заплатили не малые, уж можно было как то человечней быть к людям!
Novatours - Slikts serviss
Информация для руководства фирмы. Наше путешествие состоится чуть позже. Я о устаревшей системе этой фирмы и нежеланием эту систему улучшить. Дело в том, что на первичной стадии фирма предлагает внести депозитах выбранное путешествие, что в принципе логично. Но затем есть только одна опция - заплатить всю сумму сразу. Чтобы правельно распределить средства, я хотел распределить остаточную сумму на 4 платежа. Но это невозможно. Фирма предлагает перевести вроде деньги на счёт, но сразу говорит что...
Novatours - Slikts serviss Bulgārijā
Kolumbs sadarbībā ar Novatours organizē nekvalitatīvus ceļojumus uz Bulgāriju.Pirmkārt,avio pārvadājumus sniedz Smartlynx avio kompānija,kura regulāri kavē izlidosanas laiku,no 5.30 28 jūnijā līdz 7.45.Pēc ierašanās Bulgārijā tūristus ievieto vecos netiros autobusos un izvadā pa viesnīcām, diemžēl ne visus pieved līdz viesnīcām, ir ekskluzīvi gadījumi,kad klientu atstāj satiksmes autobusu pieturvieta,noradot virzienu,uz kuru tūristam jadodas.Viesnīcā klientus uzņem nelabprāt,norādot uz check in...
Novatours - Slikts serviss
2017. Gada novembrī novaturs sāka piedāvāt ceļojumus uz 2018. Gadu. Pieteicos 14 dienu atpūtas braucienam uz bari (itālija) no 2018. G. 19. Maija – tas bija sezonas pirmais reiss. Nebija nekādas reklāmas kādas pilsētas ekskursijās var tik apskatītas. 3 nedēļas pirms brauciena zvanīju uz aģentūru un jautāju, kad būs informācija. Pēc pāris dienā parādījās apraksts par vietām uz kurām būs ekskursijas ar krievu valodā runājošu gidu. Kad ielidojām bari izrādījās, ka nav gida no latvijas, bet mūsu un...
Novatours - Пропажа аккаунта
За месяц до оплаты оставшихся 80% суммы к оплате путевки, мой аккаунт внезапно исчез! Я теперь не могу посмотреть свои путешествия... Попался мне консультант который дмитрий манжура, на звонок он то ответил, а вот перезвонить, не перезвонил, но сказал, что это какая то системная ошибка.. Спустя пол месяца я решил написать им на э-майл (дмитрию и руководителю бюро марине лага, от которой я так и не получил ответ, зачем тогда на сайте ее контактные данные) , в итоге получил ответ от того-же...
Novatours - Отвратительный сервис
Отвратительное отношение туроператора Novatours к клиентам не имеет границ! После того как авиакомпания, у которой Novatours заказывает чартеры для своих клиентов, отменяет и переносит рейс на другой день, Novatours не считает нужным сообщить об этом своим клиентам. Вы можете отстоять всю очередь на сдачу багажа и только тогда вам вдруг сообщит об отмене рейса сам работник аэропорта! Но не туроператор! Туроператор сообщит об том в виде смс ПОСЛЕ ТОГО, как вы уже узнали об этом и позвонили в...
Novatours - Nav pretimnākoša kompānija!!!!
Novatours ceļojumu aģentūrā biju rezervējusi ceļojumu uz Krētu! Dažu apstākļu dēļ vēlējos mainīt sava ceļojuma datumus. Atradām, ka tāds pats ceļojums ir nedēļu ātrāk, kas mums labi derēja. Protams, pats ceļojums uzreiz palika krietni dārgāks un par katras personas pārreģistrāciju 40.00 EUR klāt. Maksāt vēl vairāk iespējas nebija un gribējām dabūt samaksāto avansu, vai vismaz daļu no tā, atpakaļ. To visu paziņojām diezgan laicīgi apmēram 2 mēnešus iepriekš.Uz ko saņēmām konkrētu atbildi -NĒ!...