Novatours - Novatours/ 4 zvaigžņu viesnīca un cena vispār neatbilst kvalitātei
Vēlos padalīties ar savu ļoti rūgto pieredzi izmantojot Novaturs sniegtos pakalpojmus. Novaturs ceļojumus izvēlos vairāk kā 15 gadus, bet šis ceļojums lika vilties, kā nekad. Ņemot vērā to, ka es nevēlos, lai citi cilvēki gūst šādu rūgtu pieredzi, it īpaši riskētu ar sava bērna veselību, lūdzu ņemiet vērā turpmāk izklāstīto, pirms tūrisma aģentūras izvēles.
Sāksim ar to, ka manai 4 gadus vecai meitai ir astma un dažu produktu nepanesība. Sazinājos ar novaturs ceļojuma aģentu, lai mums piemeklētu atbilstošāko piedāvājumu. Ņemot vērā manas meitas vajadzības.
Kā rezultātā mums ieteica ēģipti, hurdagadu, viesnīcu titanic resort aqua park.
4 zvaigžņu viesnīca esot ar daudziem slidkalniņiem un bērniem pieejamām atrakcijām. Sagaidot augstu servisu devāmies uz šo viesnīcu.
Bet ierodoties sapratām, ka ne viesnīcas Zvaigznes norāda uz kvalitāti. Viesnīcā, joprojām notiek remontdarbi, par ko mēs netikām informēti. Krāsošana, putekļi, netīrs viesīcas numurs, atkritumi no viesnīcas remontdarbiem un apmeklētājiem rotāja viesnīcas pirmā stāva zonu, tas viss bija redzams no mūsu viesnīcas numura balkona. Ar viesnīcas darbiniekiem bija grūti komunicēt par ēdienu alargēniem. Mana meita katru nakti pavadīja ar astmas lēkmi un inhalācijas aparātu.
Kad izteicām iebildumus par mūsu viesnīcas numuru, saņēmām citu, smēķētāju zonā, kur visu apkārtējo numuru viesi smēķēja uz balkona, kā rezultātā bērns nevarēja pat paelpot svaigu gaisu pirms gulētiešanas.
Kad vērsāmies pie novaturs pārstāves ēģiptē, pēc divu dienu mocīšanās, mums piedāvāja piemaksāt 320 eur par viesnīcas maiņu, pie jau samaksātiem gandrīz 2000 eur par nedēļu garu "atpūtu" (divi pieaugušie un 1 bērns) , mēs atteicāmies no šīs "vilinošās" iespējas.
Viesnīcas numurs katru dienu tika tīrīts pavirši un nepietiekami, ņemot vērā celtniecības putekļu ikdienas krāšanos. Numura tīrīšanas pakalpojumā ietilpa tikai miskastes iznešana un gultas klāšana...
Putekļus istabā slaucīju pati, katru dienu. Var teikt, ka mūsu vajadzības nevienu neinteresēja.
Kā ar šādu attieksmi var izturēties pret patstāvīgiem klientiem? Vēl jo vairāk pret klientiem/viesiem ar bērnu, ar īpašām vajadzībām (astmātisks bērns) , tad man jāSaka ka esmu ļoti vīlusies un šokēta.
Ja nebūtu paņēmusi kādu no medikamentiem, mēs ar meitu atrastos slimnīcā.
Papildus no šī ceļojuma esam atveduši rotovīrusu, ar ko vēl cīnāmies...
P. S: uz fotogrāfijas var redzēt skatienu no balkona.
Komentāri (2)
Kovida laikā, tā jau bērnu ar alpošanas slīmību valkāt apkārt pa pasauli. Vecākiem prāts ir?
Ja ir vēlme doties atpūtā uz Ēģipti, tad tikai un vienīgi uz 5* viesnīcām.Par 4* varat aizmirst, tas nav tā vērts. Nebūs ne serviss, ne kvalitāte, plus vēl iespējas baseinos noķert kādus vēdera vīrusus. Kā mana pieredze rāda, tad labas kvalitātes viensīcas ir ''Albatros'' viensnīcu ķēdei. Sīkāk par šīm viesnīcām var palasīties krievu forumā tophotel punkts ru. Tur ir smalki apraksti ar visiem foto. Pirms braukt uz kādu viesnīcu, ieteiktu iepazīties ar cilvēku atsauksmēm (kaut vai no manis norādītā linka), nevis ar operatora ieteikumiem, kas vairums gadījumos neatbilst patiesībai.
Braukt vai nebraukt uz siltajām zemēm vispar šajā vīrusu laikā, tā ir katra personīga izvēle.