Novatours - Slikts serviss
Pirms mēneša biju tūrisma braucienā uz Taizemi; lidojums/viesnīcas (3* kategorija) iegādājos no Sofi tūre, kas ir starpnieki Novatours;ja bangkokā bija laba viesnīca (3 naktis) , tad patajā atlikušās 10 – katastrofa. Uzreiz sazinājos ar Sofi Tuŗe, taču man ieteica vērsties pie vietējā firmas pārstāvja, ko, mana kļūda, nedarīju, jo šķita, ka pietiek ar to, ka esmu informējis organizatorus. Pats gāju runāt recepcijā par iespējamo maiņu, taču, kad parādīja citus numuriņus, sapratu, ka neko labāku nevarēšu dabūt. Tas pats līmenis. Visu nobildēju, lai būtu pierādījumi. Atbraucis mājās, uzrakstīju sūdzību, ar foto materiāliem un lūdzu kompensāciju – vismaz daļu no viesnīcas izdevumiem. Man tika atbildēts, ka manai viesnīcai vispār nav (!) kategorijas un galvenā vaina – neesmu informējis viņu pārstāvi. Uz citiem maniem argumentiem, ko uzrādīju pa punktiem ar foto, netika sniegta nekāda atbilde. Vienīgi –ceram uz turpmāko sadarbību! Stāsts būtu garš, bet galvenā šī vēstījuma doma: Novatours ir ''uzaudzējis'' muskuļus ar masu tūrismu, un viņiem nerūp, kā jūtas klients, jo tāpat masas būs. Pats strādāju tūrismā, zinu šo specifiku. Tāpēc mans ieteikums: pirms kur dodaties un it kā pērciet ceļojumu no citas firmas, pārliecinieties, vai tā nav saistīta ar Novatours;nenoliedzu, ka daudziem ir bijuši labi ceļojumi, es pie tiem nepiederu. Taču visvairāk skumdināja kompānijas attieksme. Un kuras reklāmu, diemžēl, visu laiku jāredz izlecam sava inbox.lv saitā. Novatours. Atbildē viss bija pa punktiem: tāds un tāds līguma pants utt. Pēc viņu loģikas sapratu, ka pērc ko gribi: ja gulta ir, tad viss solītais jau ir izpildīts, kvalitāte nav jāgarantē. Pašreiz pārskrēju lielos vilcienos par savu problēmu, viss jau pagājis. Citiem vēlreiz iesaku: rūpīgi izlasiet līgumu un tiešām, ja ir problēma, tad izmantojiet visus resursus, lai aizstāvētu sevi!
Komentāri (2)
Par ko ir sūdzība? Tā arī nesapratu..
Tūrists... :)