Novatours - Krāpšana,nekompetence,ļoti slikta komunikācija ar klientiem
2019 gada decembrī rezervēju ceļojumu rn243631. Ceļojuma apmaksu veicu pa daļām. Tuvākajās dienās vēlējos veikt pēdējo iemaksu. Šodien no aģentūras darbinieces Jeļenas brjazkalo saņemu e pastu, ka pilna samaksa par ceļojumu jāveic 3 dienu laikā. Nosūtīju e pastu, lai uzzinātu kāda precīzi ir atlikusī summa, kas man jāiemaksā. Atbildē saņemu ciparus, tādus, kādi tie bija rezervācijas sākumā. Vēlreiz pārvaicāju un paskaidroju, ka ceļojumu esmu apmaksājusi pa daļām uz ko saņēmu atbildi, ka Novatours manas iemaksas nav saņēmis un pie manas rezervācijas tās neuzradās. Jautājums - kur palika iemaksātā nauda?
Komentāri (8)
Bankas izdrukas ir? Kvītis? Varbūt risini ar viņiem pa tiešo problēmu no sākuma?
Ir. Būtu priecīga risināt, ja kāds atbildētu.Tik daudz lidots gan ar šiem pašiem, gan citiem operatoriem nekad nav bijušas problēmas ar maksājumiem un komunikāciju.
Es neizprotu, tos cilvēciņus, kuri ceļo uz kredīta vai maksā pa daļām,ja tev nav naudiņas tad pataupi labāk sev!
Nopērc jaunas drēbes vai paceļo tepat pa Latviju!
101 iemels, no nomainīji uzvārdu.. līdz banka bankrotēja.
Interesanta situācija, jo oficiāli rekvizīti viņiem atrodas Luminor bankā un šeit ir pilnīgi cits konta numurs.
tas ir ārprāts, TRAKUMS vienkārši, kā šiem sudzibas.lv troļļiem vajag ar lauzni pa galvu iedot !
Lūk, konkrēta situācija, konkrēta problēma - nauda pārskaitīta, bet apgalvo ka nav, ir arī dokuments, kas apliecina maksājumu.
Un ko dara čaklie trollīši ? (tītara čuru pauris , šajā gadījumā) - uzreiz bļauj (!) - ej tērē savu laiku, brauc uz kantori, bāz viņiem ģīmī konta pārskata izdruku, lamājies, raksti sūdzības PTAC un vēl tiesājies, lūdzu !
Gaidīt pretimnākšanu no kantora (*ujovaturs) ? - Pretlikumīgi, neētiski pat aizvainojoši *ujovatūrsam ! (skatoties no troļļu loģikas)
Es esmu tītars! Uz katru sūdzību kā uz plaukšķi! KLU KLU KLU KLU KLU!
Jā, to es jau kādu laiciņu ievēroju - tu tiešām esi tītars, [ar papagaiļa intelektu] ? ???? to vien proti kladzināt pie katras sūdzības - no sērijas -
* klientam nekad nav taisnība;
* pretimnākšanu no pakalpojuma sniedzēja gaidīt ir amorāli;
* cilvēcības principi privātam komersantam nav jāievēro;
* ja samaksāji naudu bet preci / pakalpojumu nesaņēmi - tad pats esi vainīgs
utt. Utjp.