www.sudzibas.lv K Senukai Bojāta prece, atbildības neuzņemšanās, klienta ignorēšana

AtrisinātaK Senukai - Bojāta prece, atbildības neuzņemšanās, klienta ignorēšana

26.12.2020. Pasūtījām jaunu 55''lielo televizoru ksenukai internetveikalā. (pasūtījuma nr. E00202446) šo veikalu izvēlējāmies tādēļ, ka solīja ātri preci piegādāt uz mājām. Solīja piegādāt 29.12. , bet bez iepriekšējā brīdinājuma, 29.12. Preci neviens neatveda. 30.12. Saņēmām ziņu, ka preci atvedīs no 14.00-16.00. Ok. Sapratu, ka uz mājām no darba tanī laikā es nepaspēšu. Uztaisīju zvanu pāradresāciju uz sievas telefona numuru un kurjers, kad bija atbraucis, sazinājās ar viņu. Par atsevišķu samaksu (10eur) , kurjers bija ar mieru ienest lielo kasti (televizors - 55'') iekšā dzīvoklī. Sieva palūdza kurjeram, lai ienes preci mājās netikai tāpēc, ka tā bija smaga un viņa netiktu galā pati, bet arī tāpēc, ka mājās bija mazs bērns, kuram ir knapi gadiņš. Kurjers ienesa televizoru mājās, bet apskatīties, vai prece ir kārtībā nebija iespējams, jo bērns nobijās no sveša cilvēka, sāka skaļi raudāt.
Kad es atbraucu mājās, gadrīz uzreiz ķeros jauno televizoru instalēt pie sienas. Bet no sākuma bija jānoņem vecais ar visu stiprinājumu. Kaste visu laiku stāvēja koridorī un to neviens nebija aizticis, kopš kurjers to piegādāja. Kad vecais statīvs bija noņemts, attaisījām kārbu ar jauno televizoru un akurāti ar sievu, četrrocīgi turot no abām pusēm, izvilkām to ārā. Uzreiz pamanīju, ka ekrānam ir neliels defekts, un pieslēdzot televizoru pie strāvas, izrādījās, ka bojājums ir nopietns, jo pusekrāns rādīja līnijas. Tad arī apskatot rūpīgāk kārbu, kurā bija iepakots televizors, pamanījām, ka tai bija Caurumi (kā no pirkstiem) , tieši tajā vietā, kur bija bojājums ekrānam. Uzreiz ķēros pie telefona un sāku zvanīt uz klientu apkalpošanas centru. Sazvanīt bija ļoti grūti, bet pēc neskaitāmām reizēm man tas tomēr izdevās. Meitene man atbildēja, ka ārkārtas situācijas laikā es nevaru vienkārši atbraukt uz veikalu un to nomainīt (vai atgriezt naudu) , un ka man jāraksta epasts (uz vienīgo norādīto epasta adresi) . Nekāvējoties to arī izdarīju, pieliekot klāt arī bildes. Saņemu arī automātisko apstiprinājumu, ka mans pieprasījums ir saņemts (epasta nr. 00167606) , kur arī bija norādīts, ka atbildi saņemšu ne vēlāk, ka 6 darba dienu laikā. Saprotot, ka priekšā ir daudz svētku un brīvdienu, atbildi gaidīju pacietīgi, bet tāpat 6 darba dienu laikā uz epastu man neviens nebija atbildējis. 11.01. Mēģināju sazvanīt klientu centru un man tas neizdevās. 12.01. Sākām zvanīt ar sievu no abiem telefoniem un beidzot mums izdevās sazvanīt klientu centru. Konsultante teica, ka noskaidros situāciju un man atzvanīs. Pēc stundas es pēkšņi saņēmu ilgi gaidīto atbildi uz savu 30.12. Sūtīto epastu, kur bija rakstīts, lai es nosūtu arī preces iepakojuma bildes. Uzreiz arī to izdarīju, man palika bilde, ko nosūtīja sieva pa whatsupu, kad prece bija tikko piegādāta, un uztaisīju vēl dažas svaigas. Atbildes atkal nebija (un nav līdz šim brīdim) , un vakarā uzrakstīju vēlreiz tam pašam garantijas pakalpojumu konsultantam Zigmundam, laipni lūdzot manu lietu risināt nedaudz ātrākā tempā, saprotot, ka manas atteikuma tiesības tulīt beigsies. Tā es paliku bez televizora, bez naudas, un bez informācijas, kas man ar šo visu būtu jādara. Drausmīgs klientu apkalpošanas serviss, sava darba pienākumu neizpildīšana, es teiktu, likumu pārkāpšana. Noteikti ziņošu par patērētāju tiesību pārkāpšanu Ptac.
Gribu atgriezt savu naudu. Vairs nekad Senukai veikalā neko nepirkšu un citiem arī citiem ieteikšu to nedarīt.

21.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 25.01.2021

Labdien,
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju.
Nekādā gadījumā ar nolūku netirgojam bojātas preces. Šādos gadījumos klientam ir iespējams izmantot 14 dienu atteikuma tiesības.
Ja, prece tiek saņemta ar defektu, lūgums uzreiz sūtīt informāciju e-pastā [email protected] ar situācijas aprakstu.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Viktors St. 17.02.2021

Situācija tika atrisināta un 12.12. saņēmu naudas atmaksu. Bija ilgi jāgaida, bet tomēr tikām pie pozitīva atrisinājuma.
Kolosāls paldies šai mājaslapas sudzibas.lv.

V

Komentāri (4)

A Aiva Stomere 06.10.2020
Slikts serviss

Prasot rēķinu, norādu, ka preci gribu saņemt Lucavsalas 3 adresē, jo t.i.pa ceļam. Bet atbraucot uz vietas, man paziņoja, ka prece ir Ozolā.

Sudzibas.lv Admin 22.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

. . 03.12.2020
Slikta apkalpošana

Prece kavējas, uz e-pasta ziņojumu atbilde jāgaida 3 dienas, norādītais telefona numurs ir izslēgts vai nepieņem zvanus.
Komunikācija uz visiem 100.

Sudzibas.lv Admin 22.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes