Itella - Slikts serviss
Pasūtiju paciņu no Vācijas ar šo firmu 4 dienas jau atrodās šķirošanas procesā manā pilsētā kaut vai parasti šīs proces ilgst nevairāk kā 1 dienu.Sazvanīt nevienu nav iespējams vienmēr visas līnijas ir aizņemtas,sūtiju arī ē-pastā ziņu un arī nesagaidiju atbildi!
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Komentāri (2)
Jā, man ir tas pats, tikai mana paciņa jau piekto dienu stāv šķirošanā un neviens neatbild ne uz e-pastu ne telefonu! Drausmīga kompānija.
Tas vēl nav nekas, man viena paka mēnesi jau stāv šķirošanas punktā, Itella man atbildēja tikai vienu reizi un tā pati atbilde bija- paka ir šķirošanas punktā, mēs ar Jums sazināsimies. It kā es pati pēc izsekošanas numura to neredzētu. Un klusums. Sazvanīt nereāli.