Itella - Slikts serviss
Kā var savākšanas punktam trūkt jaudas? Elektrības pieslēgums netur, vai durtiņām mehānika netur? Kā var būt, ka pakalpojuma sniedzējs ar savu neizdarību nepilda savus uzdevumus un paliek nesodīts? Ja māju darbu veikšanai tehnikai nepietiek jaudas, tad normāls saimnieks nomaina tehniku daudz nedomājot, bet šeit ik reizi ja pakalpojuma sniedzējs ir itella - gaidi bēdu ar piezīmi "savākšanas punktam trūkt jaudas"! Atkārtošos vēlreiz - ik reizi ja pakalpojuma sniedzējs ir itella - gaidi bēdu ar piezīmi "savākšanas punktam trūkt jaudas"! Diemžēl man nav variantu nomainīt piegādātāju, jo tā ir ne mana izvēle.
Trīsas uznāk no šausmām, kolīdz ieraugu, ka piegādātājs būs itella!
Bēgiet no šī "piegādātāja". Ziemā paši šoferīši, lai izsniegtu pakas, sēž aukstās telpās un kā ziemassvētku vecīšī izdala "dāvanas". Tas taču ir ārprāts!
Iet runa par jelgavu, bet cik esmu dzirdējis, visur ir identiska situācija.
Izvairieties no šī "pakalpojuma sniedzēja"! Visi pārējie (omniva, pasts, dhl) ja ir vairāki pasūtījumi vienam adresātam, tos apkopo vienā piegādājumā un ievieto vienā skapītī, bet šis "piegādātājs" it kā principa pēc sūta katru paciņu savā skapītī. Tātad - ja ir piebilde "... Trūkst jaudas", tad varat iedomāties cik Ilgā laikā notiek piegāde, ņemot vērā vēl arī to faktu, ka ne jau nākošajā dienā pēc "neveiksmīgas" piegādes tiek veikts atkārtots mēģinājums ievietot paku pastkastītē - tās var būt trīs... Četras dienas starpā.
Bēda. Saskaros ar šo "piegādātāju" ne pirmo gadu - situācija no gada uz gadu pilnīgi bez izmaņām. Komunikabilitāte nulles līmenī.
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Komentāri (4)
PIEKRĪTU! Itella, SMARTPOST PATS SLIKTĀKAIS PĀRVADĀTĀJS! No 25.marta gaidu, jo trūkst jaudas!
Vai jūs dabūjāts savu paciņu?
Kad redzu, ka mans sūtījums nodots Itellai, tad neesmu diez ko priecīga. Vienreiz rakstīju, ka esmu komandējumā, lai atstāj skapītī un ģimenr vakarā izņems. Nē, bombardēja mani teju katru dienu-kad būsi, kad būsi? Un nedēļu vizinājās ar paku. Otro reizi sūtījumu ielika skapītī otrā pilsētas galā, lai gan tuvāk ir citi. Trešo reizi atsit ziņu, ka no busa jāsaņem. Ok. Brīvdiena. Dodos. Bet tur 100m gara rinda, jo kurjers pats lēns plus vēl pļāpā ar katru klientu.
Itella ir tieši DHL Parcel sadarbības partneris. Un no komentāriem FB izskatās, ka tur notiek tas pats.