DPD - Slikts serviss
Tika veikts pasūtījums ar piegādes veidu Dpd Latvija kurjers.
Vakar atnāca sms, ka piegādās tās dienas vidū, diemžēl nebiju uz vietas un izmantoju iespēju pārlikt uz citu dienu. Kas bija sekmīga.
Pēc 4h atnāk sms, ka ievietota paku skapī.
Galvenais, ka zvanot uz Dpd nevis Saka, ka kurjera kļūda, atvainosimies, izņemsim un piegādāsim, bet jautā: ” vai man būtu izdevīgi izņemt pašai no tā paku skapja? ”
un tā jau ir trešo reizi (principā visas reizes, kurās pārliku dienu)
izskatās, ka viņiem tāda shēma, lai mazāk jābrauc.
Labdien!
Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā ar DPD kurjeru, un sūtījums nav saņemts vēlamajā piegādes adresē!
Jūsu iesniegtā informācija par kurjeru un situācijas apstākļiem ir nodota atbildīgajam kurjeru koordinatoram. Tika veiktas pārrunas ar iesaistīto kurjeru un ir konstatēta kļūda.
Ceram uz Jūsu sapratni, vienlaikus noteikti veiksim papildu aktivitātes, lai uzlabotu savu kurjeru sniegumu!
Ar cieņu,
DPD
Pievienot komentāru