www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss. Turpinājums

DPD - Slikts serviss. Turpinājums

27.03.2022. Iesniedzu sūdzību par Dpd, sk. Saitē - https://www.sudzibas.lv/dpd/dpd-slikts-serviss-c2208480#c2209137

27.03.2022. Iesniedzu sūdzību arī dpd info e-pastā, uz ko saņēmu atbildi (sk. Attēlu) , iemesls, kāpēc paka netika ielikta skapī, jo paka ir pārāk liela.
28.03.2022. Dpd piedāvā piegādi nākamajā dienā uz manu adresi, kam piekrītu (sk. Attēlu) . Dpd norāda, ka piegāde ir reģistrēta uz rītdienu, t. I. 29.03.2022. Speciāli paņēmu brīvu dienu, lai gaidītu kurjeru, jo kā zināms, Dpd kurjers ir jāgaida, jo nekad nav konkrēti zināms, kad notiks piegāde.

29.03.2022. Plkst.15: 33 atnāk sms, paku var saņemt skapī. (sk. Attēlu) bet tā nav piegāde, ko dpd piedāvāja, kas notiks šodien (29.03.2022.) . Pie tam, domāju, kā tā paka var tikt ielikta skapī, ja dpd info e-pastā ir norādīts, ka paka ir par lielu, lai to ievietotu skapī. Aizgāju pēc pakas uz skapi.

29.03.2022. Ap plkst.19.28 esmu pie paku skapja, ievadu kodu un pakas skapī nav. Uz paku skapja ir tālrunis, ar kuru var sazināties tikai līdz plkst.20.00, interesanti, kas būtu, ja atnāktu nedaudz vēlāk un nevarētu piezvanīt konsultantam un izstāstīt situāciju. Dpd apgalvotu, ka neesošā paka ir izņemta?

Godīgi, nav komentāru par šo situāciju. Lai saņemtu vienu paku tiek tērēts tik daudz nevajadzīgs laiks, kas netiek kompensēts.

30.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 30.03.2022

Labdien!

Patiesi atvainojamies par radušos situāciju!

Plašāku atbildi sniegsim e-pastā.

Ar cieņu,
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes