Adrese: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67387284 +371 67060519 |
Darba laiks: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
DPD - Sūdzības un atsauksmes
DPD - Slikts serviss
Dpd Larvija ir parodija nevis piegādes kontoris, normāls uzņēmums nebūtu pieņēmis pasūtījumus, ja netiek ar savām piegādēm galā. Gaidu savus piegādes nr.05757951134098,05757951134097,05757953394800 no marta sākuma, sarakstē un paku meklēšanā imitē darbību, bet preci 40 dienu laikā nevar no Rīgas 35 km attālumā. Iesaku šo kantori neizmantot nevienam. Un te nav nekāds sakars Covid, ja vienu paku atved un 7 stāv noliktavā.
DPD - Slikta apkalpošana
Labdien, biju pasūtījusi no veikala Sinsay veikala drēbes. Ar kurjeru no jūsu kompānijas. 14.04.2021 man atnāca uz e-pastu ziņa ka man tikss piegādāta mana prece. Bet man atnāca tikai e-pasts, un es atbildēju ka man atnāca tikai e-pasts, bet izziņas nebija. Man neviens neatbildēja. Un es vel pārvirzīju savu preci uz citu vietu, jo iepriekšēja adresē nevarēju saņemt, jo biju darbā. Nākamajā dienā man atkal atnāca tikai e-pasts. Bet neviens neizlaboja manu telefonā numuru. Un kurjers neatgādāja...
DPD - Piegāde
16.04. 18: 00-22: 00 bija piegādes laiks, bet kurjers zvana 17: 31 un Saka, ka esot klāt, bet es vēl esmu darbā un saprotams, ka nevaru tikt mājās. "līdz 18: 00 es vēl davilkšu" man teica. Kad es teicu, kā nevaru "nu tad jau šodien nekā" bija kurjera atbilde. Bija sarunāts uz otrdienu, bet bija piedāvāts piegādāt šodien (17.04) . Protams es biju priecīgs. Bet tagad (17.04. 23: 05) nekā, nē zvana, ne sms. Iegāju Dpd lapā, rakstīts, kā nosūtīts noliktavā.
DPD - Sūtījumu vispār nepiegādā, neviens nekomunicē
Sūtījumu gaidu kopš 22.03.2021. Šodien tā ir 27 diena. Sūtījumā ir siers un elektronika. Siers ir sen sabojājies un, iespējams, sabojājis arī ārējo paku. Kāda darbiniece Zane un Dpd robots laiku pa laikam sūta ziņu, ka tuvākajās dienās... Šīs nedēļas laikā... Taču nekā! Siers nav saprotošs, tas ņem un sabojājas. Gaidu kompensāciju no Dpd. Par to klusē gan darbiniece Zane, gan Dpd robots. Aizvien vairāk tuvojos domai vērsties policijā par nozagtu mantu, ko Dpd nelikumīgi piesavinājie...
DPD - Slikts serviss
Ļoti slīkts servis, pasūtīju preci atbildes vispār nav kur paka atrodas, viņiem jautāju kad buss neko nezin Saka šodien jābūt obligāti ieliktai pakomata bet paciņas nav. Man jautājums kas tur strādā kādā viņiem atbildība pret precēm ko cilvēks ir nopircis gaida bet ziņas nekādas. Saprotu citi sūta pa 20 euro varbūt 50 bet ir tāds kas pasūta datoru vai telefonu līdz 1000 euro un prece pazūd!
DPD - Neadekvāta piegāde
Tika veikts pasūtījums, beidzot atnāca informācija, sūtījuma tiks piegādāts, bet sestdienā biju otrā darbā, mainīju piegādes adresi, pirmdienā zvanīja, ka kurjers esot klāt bez jebkāda brīdinājuma! Bet izrādās vēl uz veco adresi! Neesot pamanījusi, ka adrese ir mainīta, kaut gan internetā visas izmaiņa ir redzamas! Teica, ka piegādās nākamā dienā! Un tā jau nedēļu piegādā! Rindas kārtībā! Kad un no kura gala kādā kārtībā? !? ! Cik ilgi tā piegādās? Mēnesi, divus? Neviens nemākot neko teikt! Tas ir normāli? Labs serviss! 👌
DPD - Nepiegādā preci
Aprīļa sākumā pasūtīju preci. Dpd terminālī tas tika piegādāts 08.04 un tajā pašā dienā man zvanīja un sarunājām piegādes laiku. Vēlāk atzvanīja un teica kautkas salūzis, piegāde pārcelta uz nākamo dienu. Kopš tā laika neesmu saņēmis nekādu ziņu. Zvanot atbild automātiskais atbildētājs, kur pilnīgā bezsakarā Saka, ka mans sūtījums ir paredzēts šodien. Tā šodiena jau gandrīz 2 nedēļas ilgst. Ja 19.04 netiks piegādāta, tad atceļu pasūtījumu. Katrā ziņā Dpd "servisu" izmantoju pēdējo reizi. Pasūtījuma nr. 05815059190064
DPD - Piegāde
Domāju attēls pateiks visu! Paciņas galamērķis ir Engure, bet pati paciņa kopā ar Dpd ceļo pa Latviju! Diez, kur vēl aizbrauks? Zvanu, interesējos - un kā pret sienu! Nav pirmā aizķeršanās ar Dpd, bet tā kā iepriekšējais bija lielgabarīta sūtījums no citas valsts, pievērām acis. Pieteikto sūdzību, viņu mājas lapā, izskatīs mēneša laikā! Ideāli! Šis ir mans pēdējais sūtījums ar Dpd.
DPD - Slikts serviss
Pasūtīju preci no Sinsay 24.03, 26.03 tā tika nodota Dpd, 30.03 paciņu mēģināja piegādāt, bet es šajā laika posmā nebiju mājās tāpēc novirzīju paciņu uz tuvāko pickup punktu. Un tā no šīs dienas mana paciņa stāv Jelgavas terminālī, bez jebkādas kustības. Esmu zvanījusi vairākas reizes uz Dpd, bet viss ko viņi atbild ir ka ir jāgaida! Vai tiešām novirzīšanas dēļ tik ilgi ir jāgaida? P. S. Tajā pašā dienā novirzīju vel citu paciņu kuru saņēmu nākamajā dienā. Vienīgā atšķirība, ka tai ko saņēmu bija pēcapmaksa, bet tai kuru vel gaidu viss ir samaksāts.
DPD - Slikts serviss
Veicu sūtījumu veikalā Sinsay 31.03. 1.04. Atnāca e-pasts, ka prece ir izsūtīta. Iet laiks - prece nav. Uzrakstu uz Dpd un tur man Saka, ka plānotā piegāde 9/10.04. Okey. Sēžu un gaidu. Paiet nedēļas Nogale un nekā. Rakstu vēlreiz. 13.04. Atnāk sms, ka plānotā piegāde no 10: 50-12: 59. Okey. Atkal sēžu un gaidu. Plkst. 13: 00, izdomāju paskatīties izsekošanas kodu, kur tad ir tā mana paka. Un tur parādās - neizdevās piegādāt. Rakstu uz dpd un prasu, kas par lietu? Es sēžu, gaidu zvanu un...
AtrisinātaDPD - Pazaudētas paciņas
Biju veikusi pasūtījumus 2 dienu laikā veikalos Arket un COS. Pasūtījumus biju veikusi 1 un 2 aprīlī. Joprojām neko neesmu saņēmusi, pēdējā info Dpd mājaslapā atjaunota 6 aprīlī. Uz ē-pastiem DPD neatbild, sazvanīt arī nav reāli, mēģinu pa 3 reizēm dienā. Tā bija dāvana. Tagad esmu bez precēm un bez naudas. P.S veicu pasūtījumu tajos pašos veikalos 5 aprīlī un saņēmu preces pēc 3 dienām. Skaidrs ka vaina nav veikala, tagad nezinu pie kā vērsties, DPD strādā ļoti neatbildīgi cilvēki.
DPD - Slikts serviss
Ļoti vīlusies esmu, ka neesmu joprojām saņēmusi savu sūtījumu. Pasūtīju bērnam dāvanu 26. Aprīlī no 220.lv, 30. Aprīlī izsekojot paka atrodas Valmieras terminālā. Solītā piegāde bija paredzēta 9. Aprīlī.. Sapratu ka nebūs ātri jo lieldienas bija pa vidu un iekavēsies process.. 220.lv brīdināja ka var kavēties 3 dienas.. Arī ar to rēķinājos. Tagad ceturtā kavētā darba diena un joprojām neesmu saņēmusi sms ka paka būtu nodota kurjeram. Rakstīju viņiem uz facebook lapu, uzdodot jautājumu "kur...
AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Mana paciņa sākusi savu ceļu Nīderlandē 23.03. Un ieradusies Jelgavas terminālā 26.03. 30. Martā saņēmu epastu no Dpd info, lai precizētu adresi. Operatīvi atbildēju un man pretī tika pateikts, ka viss kārtībā un sūtījums tiks nodots piegādei vienas darba dienas laikā. Šodien ir 14.04. , paciņas nav. Mājas lapa joprojām uzrāda nepareizu piegādes adresi, esmu vairākas reizes sazinājusies ar Dpd, man atbild, ka visa informācija ir nodota, bet neko nevar atbildēt, kad tiks piegādāts. Vai tiešām...
DPD - Krāpšana, slikts serviss
Labdien! 02.04 no Jysk tika nodotas paciņas kurjeram. 06.04, zvana kurjers, Saka, ka manas divas pakas nevar atrast, ja neatradīs, dos man ziņu, jo tikai divas pakas nevedīs, jo man ir jāveic apmaksa ar bankas karti saņemot preci. Tajā pašā dienā 06.04 zvana cits kurjers un Saka, ka piegādās man divas lielās pakas, kurās ir mēbeles. Labi, paciņu saņēmu un apmaksāju pilnu summu (arī par tām pakām, kuras man nav) no šī kurjera pēkšņi uzzinu, ka liel gabarītā preces ved citi kurjeri, mazās paka...
DPD - Bezatbildība
19. Martā paka ienāca Jelgavas terminālā un līdz 13. Aprīlim to neesmu saņēmusi. Vairākkārt zvanīju, un man tika solīts paku meklēt un ar mani sazināties, taču tas nav noticis, visticamāk ka paka ir nozaudēta. Esmu sarūgtināta. Nevienam neiesaku šo servisu.
DPD - Nepiegādā preci
Paciņa ieradās Latvijā 23.04. Šodien ir 13.04. Līdz šodienai izsekošanā ir parādījušies vairāki atjauninājumi - klienta adrese nav pareiza. Šajā laikā neviena proaktīva zvana vai e-pasta no dpd. Pirms 2 nedēļām aizsūtīju e-pastu ar vēlreiz precizētu adresi un telefona nr - atbildēja, ka tagad viss kārtībā, drīz piegādās. Pagaišnedēļ zvanīju - "ā, tomēr nepareizi pierakstīts telefons, tuvākajās dienās piegādāšot". Atkal nedēļa garām - sazvanīt nav iespējams (zvans automātiski izbeidzas pēc...
DPD - Slikts serviss
Mana paciņa šķirošanā stāv kopš 07.04. , sazvanīt dpd arī nav iespējams - ne 9 no rīta, ne 12 pusdienlaikā, ne 16 vakarā. Cik ilgi lv dpd ir nepieciešams laiks, lai sašķirotu ienākušās paciņas? Vispār nevar rēķināties! Jūtos vīlusies un noteikti vairs neizmantošu dpd pakalpojumus nākotnē, ja reiz no Polijas paciņu atved ātrāk kā lv spēj vispār sašķirot.
DPD - Sliktākais serviss!
Veicu pasūtījumu no firmas, kas izmantoja dpd kurjera pakalpojumus uz pakomātu. Jau ir 5 diena un paka vēljoprojām nav ievietota pakomātā. Kopumā ar visu izsūtīšanu, gaidu jau 6 dienas. Sūtījums bija kā pasūijums klientam. Šī iemesla dēļ kavējas mana uzņēmējdarbība. Zvanot uz klientu apkalpošanu tiek stāstīti dažādi varianti. Pieteicu, ka lai nosūta uz jebkuru pakomātu, kas atrodas tuvumā, teica, ka nodos info kurjeram, bet nekas nav darīts, un pienāk kārtējā ziņa, ka nav iespējam...
AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Dublis divi manai sāgai ar dpd. Pēc weekenda ielogojos savā dpd tracking pārlūkā, lai noskaidrotu vai šodien tiks peigādāta paciņa un uzzinu, ka: 1] paciņa itkā ir tikusi piegādāta uz manu adresi šo setdien 10.04.2021 2] esmu atteicies viņu saņemt ļoti interesanti. Isziņu no dpd par paciņas saņemšanu neesmu saņēmis un kurjers arī netika zvanījis. Atkal zvanu uz dpd, karājos klausule visu rītu un laimīgā kartā mani savieno ar operatoru. Pēc sarunas ar operatoru konspekts: a] kad piegādā...
DPD - Slikts klientu serviss
Sūtījumu 10 dienu laikā nespēj piegādāt Rīgas robežās. Šķiet, ka tas ir vispār pazudis. Sazvanīt Dpd praktiski nav iespējams. Vienā no neskaitāmām reizēm nogaidīju veselu stundu, un mani vienkārši atvienoja! Zvanīju minūti pirms darbalaika beigām, un nogaidīju 40min, klausoties "visi konsultanti aizņemti", savukārt paralēli zvanot no otra telefona - "darbalaiks beidzies". Tātad visi aizgājuši mājās ignorējot klientu zvanus.