AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Dpd raksta, ka paka nav ietiplpusi pakomātā, un to 2,3 darba dienu laikā atgriezīšot sūtītājam, ja nesaņemšu, rakstu, ka atrodos ārzemēs un lai atstāj aiz mājas vārtiņiem, jo partneris mājā vēlu vakarā. To dpd nevarot (venipak gan var) piegādi reģistrē uz 12. Maiju, rakstu, ka vai varu saņemt pec plkst.14.00 tajā dienā. Laiku dpd nezinot, neko nevarot noteikt, cikos kurjers izsūtīs ziņu par plānotajām piegādēm ar nav zināms. Saprotu, ka fiziski netieku 12 maijā uz adresi posmā no plkst 8 līdz 18, kad varot būt piegāde, uz 16 maiju, kad visu dienu varu būt adresē pārcelt ar nevarot, jo esot piegāde reģistrēta 12 maijā! 12 maijā no rīta ziņas no dpd nav, skrienu uz adresi ārpus Rīgas, atcēlusi visus dienas plānus, neviens nezvana, neraksta, paku nepiegadā. Un kad rakstu, tad atbild kā robots "info pat situāciju nodota atbildīgajām personām! " nav arī it nekādu atlaižu vai bonusu par viņu kļūdas dēļ sabojātu dienu! Nevienam neiesaku! Tas nav serviss, tas ir murgs... Ir pazudis pats galvenais, ka serviss ir priekš klienta. Te tu jūties, kā kalps viņiem, kas dara ko grib... Ļoti nepatīkama pieredze.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD Latvija pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru