AtrisinātaDPD - Slikts serviss, krāpšana
Iegādājos dpd kodu ar Andele Mandele starpniecību ,lai nosūtītu paciņu. Atnākot pie dpd pakomata Preiļos, Rīgas ielā 4d. Noskenēju QR kodu, pakomata ekrāna uzrādīja ka kods nav pieejams. Atkārtoju darbību vairākas reizes un mēģināju kodu ievadīt manuāli. Katru reizi uzrādijās ka kods nav pieejams. Zvaniju uz diennakts numuru kas bija norādīts uz paša pakomatā. Pastāstīju visu situāciju dispečerei viņa teica ka nosūtīs man SMS veidā kodu kuru ievadot dabūšu atlaidi sūtījumam kuru varu noformēt DPD mājas lapā. Kodu saņēmu taču pie noformēšanas vietā kur jāievada atlaižu kods, ievadod uzrādīja ka kods nav derīgs. Meigināju vairākas reizes. Sazinānājos atkartoti, dispičere nr2. Teica ka neko izdarīt nevar ,jo atlaižu kods jau izsūtīts un tas maksā naudu... Pēc laika dispičere nr 1. sazinānās ar mani ,lai precizētu adresi pie kura pakomatā atrodos. Atkal viņai stastiju visu situāciju taču viņa atbildēja tikai :paldies par informāciju un nometa klausuli.
Esmu ļoti dusmīga uz šo situāciju,jo paciņa ko vēlējos nosūtīt bija smaga un nosūtīt tā arī neizdevās. Šaubos ka atkal izvelēšos šo kompāniju.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Labdien!
Paldies, ka sazinājāties un informējāt, no savas puses pārbaudīsim kāds varēja būt iemesls, kāpēc kods nedarbojās, jo iepriekš netika saņemta informācija par tehniskām problēmām.
Patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz Jūsu sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD Latvija pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru