AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Vienu reizi vēl var pieļaut, bet atkārtoti - tas vairs nav pieņemami.
Arī šoreiz, 22.05. Pasūtot paku, internetveikalā skaidri norādīju, ka vēlos paku izņemt paku skapī. Šo informāciju internetveikals 25.05. Nodeva Dpd. Tikai viņiem pašiem zināmu iemeslu dēļ dpd izdomāja, ka piegādās uz norādīto adresi, jo 25.05. Rītā saņemu sms no Dpd, ka piegādās paku. Zvanīju internetveikalam 220.lv, viņi minēja, ka visu nepieciešami informāciju ir nodevuši dpd, bet sazināsies, lai noskaidrotu, kāpēc ir mainīts piegādes veids. Sms norādītajā laikā man zvana kurjers par pakas piegādi.
Kā dpd var paši izdomāt, kādā veidā piegādās paku? Ja ir norādīts, ka vēlos izņemt paku skapī, tad tā arī ir jāpiegādā, nevis pa taisno uz adresi, kur neviena tajā brīdī nebūs.
Pirmajā reizē kurjers nepiekrita paku ievietot paku skapī, viņš vienkārši to atstāja pie mājas durvīm.
Vai šāda rīcība tiešām ir pieņemama?
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Labdien,
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Varbūt visi skapīši bija aizņemti?