www.sudzibas.lv DPD Kurjers ignorē norādījumu atstāt sūtījumu

AtrisinātaDPD - Kurjers ignorē norādījumu atstāt sūtījumu

Kārtejais s**dserviss no DPD. Jau uzreiz atvainojos par savu rupjību, kas visticamāk tekstā sekos. Pasūtījums, kas nepieciešams, cik nu drīz vien iespējams un ne pārāk viegls, tāpēc piemaksājot papildus izvēlēta kurjerpiegāde. Tā kā neesmu sazvanāma darba dēļ lielu daļu dienas, izmantoju opciju 'atstāt paku drošā vietā', ar skaidru norādi, kur atstāt (ļoti elementāri, no ielas redzams uzreiz, aiz vārtiņiem 3 m jāaiziet un jānoliek aiz sienas, ne jau kaut kur dziļi pagalma pakaļā). Un šeku-reku, ziņa no kurjera - neizdevās jūs sastapt piegādes adresē. Johaidī, priekš kam Jums mani sastapt, cienītais kurjer, kafiju padzert un bulkas paēst? Sazinoties ar DPD klientu atbalstu (aptuveni 10 min vai mazāk, paveicās laicīgi piefiksēt, tā kā to kurjeru vēl varēja atdzīt atpakaļ, ja būtu gribēts) vēl valdīju asaras un rupjības, uzsveru, ka šī paka ir ļoti svarīga, sarunājam kā risinājumu šodien ielikt pakomātā, lai var saņemt šodien (priekš manis neērti un principā izveidojās pārmaksa, samaksāts par dārgāku pakalpojumu un saņemts lētāks, bet nu neko, man vajag to paku pēc iespējas ātrāk). Protams, atveru tracking, un ir skapis un ar rītdienas datumu. Dritvai, ja rīt, tad lai ved uz adresi, lai varu paskatīties acīs tam analfabētiskajam kretīnam kurjeram, kurš mani bez vajadzības atstāja caur sāpēm kustošu, bez ortozes. Un protams atmainīt atpakaļ tas pusperētais klientu serviss arī neko nevar.

DPD ir sevi pierādījis kā servisu tikai maznozīmīgu štruntu piegādei, kur ir pie kājas, saņemt rīt vai parīt, skapī vai adresē.

Šobrīd atmiņā ataust nepieļaujama situācija, kuru toreiz norakstīju kā 's**i gadās visiem', bet tomēr pastāstīšu. Otrs gadījums gan no pagājušā gada jūlija) ar lielgabarīta preci, kuru pati nevaru uznest, un DPD manos pāķos uznešanu ar nepiedāvā, tāpēc laicīgi sarunāju krāvējus privāti par atsevišķu samaksu. Pirmajā piegājienā piegādā mazo sūtījuma kasti, otru pakas daļu kurjers apsola tajā pašā vakarà ievest, jo nu redz iekrauta piegādes busam pašā dziļumā. Nu ok, gaidam uz vakaru, protams krāvējiem kaut kas tiek maksāts par dīkstāvi, un še tev, beigās neviens neatbrauc. Zvans arī toreiz DPD, saka būs rīt, tāpēc sarunājam vēlreiz krāvējus par atsevišķu samaksu. Atkal nav. Zvans vēlreiz uz DPD klientu servisu, atkal saka rīt. Paskaidroju, ka jau vakar teica ka rīt būs un nekā, saku ka rīt vai aizparīt tas man vienalga, bet man ir jānoalgo krāvējs uz to dienu, kad būs, tāpēc gribu noskaidrot, kurā tieši dienā. Un tā arī precizēt nevarēja, kuru tieši dienu, vairākas dienas vēlāk piegādāja, laikam pazaudēja kaut kur.

Ticu ka abos gadījumos vainīgs nebija klientu servisa darbinieks kurš tika sazvanīts, jo ja procedūra/risinājums no viņu puses būtu pieejams, klientu atbalsts to labprāt sniegtu. Ir redzama DPD haotiskā/pohuj uz klientu sistēma, kurā nav paredzēti reāli risinājumi problēmsituācijām.

Kopsavilkums jeb TLDR - 1. incidents - kurjers klaji ignorē piegādes norādījumus steidzamam sūtījumam, risinājums - pakalpojums apmainīts pret lētāku variantu, un tiek veikts ar kavēšanos. Klientu serviss maldina par opciju veikt piegādi šodien, izmantojot lētāko pakalpojuma opciju, droši vien tāpēc, ka DPD procedūrai ir po**j par klientu, operators dzirdot manu izmisumu, visticamāk izlēma stratēģiski noklusēt, ka šodien galīgi man nekas vairs nebūs.

2. incidents (jūlijs 2022). Lielgabarīta prece nav pirgādāta norunātajā laikā, klientu serviss nav spējīgs precizēt, kad tieši šī lielgabarīta krava tiks piegādāta, lai klients var rēķināties ar savu laiku un papildus izdevumiem.

Pēc šī visa no DPD pakalpojumiem kategoriski atsakos, saņemt gan savas privātpersonas gan juridiskas personas sūtījumus izvēlēšos no citiem pakalpojuma sniedzējiem. Iesaku arī citiem silti padomāt, kādu piegādes metodi izvēlēties nākotnē, venipak lieliem sūtījumiem un omniva pakomāti sīkumiem līdz šim nekad nav likuši vilties.

13.07.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 14.07.2023

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts Vendenuudens 20.07.2023

Sveicināti, infomācija jau ir nodota jūsu telefonoperatoriem, kuriem acīmredzot nav pieejami rīki, lai risinātu piegādes problēmas uzreiz, problēma ir sistēmā, nevis vienā pasūtījuma numurā. Pārlasiet sūdzību, pirms bliezt savu copy-paste šablonu.

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 21.07.2023

Labdien!

Diemžēl bez DPD sūtījuma numura nav iespējams pārbaudīt konkrēto situāciju, tāpēc lūdzam to precizēt.

Ar cieņu
DPD

Papildināts Vendenuudens 23.07.2023

Atkārtošos, problēma ir globāla, tajā, kādi rīki radušās problēmas risināšanai ir pieejami klientu apkalpošanas speciālistam, kurš tika informēts teju nekavējoties, lai risinātu problēmu nekavejotes, nevis iesviest skapī, izteiksim kurjeram aizrādījumu un uzredzēšanos. Tas ir ļoti štruntīgs risinājums priekš klienta, DPD kļūdas dēļ tiek iesmērēts lētāks/klientam sarežģītāks pakalpojums, un vēl ar nokavēšanos.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 15.10.2023

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

Komentāri (6)

V Vendenuudens 13.07.2023

Ziņa DPD pīaristam, kurš šo risinās ar savu copy-paste atrakstīšanos - labāk netērējiet ne savu ne manu laiku, salabojiet savu klientu atbalsta sistēmu/procedūru, lai nebūtu tāds 'sorry, nu gadījās', bet reāli risiniet problēmu vai nu atmaksājiet neizpildīta pakalpojuma cenu. Labāk jau sakārtot sistēmu. Viss pārējais no Jūsu puses ir šķidra dir*ana cilvēkiem

V Vendenuudens 13.07.2023

Diemžēl, kad klientu serviss pēc mana zvana izmainīja informāciju, norāde kurjeram pazuda, tam nevaru pielikt ekrānšāviņu ar pierādījumu, ka norāde bija kur nu vēl skaidrāka, bet pievienoju visu pārējo kritisko momentu ekrānšāviņus - fakts, ka kurjers nemaz nezvanīja, mazāk par minūti starp SMS no kurjera un klientu atbalsta sazvanīšanu. Tā kā šajā gadījumā droši var teikt - ja DPD būtu uz klientu vērsts, tad varētu risināt jau zvana brīdī.

V Vendenuudens 13.07.2023

Tikko sazinājos arī ar kaimiņu, kurš pārbaudīja videokameru ierakstu - kurjers pat uz adresē norādītās ielas šodien nav rādījies, tātad jautājums, ka kurjers vienkārši nesaprata norādi saistībā ar pasūtījuma novietošanu drošā vietā ir kategoriski izslēgts.

Vai nu kurjers noslinkojis, vai nu DPD knauzerē un vienam kurjeram uzgrūž pārlieku daudz sūtījumu, tā vietā lai norīkotu otru kurjeru, kurjers apkrauts 'nogriež stūrus', sliecos domāt par otro scenāriju, spriežot pēc apkrāpiena no šodienas klientu servisa.

Viņiem jarakst angļiski!

G Gonzo23 13.07.2023

Zinu, ka eksprespastā jo vairāk piegādā, jo vairāk saņem €, nezinu kā citur, tāpec lieki neriskē atstāt kaut kur, vai vnk vadības nosacījumi - pakas tikai rokās nodot.

J janka199823 13.07.2023

Ja vien Tu zinātu situāciju DPD, cilvēki strādā tur vienalga kādi… citreiz kurjerus aizvieto nejauši darbinieki haltūru veidā, kuriem pie d tavs sūtījums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes