AtrisinātaDPD - Piegāde
Ap 10.00 atnāca paziņojums ka no 8.00 līdz 22.00 uz norādīto adresi tiks piegādāts sūtījums. Nu jau seši vakara, joprojām sēžu mājās, gaidu kurjeru un visa šī situācija šķiet diezgan pazemojoša. Ir citas darīšanas ārpus mājas, bet nevaru aizbraukt jo jāgaida kurjers, kuram it kā būtu bijis jau jāpiezvana lai precizēt piegādes laiku. Tā kā šodien sestdiena, māc šaubas ka viņš tik ilgi var strādāt. Pēc pieredzes viņi sāk apzvanīt un izvadāt preces apmēram ap 11.00. Stulbi, ka neziņā speciāli jāsēž un jāgaida. Un ja vēl tā arī neatvedīs šodien, tad būšu baigi dusmīga par tādu attieksmi.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Pakas nr. 05757965449507, nirgāšanās vien sanāk! Pirmdien pēcpusdienā piegādāja, bet atkal, pakas sūtītājam par to nepaziņoja. Tele2 sim karti aktivizēt nevar, jo joprojām,neredz, ka sūtījums ir piegādāts.
Labdien!
Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā ar DPD kurjeru un sūtījums netika saņemts plānotajā piegādes dienā!
Diemžēl sūtījums kļūdas dēļ bija palicis noliktavā, tāpēc kurjers to nepiegādāja 04.02. Ar iesaistīto kurjeru tika veiktas pārrunas, lai šādas situācijas nākotnē neatkārtotos.
No mūsu puses nosūtītājam ir nodoti dati sistēmā, ka sūtījums ir piegādāts, iespējams, ka nosūtītajam dati vēl nav atjaunojušies.
Ceram uz Jūsu sapratni, vienlaikus noteikti veiksim papildu aktivitātes, lai uzlabotu savu kurjeru sniegumu!
Ar cieņu,
DPD
Nyu jau viss saņemts un pieslēgts. Tagad būs mācība, ka jeb kādu sūtījumu saņemšanu uzreiz pārcelt uz darbadienu, kad iespējams sazināties arī ar priekšniecību, ja kurjeram gadās kļūda...
Pievienot komentāru