DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

38%
Sūdzības
499
Atrisinātas
107
Ar atbildēm
524
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Nododod paku pakomātā, netiek izsniegta pakas nodošanas apliecinājuma kvīts. Dpd darbinieks, kurš atrodas netālu, apliecina, ka šis automāts nesen ir sabojājies. Uz manu rakstisko pieprasījumu par šo problēmu Dpd atbild (citēju) : vēlamies jūs informēt, ka šobrīd nav iespējams noteikt sūtījuma atrašanās vietu un tas tiek uzskatāms par zaudētu. Ir reģistrēta neatbilstība, kuru izskatīs dpd kvalitātes nodaļa. Lūgums iesūtīt sūtījuma vērtību apliecinošu dokumentu. Ja dokumenti netiek iesūtīti...

DPD - Pazaudēta paka, DPD nav ieinteresēts risināt problēmu

Pazaudēta paka, DPD nav ieinteresēts risināt problēmu 16. Novembrī 2020. Caur paku skapi nodevu savu paku Dpd, lai to nosūtītu uz Īriju. Apzināti izsūtīju paku pirms ziemassvētku haosa, lai tā laicīgi nonāktu galamērķī. Bet nu jau ir pagājuši 2 Mēneši un paka joprojām nav galamērķī. Dpd paši, protams, ne reizi nav zvanījuši vai rakstījuši, ka ar manu paku ir kāda problēma. Paka pēdējo reizi ir noskenēta Īrijā 25. Novembrī, kopš tā brīža man vairs nav nekādas informācijas par paku, kā arī Dpd nav sniedzis nekādu konkrētu informāciju. Sākotnēji Dpd...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss 4. Janvarī man sūtītā paka tika ievietota pakomātā. Jau nākošajā dienā saņēmu no dpd īsziņu, ka gadījumā, ja konkrētais paku skapis bus pilns, mana paka var tikt ievietota kāda citā netālu esošā paku skapī. Tā kā apzinos, ka sūtījumu šobrīd ir daudz, necēlu paniku un gaidīju turpmākās ziņas. Pagāja vēl dažas dienas un nekādu ziņu nesaņēmu. 8. Datumā zvanu uz dpd un man atbild, ka paka tiks ievietota paku skapī 11. Janvārī. Turpinu pacietīgi gaidīt. Pienāk 11. Datums, bet no manas pakas ne...

DPD - Плохой сервис

Плохой сервис 2 часа дозванивался! Потом женщина подняла трубку и объяснила что у них много заказов и они не справляются. Нахера вы тогда берете новые заказы, когда со старыми не разобрались? Ответить мне ничего не смогли, посылку мою еще не зарегистрировали, попросил сам приехать до риги, 200км что бы забрать посылка, а так оказывается нельзя! Получается я не могу забрать свою вещь за которую заплатил деньги, потому что посылка у них где то на складе и она не зарегистрирована! Сколько ждать мне тоже внятно не смогли ответить, может неделю, а может 2. Хотя было обещано доставить на след. День.

DPD - Briesmīga serviss, krāpšana

Briesmīga serviss, krāpšana Sūtījums tika nodots Dpd tīklā 22. Decembrī, joprojām nav piegādāts. Katru dienu Sola ka būs šonedēļ vai rītdien. Ir samaksāts par pakalpojumu kuru nevar saņemt - nekā savādāk ka par krāpšanu to nosaukt nevar. Preces kas ir izsūtītas vēlāk ir saņemtas. Kā var dabūt savu preci par kuru ir samaksāts un kur griezties nav skaidrs. Saprotu ka ir daudz pasūtījumu, bet ir jābūt zināmai robežai - tāda attieksme pret klientiem ļoti labi raksturo kompāniju. Sūtījuma numurs, ja nu gadījuma Dpd vēl izpilda savus pienākumus: 05805085462068

DPD - Потеряли посылку

Потеряли посылку Посылка якобы лежит на складе и ни куда не перемещаться, на вопрос где моя посылка ни чего не могут ответить, отвратительный сервис, товар не понятно куда подевался, ощущение что потеряли и на сайте у них моя посылка по размеру почему то 1 см в диаметре, вообщем разочарована очень сильно!

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Dpd Jelgavas nodaļa turpina svinēt pareizticīgo ziemassvētkus. Sūtījums no Nīderlandes pa nepilnām 5 dienām nonāca Jelgavā un... Iestrēga uz piecām dienām noliktavā. Telefonsarunā tika solīts ka adresātam piegādās.. Tadammm!... Divu nedēļu laikā.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Lai sazvanītu šo iestādi kā minimums ir jāgada 20min savienojums ar klientu konsultantu. Uz e-pastiem atbildes pārsvarā var saņemt pēc vienas dienas vai vēlāk, e-pasti, protams, ir ļoti formāli un, ja ir jauni jautājumi, tad visdrīzāk atbilde netiks saņemta. Savas pakas gaidu jau trešo nedēļu, katru reizi konsultants Saka-rīt piegādās, ja nē, nākamnedēļ. Es saprotu, ka piegādes kavējas, utt, bet vai nebūtu loģiski un pareizi, ja Rindas kārtībā tiktu piegādātas tās pakas, kur cilvēki jau gaida ilgi? Par vienu sūtījumu ir jau samaksāts, esmu gan bez preces, gan bez naudas. Nezinu, ko darīt.

DPD Latvija - Krāpšana

Krāpšana Ja kāds kādreiz izdomās iet strādāt uz dpd, izlasiet šo ziņojumu. Par 10000 virsstundām, nakts darbu, izpīsties nerviem un veselību jūs saņemsiet kapeikas. Cilvēki reāli strādā no 16.17 līdz 6 no rīta, 4-5 maiņas nedēļā, kaut darba līgumā ir atrakstīts citādi... Lūgums pievērst uzmanību arī darba inspekcijai šam rakstam, vai tas ir likumīgi piespiedu kārtā nodarbināt cilvēkus ārpus viņu darba laika. Par to, ka jūs nostrādājāt miljons stundu decembrī, jums tika izmaksāt: dāvana (spēle...

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Gaidu dāvanu/sūtījumu no ārzemēm. 4.01 vakarā man atnāk ēpasts, ka sūtījumu nevar piegādāt, jo nav telefona nr. , jāprecizē adrese. Sūtu ēpastu ar savu tel. Nr.. , adresi, durvju kodu! 5.01 man atbild: paldies, ka sazinājāties, informācija ir precizēta, piegāde plānota tuvāko darba dienu laikā. 7.01 darba dienas vidū man zvana kurjers un Saka, ka esot klāt. Pa 1 minūti paspēt no darba uz mājām es nevaru, tāpēc kurjers apsolīja, ka piegāde būšot rīt pēc 16: 00. 8.01 (piektdiena) - ne zvana...

DPD - Slikts servis

Slikts servis Viecu pasūtijumu veikalā kuri izmanto DPD kurjeru. Viss sākās ar to kad 30 decembrī man zvana kurjers kad ir gatavs man piegādāt sūtijumu, bet es šajā dienā nevarēju saņemt tādēļ sarunājām uz 4. Janvāri. Es reiķinoties kad man 4 janvārī būs kurjers ņēmu brīvu dienu darbā. Kad iepriekš runājam pa telefonu viņš man solija piezvanīt 4 janvāra rītā. Visu rītu gaidu zvanu tā arī nesagaidu, izlēmu pats piezvanīt. Kurjers pacēla un teica tā- diemžēl mēs šodien nevarēsim piegādāt jūsu sūtijumu, jo...

DPD - Заказ по Риге

Заказ по Риге Заказала обувь ребенку в одном из рижских магазинов, обувь нужна была срочно, так как все магазины закрыты. Пересылка была только курьером Dpd. Если бы я знала, что доставка из риги в ригу будет больше недели! Заказала бы в германии или Италии и по цене лучше. Куртка из Германии пришла за 4 дня. Теперь ребенок на выходных останется дома.

DPD - Посылка не была доставлена в срок

Посылка не была доставлена в срок Ужасный сервис. Уже прошла неделя, как посылку должны были привезти курьером на дом. Я звонила в дпд, обедали доставить на следующий день, потом опять на следующий день и так далее. На вопрос почему посылку не доставляют в срок - организация сказала, что не был указан точный почтовый индекс, хотя я эту информацию предоставила. На мой вопрос почему они мне не позвонили уточнить почтовый индекс, они затруднились ответить. Мой телефон у них есть. Не советую эту компанию.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Dpd как всегда отличается умением создавать проблемы. Информация о посылках пришла на английском, а подробные данные вообще на польском. Вы серьезно? ! Может на государственном напишите хоть что-то? На звонки не отвечают, а в конце получасового ожидания просят поставить оценку оператору за обслуживание! Какому бл... Оператору? ! Никто трубку не взял!

DPD - Piegāde

Piegāde 21. Decembrī manis izvēlētajā adresē (paku skapī) tika ievietota paciņa. Nesaņēmu kodu, tāpēc zvanīju noskaidrot kas par situāciju. Tika pārbaudīts telefona numurs, viss sakrita un solīja, ka atsūtīs kodu. Tas nenotika. Zvanīju pēc tam vēlreiz, atkal to pašu teica. Nākamā dienā atkal to pašu... Pēc tam zvanīju pēc ziemassvētkiem, meitene teica, ka palūgs, lai kurjers paciņu pārliek citā nodalījumā un sms ar kodu atnāks automātiski uz manu numuru. Telefona numurs atkal tika salīdzināts ar...

DPD - Задержка доставки

Задержка доставки Dpd и ксенукай.. 24 декабря был заказан холодильник в интернет магазине ксенукай. Время доставки было указано 29 декабря. В назначеннон время доставки не было. Звонок в клиентский центр dpd, доставка задерживается, будет завтра. 30 декабря, после тыщипятьсот звонков, говорят, нуу наверно только на 4 января теперь.. Вам придет смс, ждите.. Звоните в ксенукай.. После пол дня звонков, ксенукай ответил, с нашей стороны всё отправлено вовремя, разбирайтесь с dpd. За свои же деньги, я должна еще и...

DPD - SLIKTS SERVUSS

SLIKTS SERVUSS Ļoti neapmierināts ar apkalpošanu. Prece 30-12-2020 tika nepiegādāta ar norādi ka pakomāti pārpildīti, sazinājos ar dpd caur facebook, palūdzu piegādāt šo paku jebkura Rīgas robežu pakomātā, uz ko nesaņēmu nekādu atbildi.. Tā mans bērns jaunajā gadā ir palicis bez dāvanas. Un tagad ir jāgaida 04-01-2021 lai saņemtu savu apmaksāto preci.

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Divas nedēļas nevar atvest ledusskapi, uzrāda ka atrodas kaut kur pārkraušanas punktā, bet vakar izsekojot sūtījumu, parādās, ka prece tiek atgriezta uz veikalu. Neko nepaskaidro un neinformē par preces atgriešanu uz veikalu. Vairāk nevēlos izmantot dpd.

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Paredzamā diena pakas sanemšanai 29.decembris, uz mājām. Cilvēks sēž visu dienu mājās, nu jau plkst. rāda 18:44 un joprojām nav ne ziņas, ne miņas. Skatoties online lapā, joprojām rāda piegādes dienu 29.decembri. Zvanot uz informatīvo tālrunu, 15.min. laikā tā arī neizdevās sadzirdēt dzīvu cilvēku. Cik zināms, kurjers, tomēr, iepriekš piezvana un provizoriski pasaka laika intervālu, kad varētu ierasties, bet tikai ne šoreiz. Pilnīga neziņa un no DPD pilnīgs klusums. Tāda attieksme nav normāla.

DPD - Paka nav piegādāta

Paka nav piegādāta Izlasīju pakas nr. 15505358515324 izsekošanas lapā: "we were unable to deliver the parcel as our driver could not gain access to the delivery premises to obtain a signature as a door Code was required", bet nebija tel. Zvana vai sms! 21.12. Paka nosūtīta atpakaļ uz Anglijas int. Veikalu! Un ko man tagad darīt? Jūsu serviss ir ļoti nedraudzīgs!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes