Adrese: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67387284 +371 67060519 |
Darba laiks: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
DPD - Sūdzības un atsauksmes
DPD - Sūtījuma kavēšanās
Sūtījums nr. Mps0575795197095220210112 saņemts Dpd 12.01.2021. G. Uz 27.01.2021. G. Tas vēljoprojām nav saņemts. Uz Dpd uzziņu tālruni neviens neatbild. Https://extranet.Dpd.De/status/en_us/parcel/05757951970954, mājaslapas adrese, kur redzams ka sūtījums saņemts Dpd.
DPD - Slikts serviss, absolūta vienaldzība un klientu ignorance
Sūtījums no Austrijas tiek atsūtīts samērā ātri, un tad viss sākās. Kurjers nepiezvana, bet vienas dienas laikā nogādā sūtījumu atpakaļ terminālī un Dpd sūta atpakaļ nosūtītājam. Izrādās kurjers ir sazvanījis kādu citu, kas, protams, pateicis, ka nekādu sūtījumu negaida. Pēc 1/2 h sēdēšanas uz klausules izdodas sazvanīt Dpd konsultantu, kuram, acīmredzot, priekšā ir izdrukāti norādījumi, kā atšūt klientu un vēl dot pamācības, kas būtu jādara man, lai labotu viņu pieļautās kļūdas. Uz pretenziju...
DPD - Доставили чужую посылку
Ждал заказ с ebay. Пришло сообщение, что курьер будет в определённое время. В итоге привезли мятую и вскрытую коробку, на которой было указано 2 разных получателя, и привезли не правильному. Состояние наклейки с моими данными было такое, как будто её откуда то оторвали, поваляли и приклеили обратно. Отравлял письмо с подробным описанием проблемы, на сайте указано, что не дольше двух рабочих дней ждать ответа - ответа нет. Дозвониться также невозможно - всё время все операторы заняты. Единственный плюс - курьер приехал строго в назначенное время.
DPD - Slikts serviss
Esmu pacietīga, bet nu jau otro reizi pēc kārtas ir problēmas ar pakas piegādi izmantojot Dpd. Sazināties ir grūti, jo neatbild uz zvaniem un pakas kaut kur mistiski iesprūst kādā sūtīšanas posmā. Vairs neizmantošu viņu piedāvātos pakalpojumus. Uzskatu, ja kompānija piedāvā veikt pakalpojumu, tad ir jābūt spējīgiem izpildīt vai vismaz jāinformē klientu par pakas piegādes aizkavēšanos un jāprecizēt datumu, kad tad gaidīt, lai klients izvēlas gaidīt vai atteikties.
DPD - Slikts serviss
Šausmīga apkalpošana! 06.01.2021 izsūtīju paciņu ar Dpd pakomāta starpniecību. Pēc izsekošanas numurs var redzēt, ka paciņa bija piegādāta uz noteikto paku bodi, bet saņēmējs nebija saņēmis īsziņu. Pēc vairākiem mēģinājumiem, 19.01.2021 izdevās sazināties ar Dpd. Saņēmu atbildi, ka paciņa ir paku bodē un saņēmējam tikko nosūtīja par to īsziņu. Vēlāk saņēmējs man uzrakstīja, ka viņai atnāca kods, bet adrese ir nevis Pērnavā iela 78, bet Pērnavas iela 18, kur Dpd paku bodes nemaz neeksistē. Viņa...
DPD - Viss vienalga
Nekad neesmu ne par ko sūdzējies... Bet nu ir mērs pilns. Piekrītu visām augstāk rakstītām sūdzībām tās ir 100% patiesas. Uzņēmumā kurā es strādāju sākam apzvanīt piegādātājus un informējam tos ka mēs neko nepasūtīsim no viņiem ja transporta piegādes uzņēmums būs dpd. Time to say goodbye https://www.youtube.com/watch?V=4l_ycwfd6jo
DPD - Nesaprotams serviss
Tātad, 8.01 veikts pasūtījums no internetveikala, sen jau nodots kurjeram un jau cik ilgi (no 13.01) pie sūtījuma izsekošanas man rāda, ka tas ir Rīgā, kaut kur nebūtībā. Jūs vēlaties, lai visi klienti jūs šobrīd saprot, jo esat noslogoti. Pakas piegāde solītajā laikā ir jūsu atbildība un kur nu vēl var būt runa par pakas pazaudēšanu.
DPD - Slikts serviss
Lai saņemtu paciņu ātrāk tiek samaksāts par sūtīšanu. 5dienas paciņu nevar saņemt, jo pirmaja diena tiek teikts, ka adrese nepareiza, kaut adrese pareiza, otra diena iemesls kāpēc nepiegādāja ur tas ka durvju kods neesot iedots, rodas jautājums a pazvanīt? Tā ari pacīņu gaidu un gaidu.
AtrisinātaDPD - Slikts serviss
20.01. Saņēmu ziņu, ka kurjers tajā dienā piegādās preci. Tajā dienā nebiju mājās un sms pievienotajā linkā pārcēlu saņemšanu uz nākamo dienu. Neviena cita ziņa, kā tikai šī pirmā tā arī nepienāca. Mēģinot vēlreiz mainīt saņemšanas dienu, mājaslapā to vairs nevaru izdarīt. 22. Janvārī nosūtīju e-pastu un šodien zvanu uz apkalpošanas biroju un aptuveni 30 minūtes gaidu, kad kāds pacels. Nav atbildes. Ir skaidrs, ka pasūtījumu šobrīd ir ļoti daudz un acīmredzami pietrūkst cilvēkresursu. Tai pat laikā nekur internetā neredzu nevienu sludinājumu, ka dpd ir kāda brīva vakance.
DPD - Lēna piegāde
Pasūtīju preci 10.01.21, intertveikalā rādās, ka prece nodota kurjeram 14.01. , taču preci neesmu saņēmusi joprojām (25.01.21) , lai gan viņu mājaslapā ir teikts, ka piegāde tiek veikta 1-2 darba dienu laika. Absurds. 7 darba dienu laikā nevar piegādāt paku, ņemot vērā, ka par piegādi maksāju pati un šī piegāde ir paredzēta ar kurjeru! Saprotu, ka pakomāti varbūt ir pārpildīti, bet nejau kurjers līdz mājām nevar atvest Rīgā. No Ķīnas atnāk ātrāk sūtījums nekā te! Ļoti slikts apkalpošanas serviss.
DPD - Piegādes laiks, serviss
Slikts serviss. Ilga piegāde. Paka 11.01.2021. nodota DPD, no 13.-.22.01.2021. ir statusā ceļā. Informatīvais tālrunis nav sazvanāms, gaidīšanas laiks pat 30 min. Uz e pastiem atbildes netiek sniegtas. Sazvanot DPD konsultants informē, ka šobrīd noliktavas ir pārpildītas un veciem sūtījumiem ir aizkrauti priekšā jaunie sūtījumi, jaunākie sūtījumi ātrāk sasniedz gala saņēmēju, kamēr vecie stāv noliktavās. Tai pat laikā konsultants saka, ka DPD darot visu iespējamo, lai paku ātrāk nogādātu klientam. Uz jautājumu, kad varētu paku piegādāt nevar atbildēt.
DPD - Плохой сервис
Днём 21.01 получила эмейл « dpd kurjers šodien 14: 27-16: 27 uz adresi» вечером около 17: 30 позвонила по телефону указанному на их сайте попыталась получить информацию о том почему заказ не был доставлен, сказали что номер моей посылки не правильный и ничего не могут сделать. На следующий день 22.01 позвонила ещё раз женщина сказала что адрес моей доставки не правильный, повторила адрес, оказался правильный, посылка нужна была срочно поэтому заказывали курьером, женщина по телефону сказала...
AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Tika veikts pasūtījums internetveikalā, 11. Janvārī izsūtīts no Polijas, kopš 13. Janvāra sūtījums atrodas dpd šķirošanā. Rakstot uz e-pastu, standarta atbilde - piegāde tuvākajās dienās. (cik stiepts ir šis jēdziens - tuvākās dienas?) dpd soctīklu lapās minēts, ka piegādes šajā laikā var aizkavēties līdz nedēļai, bet šķirošanā atrodas jau deviņas dienas un nekas tālāk nenotiek.
DPD - Sūtījums nav saņemts
Sveiki. Šķietami neesmu vienīgā, bet pat tas neliek Dpd uzņēmumam rīkoties, kaut ar sms/epasta starpniecību, atvainojoties par nekorekto piegādi. Pasūtot preci, tā tika nogādāta dpd kopš 11.01.2021 jau ir pagājusi vairāk kā nedēļa, nedz varu izsekot nedz sazināties ar dpd pārstāvniecību. Šķietami sāk šķist, ka jāiejauc "bez tabu" vai citas instances kas liktu pavirzīties dpd darbam uz priekšu.
DPD - ļoti ilga piegāde
Paka ar kurjeriem nosūtīta 15/01/21, šodien ir 21/01/21, paka atrodas noliktavā, viņi pa tālruni teica, ka, iespējams, būs jāgaida vēl nedēļa. Līdz manai pilsētai ir tikai 20 km, un ir nepieņemami gaidīt 2 nedēļas. Es vairs neizmantošu Dpd Latvia pakalpojumus un citiem neiesaku. 05757952826368 05757952826369
DPD Latvija - Slikts serviss
No 06.01.21. G. Gaidu preci ko vajadzēja piegādat ar dpd kurjeru nav saņemta līdz šodienai tas ir 21.01. Ar dpd sazvanīties nav iespējams nezinu kur ir prece par ko ir veikts pārskatījums. Preces kods 05757949802480. Veikals pta no kurienes ir veikts pasūtījums atsakās palīdzēt jo esot nodevis preci dpd. Nezinu ko darīt nav ne naudas ne prece.
DPD - 13260005923957
Добрый день! Хочу написать жалобу на службу доставки Dpd. Заказала через интернет из Massimo Ditto доставку. Доставка должна была быть быстро. Номер доставки 13260005923957 через несколько дней, но я не могла ждать доставку 13.01, поэтому перенесла на 18.01 с 14-18.00. В итоге никакой доставки 18.01 не было. Связаться с консультантом в течении 3 дней по телефону, ожидая 30-40 минут не удалось. На жалобу по имайлу ответили - ждите доставки. Ответила на имейл Dpd указав день в время доставки. В...
DPD - Slikts Serviss
Sūtījums nedēļu stāv Rīgas terminālā un netiek piegādāts, sazvanīt nav iespējams katru dienu zvanu pa 35 min gaidu - neviens neatbild. Uz epastiem arī neatbild. Sazinājos ar kompāniju no kuras iegādājos preci, itkā viņi sazinājušies ar Dpd Sola piegādāt rīt un tad atkal rīt, bet sūtījums nav saņemts. No Polijas līdz Latvijai atnāca 3 dienās, bet Latvijā tepat Rīgā nevar piegādāt nedēļas laikā. Būtu pats gatavs izņemt sūtījumu un aizbraukt pakaļ, bet protams nav iespējams sazināties. Pilnīgi tiek ignorēti ienākoši zvani un epasti.
DPD - Pazaudēta paka, dpd nav ieinteresēts risināt problēmu
16. Novembrī 2020. Caur paku skapi nodevu savu paku dpd, lai to nosūtītu uz īriju. Apzināti izsūtīju paku pirms ziemassvētku haosa, lai tā laicīgi nonāktu galamērķī. Bet nu jau ir pagājuši 2 Mēneši un paka joprojām nav galamērķī. Dpd paši, protams, ne reizi nav zvanījuši vai rakstījuši, ka ar manu paku ir kāda problēma. Paka pēdējo reizi ir noskenēta īrijā 25. Novembrī, kopš tā brīža man vairs nav nekādas informācijas par paku, kā arī dpd nav sniedzis nekādu konkrētu informāciju. Sākotnēji dpd...
DPD - Piegādes kavēšanās
Interneta veikals 13.01 nodevis 4 pakas (riepas) dpd. 19.01. Uzrādās, ka šis sūtījums vēl nav nodots dpd (05757951639794, 05757951639795, 05757951639796, 05757951639797) . Pēc Ilgas gaidīšanas izdodas telefoniski parunāt ar dpd klientu apkalpošanas nodaļu, kur meitene apstiprina, ka pakas no no sūtītāja esam saņēmuši, bet lielās noslodzes dēļ vēl neesam paspējuši noskanēt/piereģistrēt un tāpēc man jāgaida. Citi vēl no pagājušā gada neesot saņēmuši savus sūtījumus un tas esot normāli. Tā ir...