Adrese: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67387284 +371 67060519 |
Darba laiks: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
DPD - Sūdzības un atsauksmes
AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Sēžu uz “līnijas” jau 45 minūtes, un mans sūtījums (2lielie ceļošanas koferi) , kavējās jau nedēļu! Viss ko es dzirdu - “piegādās rīt vai parīt. Piegādās tuvāko dienu laikā”. Nekad ar Dpd man nav bijis problēmu, bet šis ir vienkārši murgs. Esmu tikko pārvākusies un drēbju ko vilkt man praktiski nav.
DPD - Krāpšana, slikts serviss
Esmu pasūtījusi preces no dažādiem interneta veikaliem, kuri šīs lietas nodevuši Dpd. Dpd atsūta sms, ka tuvākās dienās piegādās pasūtījums. Pēc 3 dienām, paskatoties, paciņa no Rīgas termināla nav izkustustējušās. Sazvanot operatoru, tas liek pārzvanīt pēc mirkļa, bet mans telefona numurs jau nobloķēts. Nav attaisnojama šāda rīcība. Ja netiek ar darbiem galā, tad nedrīkst ņemt jaunus pasūtījumus, naudu no cilvēkiem un sūtīt maldinošas sms.
DPD - Slikts serviss, bezatbildība
24,03,21 bija jāsaņem sūtījums, par ko saņēmu sms, ka kurjers būs 19.37-21.37 paralēli arī sievai atnāca sms, ka tajā pašā laikā tiks atvesti svarīgi dokumenti uz parakstīšanu ar to pašu kurjeru. Kurjers man nezvanija vispār, sievai ap 15.00 dienā uzprasija adresi, jo nespēj to atrast... Atbild ar "skaidrs, ka nekas nav skaidrs" un nomet klausuli. Protams nogaidijuši noteikto laiku, neviens tā arī neatbrauca. Ne sms, ka netiks piegādāts, nekas. Aplūkojot trackingu ap plkst. 17.00 abiem...
DPD - Kavēta piegāde
24.03.21. No Lmt internetveikala pasūtīju preci (divas pakas) , piegādi norunājam 25.03, darbā brīvdiena, viss būtu labi, bet no Dpd nekādu ziņu, (atverot preces izsekošanu noskaidroju, ka manas pakas aizvestas uz Jēkabpilī) 26.03 man diennakts dežūra slimnīca, atskan zvans - jums pēc divām minūtēm būs piegāde uz (tiek nosaukta mana adrese) , piedodiet, es atrodos darbā un māja būšu tikai nākamas dienas rīta, tiek nosaukts vel viens datums (protams tas sakrīt ar diennakts dežūru) ...
DPD - Slikts piegādes serviss
Pakas piegāde bija plānota 17.03. , nomainīju to uz 18.03. , tomēr kurjers tā arī neieradās, patvaļīgi izdomājot piegādāt paku 22.03. , tā kā šajā dienā manis nebija mājās biju spiesta pārcelt piegādi uz 24.03. Šoreiz kurjers neieradās vispār un līdz pat šai dienai 31.03. Manas pakas nav atvestas. Dpd sazvanīt nav iespējams un arī uz e-pastiem netiek sniegta atbilde. Pakas rādās terminālī, ar pamattekstu, ka tās neesot bijis iespējams piegādāt, kas nav taisnība, jo piegāde tika gaidīta, bet kurjers tā arī neieradās.
DPD - Slikts serviss
ОООчень плохой сервис обслуживания. Курьеры вообще не лояльные к клиенту. Операторы не могут ничего решить. Меняешь время доставки на вечернее, всё равно везут в течении дня, когда нет возможности забрать. На вопрос: я же менял время на вечернее? Оператор лишь в ответ не внятно что-то объясняет. И опять на следующий день. И так 3-4 дня.
DPD - Slikta klientu apkalpošana
Cenšos sazvanīt Dpd klientu apkalpošanas centru jau vairākas stundas pēc kārtas. Zvanot uz norādīto numuru, gaidu 20-25 min ar 3 h laika intervālu starp zvaniem. Informāciju par pasūtījumu mājaslapā nevaru atrast, jo tiek uzrādīts, ka mājaslapa nestrādā. Pirmo reizi zvanīju 10: 00 no rīta un pēcpusdienā, un gaidu pa 20 min kamēr man atbildēs. Viss ko dzirdu ir pretīga mūzika kas liek manām ausīm ātrāk vēlēties nocelt telefonu. Cūcīga attieksme pret klientiem, kuri maksā naudu par piegādi un vēlas būt lietas kursā par savu pasūtījumu, par kuru arī tiek iztērēta nauda. Bezatbildīgi.
DPD - Neviens neatbild
28.03.2021. Pasūtīju kurjeru uz mājām, lai savāktu sūtījumu, ar opciju, ka atved pavadlapu. Pēc laika atnāk epasts, ka kurjers būs 29.03.2021. No 10.00 - 19.00. Atbrauc bez pavadlapas, Saka, ka neko nevar izdarīt uz ātro nevarēju nosaukt adrese kur jāsūta, jo atgriežu pirkumu no internetveikala, uz ko kurjers pateica, ka nav laiks gaidīt, lai zvanu uz info centru. Uz epastu un telefona zvaniem neatbild. Neticu, ka 24h laikā nevar atbildēt uz epastu, un sēdēt pa 20 min gaidīt uz telefona kad...
DPD - Pakas piegāde
Neesmu saņēmusi sūtījumu norādītajā dienā. No Dpd atnāca sms svētdien, 28. Martā, bet nebiju uz vietas savā adresē, tāpēc izmantoju sms piedāvāto opciju - mainīt pakas saņemšanas dienu. Norādīju, ka vēlos savu paku saņemt nākamajā dienā pirmdien, 29. Martā. Šodien ir otrdiena, 30. Marts, nav ziņas no Dpd kur atrodas mana paka.
DPD - Nespēj izpildīt uzņemto
Jau kuro reizi sastopos ar kompānijas nekompetenci. Diemžēl, daudzi internetveikali izvēlas tieši dpd kā piegādātāju, taču visas iepriekšējās reizes, kad bijusi sadarbība, pieredze bēdīga. Dzīvoju centrā, un pēc maršruta kurjers atrodas centrā rīta pusē, respektīvi, ja esi darbā, tad sūtījumu piegādāt nav iespējams, tā pa apli, katru dienu pārnes, Saka ka atbrauks, bet nekā, līdz brīdim kad esi spiests atteikties no sūtījuma, jo neviens netaisās tev viņu vest. Šobrīd situācija atkārtoja...
DPD - Не профессионализм. Плохое отношение к клиенту.
Получили письмо от dpd что посылка будет доставлена курьером на дом 26.03.21 в промежутке времени с 11: 00 до 14: 00. Тишина не посылки не курьера. Посылку очень ждали т к это был подарок детям на Др, специально договаривались с магазином чтобы они отправили так чтобы получить к 27.03.21. Решили пройти по ссылке и обнаружили что указан не правильно номер телефона. Сразу позвонили по справочному телефону, объяснили ситуацию на что нам ответили что да номер неправильный, и сегодня получить не...
DPD - Kavēta piegāde
Pirkums no 1a, piegādi veic dpd. Sūtījums sastāv no divām pakām. Vienu paku piegādāja ātri, otro paku joprojām gaidu un izskatās, ka vēl ilgi marinēsies dpd terminālā. Vērsos vairākas reizes pie 1a - man atvainojās un informēja, ka piegādei jābūt tuvākajās dienās. Pēdējā informācija bija, ka piegādei jābūt 24.03.2021. Pielikumā foto. Nesaņēmu. Saprotot, ka 1a ir bezspēcīgi, sazvanīju 26.03.2021 dpd klientu servisu, precizējot piegādes dienu. Atvainojās un teica, ka piegādei jābūt tuvākajā...
DPD - Slikts serviss
Nenormāli slikts serviss. Pēdējo reizi ar nozaudēto paku kaut kas darīt 25.03. Visas 4 pakas es gaidu jau kopš 20.03. Nekad nesūtīšu vairs šeit. Pēc manas iepriekšējās sūdzības uzreiz kaut kas tika darīts ar pakām un pievienota informācija, pēc tam viss atkal apstājies. Ja jums būtu tik daudz darba, jūs strādātu arī brīvdienās. Nekad nesūtiet, labāk ir omniva vai Latvijas pasts.
DPD - Paka netiek paņemta no Pickup punkta
23.03. nodevu Ventspils DPD pickup punktā paku ar Nr. 05757954622473 un paka vēl šodien 26.03. tur vēl atrodas. Izcili slikts serviss. Šodien klientu konsultants solīja info nodot tālāk un lai paku paņem, bet uz šo brīdi 26.03. plkst 14:39 viss ir pa vecam. Nākamreiz vairs neizmantošu jūsu pakalpjumus.
AtrisinātaDPD - SLIKTS SERVISS
Pilnībā piekrītu visām sūdzībām. Nevaru sazvanit operātorus jau 4dienas, uz e-pastiem neatbild, paku neesmu saņēmusi jau 7dienas. Pašlaik atrodas "terminālī" jau 2dienas un nekas nenotiek. Tik daudz reizes ir problēmas ar pakomātu ievietojot sūtījumu - kad jāzava operātoram ,BET operātoru (nr.kas norādīts) ir sazvanāms tikai līdz plkst. 18:00. Saprotu kad pasūtījumu ir daudz, bet šī stituācija ar bezkontakta piegadēm mums ir aktuāla jau GADU. Pa gadu tak var kautko izdomāt uzņēmums lai nebūtu nedēļas jāgaida lai saņemtu pasūtījumu.
DPD - Slikts Serviss
15.03.2021 man atnāca izziņa un epasts, ka jūsu paka tiks piegādāta tuvākajās dienās. Sazināties ar Dpd ir bezjēdzīgi, esmu zvanījis 3 reizes, katru dienu viens un tas pats - šodien vai rīt tiks piegādāts zvanu parīt, Saka to pašu. Un nevajag visu novelt uz covid un ta tālāk, problēma ir tāda, ka jūsu dispečeri ne ko nevar iedzīgu pateikt. Teiksiet ka pakomāts ir pilns? Biju piekritīs lai piegāda uz jebkuru citu pakomātu pilsētā, vai arī pickup punktu, bezjēgā divas nedēļas sūtījums ir pie Dpd un joprojām neesmu saņēmis!
DPD - Slikts serviss, nekompetence
Поделюсь своими историями с Dpd. 1) посылку должны были привезти в период времени с 17: 08 до 19: 08. Фактически в 16: 33 курьер позвонил один раз, я не смог поднять телефон, но я отзвонил курьеру сам в течении 8 минут. Курьер решил не доставлять посылку. Зачем спрашивается смс с временем доставки, если не выполняют свои обязанности или не могут известить об изменении времени доставки? В этом случае посылку доставили ещё через неделю после приезда курьера. 2) заказал посылку 12.03.2021. И...
DPD - Slikts serviss
Vissliktākais serviss, ko esmu sastapusi. Zvanu vakar, sūtu ziņas vakar uz e-pastu (23.03.) , man raksta, ka viena paka nav nosūtīta no nosūtītāja puses. Rakstu, ka zvanīju jau 2 reizes un abas reizes teica, ka ir nosūtīta un ka dpd to nav ievadījis. Dpd mani sūta 5 mājas tālāk un Saka, lai pati sazinos ar nosūtītāju. Vai tas nav jūsu darbs!? !? !? Vai jūsu darbs ir dzert kafiju un neko nedarīt!? !? !? Reāli apreibusies attieksme. Sliktākais serviss. Nekad vairs neizmantošu šos pakalpojumus. Ja rīt paka nebūs ievadīta, atsakos no piegādes, naudu tāpat neesmu samaksājusi vēl.
DPD - Slikts serviss-loģistikas trūkums
Dpd 19.03.2021 atsūta man sms ar tekstu: tuvākajās dienās plānota piegāde 05757950536374. Lūdzu gaidiet nākamo ziņu no mums. Liels paldies par doto sms, bet ziņu nesagaidīju arī šodien 23.03.2021 un interesējos pats, kas notiek ar manu paku nr,05757950536374, jo vienīgais ko redzu paka stāv Rīga ulriekstes ielā no tā paša 19.03.2021 datuma un nekust! Fūri gaidām? Lidmašīnu? Vai ko? Man sniedza atbildi: sūtījums ir nestandarta, līdz ar to piegāde tiks veikta tuvāko dienu laikā. Piedodiet...
DPD - Nepiegādā pakas
Gaidu piecas pakas, gandrīz visas no 08.03 atrodas Jelgavas terminālā, divas reizes precizēju piegādes adresi, vakar solīja piegādāt vienu no pakām, protams, nepiegādāja, šodien solīja jau trīs pakas piegādāt un atkal nekā. Rakstīju e-pastus, atbilde viena un tā pati, piegāde būs tuvākajā laikā. Sazvanīt neiespējami.