DPD - Slikts serviss
Gaidu jau 3. Nedēļu savu paku, jāpiegādā ar kurjeru uz mājām, paka uzrādās terminālī. Esmu zvanījusi vairākas reizes uz info numuru. Operatore atbild, ka būs “rīt”, t. I. Pirmdien bija jābūt otrdien, otrdien teica, ka būs trešdien, ceturtdien teica, ka piektdien un lai gaidu. Pakā darba materiāli, zaudēju naudu ne tikai par materiāliem, bet zaudēju arī klientus, jo nevaru veikt savus sniegtos pakalpojumus. Uz pretenzijas pieteikumiem nereaģē, uz e-pastiem nereaģē. Jautājums, kā lai es pieprasu kompensāciju par to? Klienti atteikušies, materiālu nav. Personīgā nauda zaudēta, klienti zaudēti...
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
13069600448432
Un lūgums, izlasīt arī e-pastus, ko esmu sūtījusi saistībā ar šo paku.
Komentāri (3)
Mans pasutijums nav atnacis !
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien!
Ja gaidāt sūtījumu ar DPD starpniecību, lūdzam Jūs, norādīt sūtījuma numuru, lai varam pārbaudīt sūtījuma statusu. Paldies! DPD