DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

37%
Sūdzības
527
Atrisinātas
108
Ar atbildēm
560
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

DPD - Nepiegādā pakas

Nepiegādā pakas Gaidu piecas pakas, gandrīz visas no 08.03 atrodas Jelgavas terminālā, divas reizes precizēju piegādes adresi, vakar solīja piegādāt vienu no pakām, protams, nepiegādāja, šodien solīja jau trīs pakas piegādāt un atkal nekā. Rakstīju e-pastus, atbilde viena un tā pati, piegāde būs tuvākajā laikā. Sazvanīt neiespējami.

DPD - Neesot vieta

Neesot vieta Nosūtīta paciņa tika nodota dpd 17.03. Šodien ir jau 22.03 un paciņa jau divas reizes ir sutita atpakaļ uz termināli, jo neesot bijusi vieta nevienā no pilsētā pieejamajiem punktiem. Operatori tikai liek gaidīt. Neticu, ka vairākas dienas pec kārtas ir pilni pakomāti.

DPD - slikts servis

slikts servis Отвратительный сервис доставки. Указан был адрес доставки - квартира. Курьер позвонил и сказал, чтобы я вышел за доставкой. Тогда вопрос - зачем вообще указывать адрес с омером квартиры, если курьер не желает сам подяться и приести посылку? Но, это пол беды. Я вышел, так как спорить было бесполезно. Стою - жду. 5 минут, 10, 15. .20! Тут я уже сам набрал курьера. Ответ был такой - уже уехал, так как вас не увидел. Это что за отношение? Уважаемые Dpd - наймите добропорядочных и отзывчивых...

DPD - Slikts serviss, neredz divas lielas kastes!

Slikts serviss, neredz divas lielas kastes! Vakar (19,03,2021) bija jāsaņem sūtījums 05757950536222, vakara pusē saņēmu īsziņu ka sūtījums joprojām atrodas šķirošanā, piegāde būšot nākamajā dienā (20,03,2021) . Joprojām sūtījums ir iesprūdis Liepājas terminālī. Nav tik maziņš sūtījums lai nepamanītu, divas lielas kastes kā ne kā. Nav brīnums ka ar vien vairāk uzņēmumu izvēlas Ups servisu.

DPD Latvija - Slikts serviss

Slikts serviss Iesaku nevienam neizvēlties DPD kā sūtījumu piegādātāju. Sūtījums netika piegādāts, jo pakomātā neesot bijusi vieta. Labi, tā var gadīties. Saņemu sms, ka sūtījums iespējams tiks novirzīts uz citu pakomātu. Nākamajā dienā joprojām nekāda informācija par sūtījumu (uzrādās, ka tas visu dienu pavadījis terminālā) . Aiznākamajā dienā zvanu, lai sarunātu, ka var likt praktiski jebkurā pakomātā Rīgā, jo sūtījums steidzams. Konsultante atbild, ka noteikti tajā dienā tiks ievietots kādā pakomātā. Diena...

DPD - Сервис желает лучшего

Сервис желает лучшего Посылка находится в Елгавском терминале две недели с 04/03/2021, сегодня 18/03 / 2021 дозвониться невозможно. Написала на электронную почту, пишут посылка будет доставлена в течении рабочий недели. В итоге дни идут посылки нет.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Paciņa no Lv veikala gāja 6-7 dienas. Kurjers pazvanīja, es tajā brīdī biju darbā un nevarēju pacelt telefonu, pēc 2 minūtēm atnāk ziņa no Tel nr - 20249117 “Dpd kurjers jums paku nevajag “. Uz paciņas ir norādīta adrese vai tad tik tiešām grūti ir izlasīt adresi un ar tādiem izbraucieniem braukt vēl virsū klientam. Attieksme vienkārši brīnišķīga.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Gaidu jau 3. Nedēļu savu paku, jāpiegādā ar kurjeru uz mājām, paka uzrādās terminālī. Esmu zvanījusi vairākas reizes uz info numuru. Operatore atbild, ka būs “rīt”, t. I. Pirmdien bija jābūt otrdien, otrdien teica, ka būs trešdien, ceturtdien teica, ka piektdien un lai gaidu. Pakā darba materiāli, zaudēju naudu ne tikai par materiāliem, bet zaudēju arī klientus, jo nevaru veikt savus sniegtos pakalpojumus. Uz pretenzijas pieteikumiem nereaģē, uz e-pastiem nereaģē. Jautājums, kā lai es pieprasu kompensāciju par to? Klienti atteikušies, materiālu nav. Personīgā nauda zaudēta, klienti zaudēti...

AtrisinātaDPD - Ļoti slikts serviss. Pazūd sūtījumi un tukši solījumi

Ļoti slikts serviss. Pazūd sūtījumi un tukši solījumi Iegādājos datoru un uzticēju piegādi dpd. Dators bija jāpiegādā no Rīgas pakomāta uz Cēsu pakomātu. Sākumā sūtījums aizgāja uz Valmieru - tad atpakaļ uz Rīgu. Izsūtītājam sūtījumu neatgrieza bet paturēja kaut kur noliktavā. Zvanīju dpd neskaitāmas reizes un lūdzu izsūtīt vēlreiz uz Cēsu pakomātu. Personās solija bet solījumus nepildīja. Zvanīju un piedāvāju ka pati aizbraukšu uz viņu noliktavu un izņemšu savu datoru, dpd man atteica un datoru neatdod, jo tā nedrīkstot. Nu jau pagājis ir...

DPD - Ļoti slikts serviss.

Ļoti slikts serviss. Tas nav normāli, ka jau vairāk kā nedēļu man nevar piegādāt divus sūtījumus no Jelgavas termināļa. Uzskatu, un ieteicu interneta veikaliem pārtraukt sadarbību ar Jūsu kompāniju, jo nespējat nodrošināt pakalpojumu. Sazinoties ar konsultantiem nav nekādas jēgas, jo jau nedēļas garumā nevar atrisināt šo problēmu, tikai aizbildinoties, ka tuvākajās dienās būs... Par ko es maksāju? Vēlos, lai steidzami ar mani sazinātos un pakas tiktu piegādātas šīs dienas laikā, pretējā gadījumā esmu uzrakstījusi jau gatavu iesniegumu PTAC par nekvalitatīvo pakalpojumu. Gaidu savas divas pakas.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Tika sūtīta paciņa no Rīgas un Jelgavas pakomātu 25.02. Pagāja 3 dienas un iegāju izsekot paciņu, kur atrodas. Paciņa piegādāta uz Madonu! Zvanīju uz vani centru, teica ka nodos zinu kurjeram izņemt paciņu un nogādāt uz Jelgavu. 1.marta mana paciņa tika izņemta no pakomata. Nopriecājos ka kurjers izņēma. Zvanu uz zvani centru un saka ka ir izņemsi cilvēks Madonā nevis kurjers, jo kurjers aizmirsa izņemt mani paciņu visas tās dienas. Atradu cilvēku ka izņēma manu paciņu, sazvanījos un sieviete...

AtrisinātaDPD - DPD pazaudē (lasi nozog) paku

DPD pazaudē (lasi nozog) paku Pārdevu jaunu kosmētikas preci Andelemandelē un sūtīju ar Dpd pakomātu. Dpd lapā atradu ka ir pieņemšanas punkts cirkle k krasta iela pie lido. Tur arī piektdien 5tajā marta 2021 vakarā nodevu savu paciņu lai tas brauc ceļā pie pircēja. Sestdien un svētdien kā pienākas novēroju tracking Dpd weblapā, kur status bija "sūtījums pieņemts pickup punktā" un nemainījās līdz pirmdienas rītam. Pirmdien 8 martā, 2021 no rīta zvanījām Dpd, kur saņēmām informāciju, ka paciņa tika jau paņemta piektdien...

AtrisinātaDPD - Krāpšana

Krāpšana Sveiki vēršos pēc palīdzības, sūtīju bērnu ratiņus sieviete caur Dpd vairāk ka mēnesī atpakaļ. Dpd kurjers redzēja ka iepakojam ratiņus teica ka viss labi un iesvieda viņus mašīnā ar tādu agresiju bija rupjš un nelaipns. Un nakosa diena zvans rati ir saplesti un vaino mani par sliktu iepakojumu. Bet ka tas var but ja kurjers stav blakam es domaju ka vini saplisa tad kad vins iemeta viņus masina. Nu man nav ne rati ne atlidzibas jo vaino tikai mani. Man raudat gribas jo ratini bija dargi man...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Из Франции товар пришёл быстро. В Риге не удалось забрать товар сразу, так как привезли днём, когда я был на работе. Дальше началось кормление завтраками и до сих пор уже третий день товара нет и сегодня не будет. Завтра у человека день рождение. Просто в шоке от уровня обслуживания. В понедельник, развозчик, сказал, что самым оптимальным вариантом будет привести мне товар на место работы на следующий день. Я согласился. Это меня устраивало. На следующий день в 14: 00 решил позвонить...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Slikts serviss, nekompetenti zvanu operatori! 24.02.21 saņēmu izziņu par gaidāmo piegādi, tā kā īsziņā norādītajā laikā nebiju īstajā adresē, mājaslapā nomainīju piegādes datumu uz nākamo dienu. 25.02. Līdz pusdienlaikam nesaņemot īsziņu par piegādi zvanīju konsultantam, lai noskaidrotu sūtījumā statusu. Man atbildēja, ka kaut kas sistēmā nogāja greizi, šodien sūtījuma nebūs un konsultante nomainīja piegādes datumu uz nākamo dienu. 26.02. Es atkal nesaņēmu īsziņu, mājaslapā redzu, ka...

DPD - Время

Время Первое, почему в отслеживании посылки нет предупреждение хотя-бы за день, что например, посылка будет отправлена завтра и примерное время, вместо этого всё что я вижу "посылка выгружена на нашем складе", откуда я знаю сколько она у вас на складе будет выгружаться день, два? Затем тебя ставят перед фактом, что она уже в пути, за 2 часа "не успеешь - сам виноват". Затем приходит смс что она будет в период 8: 49 - 10: 49 этого же дня. В 8: 17 звонок - курьер уже на месте, то есть дезинформация...

DPD - Atkarīgi slikts serviss

Atkarīgi slikts serviss Отвратительный сервис уже несколько лет, курьеры общаются в неподобающем стиле. Не привозят посылку, а в системе ставят "не было возможности доставить по причине клиента". Несколько дней ждала важные документы, сегодня курьер наконец приехал, но не поднялся в квартиру, а позвонил сказал что приехал и бросил трубку. Я перезванила чтоб сказать код двери. Он трубку не брал. А через 5 мин уехал и в системе опять поставил что по моей вине не доставили посылку.

AtrisinātaDPD - Nepiegādā preci, apsolot atzvanīt neatzvana, nenosauc iemeslu kādēļ nepiegādā kravu.

Nepiegādā preci, apsolot atzvanīt neatzvana, nenosauc iemeslu kādēļ nepiegādā kravu. Izsekošānas lapā norādīts, ka krava nogādāta terminālā 12.02.21, taču ar to viss beidzas, sazvanot ''Palīdzības servisu'' pirmajā reizē apgalvo, ka tehnisku iemeslu dēļ neesot informāciju saņēmuši kurjeri, ka paka jānogādā, apsolīja šo novērst, kā arī tika pateikts, ka paka tiks piegādāta nākamajā dienā. Nākošājā dienā, protams, nekas nenotika, sazvanot atkal palīdzības servisu, tika teikts, ka neesot iespējams noskaidrot iemeslus, kādēļ paka nav noogādāta, bet apsolīja atzvanīt, protams, ka...

DPD - Nepieved preci līdz mājām

Nepieved preci līdz mājām Šodien atbrauca Dpd kurjers, un sniedzot man paku, pateica ja tuvākajā laikā kaut ko pasūtīšu, kad vaidzēs iet līdz lielajam ceļam sagaidīt, man 17.02.2021 man nāk veļasmašīna, un ja man vairāk kā 500m jānes viņa uz pleca? Tikai tāpēc ka negrib braukt pagalmā? Tad par ko maksāju piegādi 17€

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Piegādes kvalitāte pārspēj visas robežas. Pirms pakas saņemšanas Latvijā, zvanīju uz Dpd atbalsta centru 2 reizes, lai nomainītu piegādes adresi. Abas reizes apstiprināja, ka viss ir nomainīts. Pirmdien saņemu zvanu no kurjerā, ka ir klāt uz orģināli sūtīto adresi. Zvanu jau trešo reizi, lai nomainītu adresi, viss pozitīvi apstiprina, ka ir nomainīta. Otrdien pēc izsekošanas numuru redzu, ka ir izsniegta kurjeram, bet ak vai loģistikas centram samisējas pasta indekss un paka ir atgriezta...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes