www.sudzibas.lv DPD Kavēta piegāde

DPD - Kavēta piegāde

Pirkums no 1a, piegādi veic dpd. Sūtījums sastāv no divām pakām. Vienu paku piegādāja ātri, otro paku joprojām gaidu un izskatās, ka vēl ilgi marinēsies dpd terminālā.

Vērsos vairākas reizes pie 1a - man atvainojās un informēja, ka piegādei jābūt tuvākajās dienās. Pēdējā informācija bija, ka piegādei jābūt 24.03.2021. Pielikumā foto. Nesaņēmu.

Saprotot, ka 1a ir bezspēcīgi, sazvanīju 26.03.2021 dpd klientu servisu, precizējot piegādes dienu. Atvainojās un teica, ka piegādei jābūt tuvākajās darba dienās. Tas bija viss, ko varēja pateikt. Šodien joprojām nav bijusi piegāde. Diemžēl izskatās, ka piegādes procesu varēs paātrināt tikai ar šī portāla palīdzību.

Pakas numurs: 0575 7953 3551 42 g

pakas statuss:
09.03.2021 18: 05 dpd datu centrs pasūtījuma informācija ir nodota dpd.
17.03.2021 19: 21 riga (lv) ceļā
18.03.2021 15: 42 riga (lv) terminālā.
24.03.2021 15: 05 riga (lv) terminālā.

29.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 30.03.2021

Labdien!

Informējam, ka pieaugot sūtījumu apjomiem DPD termināļos, sūtījumu piegādes var kavēties. Tādēļ atvainojamies, ka sūtījuma piegāde nav nodrošināta standarta piegādes laikā un kavējums Jums ir radījis papildus neērtības!

Pēc pieejamās informācijas sūtījuma piegāde ir reģistrēta tuvāko darba dienu laikā. Lūdzam Jūs sagaidīt sms ziņojumu par sūtījuma piegādes laiku.

Pateicamies par sapratni!

Ar cieņu,
DPD

Papildināts Oskars 30.03.2021

Labdien, DPD support!

Diemžēl šāda atbilde mani neapmierina un neatrisina situāciju, jo:

1. Sūtījums sastāvēja no 2 iepakojumiem un pirmo iepakojumu (05757953355143) saņēmu ļoti ātri. Problēma ir ar otro iepakojumu. Tas jau parāda Jūsu "profesionālismu", ka nepiegādātājāt abus iepakojumus vienā piegādē.

2. Kāda kavēšanās? Gar manu piegādes adresi katru dienu DPD veic piegādes kaimiņiem. Kamdēļ nevar paņemt un piegādāt manu atlikušo sūtījuma daļu, ņemot vēŗa, ka tā nav nestandarta krava?

3. Jūs šobrīd minat, ka piegādei jābūt tuvāko dienu laikā. Pagājušo piektdien DPD atbalsts telefoniski sniedza informāciju, ka piegāde ir jābūt nākošās nedēļas sākumā, t.i. līdz trešdienai. Šobrīd ir otrdiena, plkst 16:06 un joprojām nav bijusi piegāde, kā ārī nav saņemta SMS. Un izsekošanas statuss arī nav mainījies. Secinu, ka pēc Jūsu teiktā piegāde var būt līdz šai piektdienai (kas nesakrīt ar telefoniski sniegto informāciju) un šāda atbilde vispār ļauj noprast, ka piegāde būs kaut kad, sazin kad...

Tā nav profesionāla attieksme pret klientu. DPD serviss kopumā pēdējā gada laikā ir zem līmeņa - piegades praktiski vienmēr kavējas un DPD nevar sniegt precīzu informāciju, kad būs piegāde. Dalos gan kā no privātpersonas pieredzes, gan juridiskās personas pieredzes. Konkurenti tiek galā labāk ar savu pamatpakalpojumu.

Papildināts Oskars 31.03.2021

Šodien atkal mūsu sētā DPD kurjers veic piegādi un mums piegāde netiek veika. Ir fiksēts foto materiāls. SMS šodien nav saņemts un statuss piegādes izsekošanā nav mainījies.

DPD support, kādas ir iespējas saņemt nepiegādāto iepakojumu Jūsu terminālā?

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 31.03.2021

Labdien!

Ziņojam, ka katrs sūtījums tiek šķirots automātiski un neatkarīgi no sūtījuma saņēmēja vai nosūtītāja datiem. Tādēļ viens sūtījums no diviem var kavēties.

Sūtījuma statuss nav mainījies un tā piegāde ir plānota tuvāko darba dienu laikā. Lūdzam sagaidīt informāciju no DPD sistēmas par plānoto piegādes laiku.

Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD

Papildināts Oskars 31.03.2021

Sveiki, DPD!

Vārds "kavēties" ir nevietā. Kavēties var dienu līdz trīs, bet sūtījuma daļa ir pieejama Jūsu terminālā no 18.03.2021, attiecīgi nav piegādāta 2 nedēļu laikā.

Šodien sazvanīju DPD klientu apkalpošanu, Jūsu darbinieks nosūtīja pieteikumu, lai man dienas laikā atzvana ar informāciju par piegādes dienu. Vai kāds man atzvanīja? Protams, ka nē.

Pacietības mērs ir pilns. Paldies par Jūsu standartizētajām atbildēm, pieteicu 1A naudas atgriešanu par šo preci. Tālāk varat čakarēties ar šo sūtījumu savstarpēji.

Principa pēc piemaksāšu Omniva pakomātiem vai kurjera pakalpojumiem, lai izvairītos no šādas "sadarbības" ar DPD.

Papildināts Oskars 06.04.2021

Pēc pieteiktās vēlmes atgriezt naudu par nepiegādāto preci, 1A sazinājās 02.04.2021 ar DPD un pēc tam informēja mani, ka piegādei jābūt šodien. Tikko saņēmu atlikušo iepakojumu, situācija ir atrisināta. Kaut arī ar ļoti lielu noilgumu.

O

Komentāri (2)

Pīle. 30.03.2021

Bija tāda pati situācija nesen. Piezvani un pasaki ka ir piegādāta tikai viena no divām pakām, ka tās netika piegādātas vienlaicīgi. Pateicu tā un man nākamajā dienā piegādāja.

O Oskars 30.03.2021

Paldies par sniegto pieredzi. Diemžēl jau pēc DPD atbildes šajā sūdzībā ir redzams, ka nav ieinteresētības atrisināt situāciju. "Gaidiet piegād tuvāko dienu laikā" un tas arī viss.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes