Bite - Klientu apmuļķošana
Jau daudzus gadus biju bite Latvija klients. Pēdējā pusgada laikā konstatēju, ka rēķins turpina pieaugt (reģistrēti 2 nr.) , bet pakalpojumu kvalitāte ir bēdīga. Lai to risinātu, devos uz tuvāko bite centru, izstāstīju situāciju konsultantei, kura piedāvāja vairāku pieslēgumu maiņu. Rezultātā pēc mēneša un nākamajā mēnesī rēķins vēl lielāks! Sazinājos ar citu operatoru un pieņēmu viņu piedāvājumu, kas par to pašu pakalpojumu bija 2 reizes lētāks! Bet te nu bija pateicība par to, ka daudzus gadus biju bites klients - līgumsods par gandrīz 500 eur! Tādēļ nekad neuzticieties bite klientu konsultantiem un piedāvātiem pakalpojumiem!
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Pievienot komentāru