Baby Store - Krāpšana
Tika iegādāts online veikalā 19.01. Babybjorn krēsla pārvalks, kas radījās ka ir pieejams un atnāca e-pasts, ka sākta pasūtījuma izpilde.
Vairākas dienas nebija nekāds info par manu pasūtījumu, zvanīju, neviens necēla, rakstīju un 27.01, atnāca ziņa, ka tāda nav var iegadāties citus piemaksājot 20 eiro. No šī darījuma atteicos un teicu lai atgriež naudu uz ko atnāca e-pasts ka pasūtījums anulēts un nauda tiks atgriezta 14. Dienu laikā.
Pacietīgi gaidīju 14 dienas bet protams no naudas ne miņas.
Rakstīju e-pastu uz kuru persona vārdā Marija Rutkovska atbildēja, lai atsūtu rekvizītus. Tas bija 11.02.
Protams arī naudu netika atgriezta,
atkal 12.02 rakstu un saņemu e-pastu, ka noskaidros pie grāmatvedes, protams arī šajā dienā nesaņemu nekādu e-pastu ko tad noskaidroja un naudu arī nesaņemu.
Rakstu 13.02 uz ko atbild, ka nauda šajā dienā tiks atgriezta.
Protams tà nenotiek.
Saprotu, ka šeit jāgriežas jau attiecīgajās instancēs, bet pàrsteidzoši ir tas, ka tik savā veidā populārs veikals piekopj šàdu praksi un joprojām pastāv.
Palasot sūdzību skaitu viss ir skaidrs.
Diemžēl arī es iekritu.
Labdien, Laura! No sirds atvainojamies par radušos situāciju! Naudas atmaksa ir atgriezta uz Jūsu bankas kontu.
Komentāri (1)
Tada paša situācija ar šo veikalu, nauda netiek atmaksāta vairāk ka 14 dienas, pasūtījums bija veikts 29.01 līdz 14.02 naudas atgriešana nebija veikta