AtrisinātaBaby Store - Neatgriež naudu par nepiegādātu preci
Pasūtīju preci 08.01.2025. Tā kā viena no manis pasūtītajām precēm nebija pieejama un pārdevēja piedāvātās alternatīvas mani neapmierināja, vienojāmies, ka pasūtījums tiek anulēts.
27.01.2024 saņēmu e-pastu, ka pasūtījums ir anulēts un saņemšu naudas atmaksu 14 dienu laikā. Pagāja šīs minētās 14 dienas, bet nauda netika atgriezta. Sazinājos ar veikala darbinieci Mariju Rutkovsku, kura solīja "precizēt pie grāmatvedes". Tomēr vēljoprojām nauda nav saņemta.
Vērsīšos patērētāju tiesību aizsardzības centrā un aicinu to darīt arī pārējos apkrāptos pircējus.
Skumjākais, ka veikala galvenā auditorija ir grūtnieces un jaunās māmiņas, kuras veikals nekaunas apkrāpt.
Labdien, Solvita!
Lūdzu norādiet pasūtījuma numuru, vai atsūtiet to mums epastā [email protected], lai varam pēc iespējas ātrāk visu atrisināt.
Atvainojamies par radušos situāciju!
Vai iedosiet e-pastu, kurš eksistē? Nosūtot ziņu uz šo e-pastu saņemu: The email account that you tried to reach does not exist.
Paldies! Informācija par naudas atgriešanu ir nodota grāmatvedei un maksājums jau ir iegrāmatots.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (1)
Man tikko bija identiska pieredze. Kā pa brīnumu naudu atgrieza pēc 21 dienas,kad turpināju terorizēt ar atsauksmēm,sūdzībām u.c. Laikam tādu valodu tikai saprot. Nekad nevienam neiesaku tur iepirkties!