BabyStore - ļoti slikts apkalpošanas serviss
Veicu pasūtījumu, pasūtot 4 preces. Izrādījās, ka 1 prece ir jāpasūta no ražotāja, līdz ar to, nācās daudz ilgāk gaidīt pasūtīja izpildi un piegādi, bet tas nekas. Saņemot pasūtījumu, tika konstatēts, ka 1 prece vispār nav atsūtīta (kaut arī rēķinā un sniegtajā informācijā babystore norādīja, ka ir izsūtīts) . Tālāk centos sazināties ar babystore: veicu vairāk kā 30 zvanus, rakstīju mājaslapas čatā (visu laiku parādās uzraksts, ka operatori ir pieejami) , rakstīju arī e-pastu. Vispār nekāda jēga, jo neviens neatbild.
Pēc 2 dienām saņēmu zvanu, kura laikā man tika pārmests, kāpēc es principiāli pieprasu to 1 preci, jo vērtība jau precei nav liela. Teicu, lai atmaksā naudu, bet arī to uzreiz nevarot, jo varbūt tomēr prece atnāks. Vairākas reizes sarunas laikā norādīju, ka ir ļoti zems klientu apkalpošanas līmenis un saziņa ar babystore ir teju neiespējama, darbiniece sāka uz mani kliegt un nometa telefonu. Mans silts ieteikums - izvēlieties citas vietnes un veikalus, kur iegādāties preces, jo babystore jūs kā klientu padarīs vainīgu par to, ka vispār izvēlējāties pasūtīt preci un komunicēt ar viņiem.
Komentāri (4)
Prece vēl stāv ražotājam uz konveijera
tas ir ļoti reāls variants! godprātība šim pakalpojumu sniedzējam vispār nav raksturīga
Sen jau zinams ka sis kantoris ir apiseju bars, neviens vairs musdienas nelasa atsauksmes?
jā, vajadzēja pirms pasūtījuma izlasīt. ceru, ka citi pircēji to noteikti darīs!