www.220.lv - preces piegade
29.11.2014 220.lv veicu pasūtījumu, naivi uzķeroties uz reklāmu, kas sola preces piegādi 4-5 darbdienu laikā un uzticoties tam, ka operators saka, ka prece IR noliktavā. Tagad piegādes termiņš tiek un tiek pagarināts (šodien saņēmu sms ar 4. termiņa pagarinājumu), katru reizi savs stāsts. Ar interesi gaidu, kad prece tiks piegādāta uz Liepāju. Silti iesaku izvēlēties preces piegādi ar kurjeru, vismaz nebūs jācīnās par naudas atgūšanu. Ceru, vismaz kāds pārdomās un neveiks pasūtījumu šajā veikalā, jo cerība, ka saviem mīļajiem sarūpēsiet Ziemassvētku dāvanu ir visai maza...sanāks kā man - pamatīga vilšanās.
Komentāri (9)
Tak beidziet izmantot šī internetveikala pakalpojumus! Šis kantoris no solīda uzņēmuma ir pārtapis par pircēju apčakarētāju. Ir taču citas izvēles iespējas ar daudz labāku apkalpošanas kvalitāti.
smieklīgi, ka paši neatzīst, ka viņu apkalpošana ir vienkārši zem jebkuriem standartiem, un saka, ka sūdzības ir nepamatotas!
tas ir 220.lv garā, piegādāt preces, kuras nemaz netiks pasūtītas, paņem naudu, un aizmirst par klientu, un atcerās, kad viņam piegriežās un ienāk uzrakstīt sūdzību!
kā var nesaprast ka bizness ir jāveido ilgtermiņā, nevis ar vienreizējiem klientiem, izdevīgāk ir cilvēki, kuri gadiem iepērkās un jūt, ka uzņēmums "rūpejas un atceras" par viņiem, vienmēr visu paziņo, un ja ir aizķeršānās, tad vienmēr ir atrisina situāciju bez attiecīgā uzņēmuma terorizēšanas un nākšanu šeit un sūdzības rakstīšanas!!!
cilvēki ir novesti līdz pēdējam, ja nāk šeit rakstīt, nerunāju par tizlām sūdzībām, kad neapkalpo krieviski, bet lielākā daļa sūdzību ir 100% pamatotas.
ja jūs sapratīsiet, ka jums drastiski ir jāmaina attieksme pret klientiem, jo nav nozīmes, ka pārdod sūdīgu preci, galvenais ir serviss, jums uzlabosies gan peļņa, gan nebūs vairs neviens jāalgo lai nožēlojami atvainotos un izliktos, ka rūp situācija.
Labdien, w2w2w2!
Paldies par Jūsu e-pastu! Apskatot pieejamo informāciju sūdzībā, tā ir par mazu, lai varētu identificēt Jūsu pasūtījumu mūsu sistēmā. Lūgums pēc iespējas ātrāk šeit vai uz [email protected] atsūtīt mum savu pasūtījuma nr, lai mēs varētu nokomentēt, kāpēc pasūtījums kavē.
Ziemassvētki ir laiks, kad ikviens izvēlas savas dāvas un intermneta veikals pie katras preces norāda plānotos piegādes laikus, kā arī tagad pie precēm ir ikona ( Saņem līdz Ziemassvētkiem). Mēs aicinam izvēlēties preces, kas ir ar zīmi " ir noliktavā" un satur zīmi " Saņem līdz Ziemassvētkiem". Ja klienti izvēlas preces ar garākiem piegādes laikiem, Ziemassvētku laikā, tās var būt izpirktas pie piegādātājiem un prece var kavētiem.
Interneta veikalā 220.lv lielākā daļa preči ir uz vietas - aplūkojamās http://220.lv/lv/top saņemiet Ātri.
Cien. Ontuāns un Liiga Dzheina - Jūsu koemntāri nesatur informāciju par konkrētu gadījumu - Lūgums sniegt to, pretējā gadījumā uzskatam Jūsu sūdzību par nepatiesu, jo visu laiku redzam, ka par mums negatīvas lietas raksta, taču bet faktiska pamatojuma.
Kā arī papildus, par vēlamies atkārtot:
Interneta veikals 220.lv ir pazīstamakais interneta veikals Latvijā, kas darbojas jau vairak kā 11 gadu Latvijas tirgū.
Noliktavas sistēmas modernizācijā šogad investēts ap 75 tūkstošiem eiro, savukārt klientu apkalpošanas uzlabošanā – ap 15 tūkstošiem eiro. Jaunā loģistikas sistēma ļauj klientu pasūtījumus apstrādāt vēl operatīvāk un efektivizēt nodaļas darbu par 15%. „220.lv” papildus līdzšinējai noliktavai sācis izmantot arī jaunu lielgabarīta noliktavu Rīgā, kā arī paplašinājis veikala telpas Rīgā, Ģertrūdes ielā 94a.
Tuvojoties Ziemassvētkiem, palielināsim klientu apkalpošanā strādājošo skaitu par 25%, līdz 34 speciālistiem un uzņēmums nepārtraukti veic ieguldījumus klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā.
„Līdz ar noliktavas darba efektivizāciju ir paplašināta loģistikas nodaļa, šobrīd tajā strādā par 9 speciālistiem vairāk – kopumā 26 darbinieki. Tagad preču saņemšana gan uz vietas veikalā, gan ar kurjeru pircēja izvēlētajā adresē, gan pakomātos tiek organizēta operatīvāk.
Mēs esam gandarīti, ka, strauji attīstoties un nepārtraukti uzlabojot preču piedāvājumu un piegādes pakalpojumus, šogad spējām sūdzību un jautājumu relatīvo skaitu samazināt par 18%. Saviem klientiem konsultācijas sniedzam visu diennakti - 24/7!
Ja pasūtījuma izpilde kavējas, klienti tiek informēti, nosūtot ziņu ne tikai uz e-pastu, bet arī SMS īsziņā, ar dažādu saziņas līdzekļu palīdzību tiek nodota arī informācija par izmainījušos preces piegādes datumu. Uzņēmums šobrīd atsaucas un operatīvi reaģē uz 95 % klientu zvanu.
„Astoņi no desmit klientiem, kas saskaras ar problēmām, pasūtot preces, saglabā lojalitāti, jo visus neskaidros jautājumus pēc iespējas īsākā laikā!"
Vairāk: http://www.db.lv/tehnologijas/internets/interneta-veikals-220-lv-investejis-ap-90-tukstosiem-eiro-424168
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
" lielākā daļa preči ir uz vietas"' - kas tieši ir preči? Jūs pat jaunu latviešuvalodu izdomājat :)
''izvēlas savas dāvas un intermneta veikals '' dāvas izvēlās intermneta veikalā, nu super super :)
Es pamatojos un apstiprinu augstāk minēto sūdzību, man nav vajadzīgs jauns pasūtījums, lai saprastu, ka jūs strādājat neadekvāti!!!
„Astoņi no desmit klientiem, kas saskaras ar problēmām, pasūtot preces, saglabā lojalitāti, jo visus neskaidros jautājumus pēc iespējas īsākā laikā!"
Šis teksts pat ir pēdiņās un nokopēts no kaut kurienes... jūs laikam neizlasījāt, ko iepriekš rakstīju, bet ja jūs risinātu problēmu operatīvi, cilvēki nebūtu spiesti nākt šajā saitā!!! Tātad, jūs paši atzīstat, ka saskarās ar problēmām, un nav tā, ka visas sūdzības nepamatotas!!!
Jums ir (gan jau pašizveidoti) statistikas dati par to, kas saglabā lojalitāti, bet vēljoprojām nav sistēma, kura norādītu, ka attiecīgais pirkumu īpašnieks nav saņēmis lietas un jums pat vajadzīgs pasūtījuma numurs, tātad, tās problēmas ir tik daudz, ka no visām nevarat atrast! Jo vajadzētu būt tā, pēdējā pasūtījuma izpildes diena, ja pasūtījums JŪSU dēļ kavēsies, JUMS nekavējoties ir jāzvana klientam un jābrīdina viņš un tad jāpiedāvā iespēja vai atteikties un MOMENTĀLI atgriezt naudu ( nevis pēc mēneša, vai jūsu terorizēšanas ), vai gaidīt, nevis viņam jāzvana, stundām ilgi jāklausās tajā, ka neviens operators nav pieejams un tad vēl kkāda losene otrā telefona galā, neko nevar pateikt par pasūtījumu un nav informācijas! Ja kkas tāds vēljoprojām atgadās, tad vēljoprojām jums ir problēmas sistēmā, vienalga cik tur tūkstoši ir ieguldīti!!!
Un šai klientei, tāpat kā bija man, katra operatore sniedz nepatiesu, vai arī savu informāciju, kur tad tur ir problēma atkal????
Sveika, Liiga Dzheina!
Ja Jums ir bijusi problēma vai tā pastā - lūgums atsūtiet pasūtījuma numuru, lai varam palīdzēt atrisināt Jūsu jautājumu. Pretējā gadījumā uzskatam, ka sūdzība ir nepamatota. Paldies konkurentiem par "reklāmu"!
Minētā informācija ir preses relīze, kuru publicēta vairakos medijos, tsk. leta un Bns. Interneta veikals darbojas saskaņā ar likumu un naudas atgriešana norit mūsu veikalā ātrāk, nekā paredz likums ( Likums paredz 30 dienas).
Priecīgus Gaidāmos svētkus!
Visvairāk kaitina tas, ka vienā no pēdējām sarunām ar operatoru tika jautāts - vai tiešām prece (1761186)tiks piegādāta viņas nosauktajā datumā - 23.12., uz ko bija nepārprotama atbilde, ka tas tiešām tā būs.. un tad sekoja sms ar ziņu, ka piegādes kavēšanā vainojams Preces piegādātājs, kaut gan, 29.11. veicot pasūtījumu, bija atzīmēts ka prece IR noliktavā. Nu jau vairs skaidrojums no 220.lv nav būtisks, mēneša laikā šo preci saņemtu pat no civilizācijai attālinātas cilts Amazones mūžamežos..
...šodien (22.12.2014) saņēmu 5. piegādes termiņa pagarinājumu (05.01.2014).Es saprotu, ka 220.lv mani piespiež atteikties no pasūtījuma, jo visticamāk preces nemaz nav...lai nu tā būtu.Vēlreiz milzīgs "Paldies" par sadarbību, ceru uz šī grābekļa vairs neuzkāp.
jūs varat ko gribat uzskatīt par nepamatotām, bet cilvēki, kuri ir ar jums saskārušies, saprot, ka viņas ir pamatotas. Un jūs zināt, ka es neesmu nekāds jūsu konkurents, un ko jūs mani apmelnojat, es nerakstu galu galā sūdzību, es rakstu komentārus, un tātad, jūs manus ieteikumus, jau tagad uzskatāt par nepamatotiem, un nevajadzīgiem :D jūs esat nožēlojami, es jums to atgādināšu
šito viņi man atbildēja šodien "Aicinam vēl šodien un rīt pasūtīt preces ar zaļo ikonu " ir noliktavā" un saņemt līdz Ziemassvētkiem preces Ģertrūdes ielā 94a.
Strādājam:
pirmdien: 22.dec 8-22
otrdien 23. dec 8-22
trešdien 24.dec 10-17"
JUMS PAŠIEM VĒMIENS NENĀK NO SEVIS???? rekur cilvēks, saka, ka viņam APSOLĪJA, ka prece būs, bet nebūs!!! un vēl jūs sakat, ka var vēl paspēt jūsu sūdabodē iepirkties, nu kā tā var izturēties pret klientiem? kā nav kauna 5 reizes pagarināt termiņu ap ziemassvētkiem???? Jums būtu viss, ko ccilvēks pasūtīja, jāDOD TAS PAR VELTI!!! beidzat te rakstīt komentārus, bet RISINĀT SAVAS PROBLĒMAS UN BEIgt VAINOT PIEGĀDĀTĀJUS VAI PARTNERUS, jūs viņus izvēlaties, tāpēc klientam nav jācieš!!!
Jūtu tev līdzi w2w2w2, un priecīgus Ziemassvētkus!
Galvenais ir brīdināt draugus un ģimeni, lai te nekad neiepērkas :)
Labvakar, w2w2w2!
Ar Jums šodien sazinājās klientu apkalpošanas speciālists no klientu centra. Balstoties uz sarunu, Jums prece ir nepieciešama un Jūs to esat ar mieru pagaidīt! Jau iepriekš atvainojamies par nepatīkamo pasūtījuma izpildes laikā.
Pieņemiet mazo kopensāciju, ko nosūtījuām Jums uz 220.lv reģistrēto profilu! Un paldies par sapratni!
ar cieņu
interneta veikals 220.lv