www.220.lv - Absolūta bezatbildība pret klientu
Situācija sekojoša - pasūtīju uz svētkiem dāvanas, pirms nedēļas interneta veikalā, apmaksu veicu nekavējoties caur interneta banku. E-pastā atnāca ziņa, ka piegāde tiks nodrošināta nākamās nedēļas laikā līdz piektdienai (caur pakomātu). Piektdien, nekādu ziņu telefonisku, elektronisku vai savādāku neesmu saņēmis, protams zvanu un jautāju. Atbild, ka esot kaut kāda aizķeršanās bijusi, bet konkrēti nekas neesot zināms, tikšot noskaidrots un atzavnīs. Gaidu 2 stundas, neviens nezvana. Zvanu vēlreiz, atkal apsola, ka noskaidros un atzvanīs, šoreiz pēc kāda brīža atzvana un paziņo, ka pasūtījumu nevarēs izpildīt kā plānots, bet visticamāk līdz gada beigām preci atsūtīs. No pasūtījuma atsakos, gaidu atpakaļ naudu, kura vēl sazin kad tiks pārskaitīta atpakaļ. Tagad steigā nāksies meklēt un pirkt citur, ja laicīgi vispār tiks atskaitīta atpakaļ pārskaitītā nauda. Un šī situācija vēl ņemot vērā to, ka ir pilns internets ar 220.lv reklāmām, par superīgiem ziemassvētku piedāvājiem un piegādes termiņiem. Starp citu preces, ko nevarēja piegādāt, joprojām interneta veikalā ir pieejamas, un gaida savus nākamos, "laimīgos" pircējus. Jāpiemin, ka šāda situācija ar šo veikalu man nav pirmā reize, būs beidzot jāmācās no kļūdām un jāignorē šis interneta veikals.
Komentāri (5)
Da sūtiet nahren to 220 ūķi. Krāpnieku kantoris, nekas vairāk.
tik tiesam krapnieku kantoris. kapec tadus neklapee ciet????? 19.12. pasutu preci, piegade bus 29.12. sezam gaidam nepacietigi, te zvana no 220.lv un saka ka prece nebus.kaa to saprast?
UPDATE par situāciju: Tātad no nepiegādātā pasūtījuma pasūtīšanas brīža pagājušas kopā 26 dienas, nauda joprojām nav atgriezta, kad zvanu sola tikai, ka nodos informāciju tālāk. Rīt plānoju vērsties savā bankā ar sūdzību par krāpniecību, lai atgūtu naudu, iztērētais laiks un nervi protams uz paša rēķina. Tiešām neiesaku nevienam ielaisties ar 220.lv. Laimīgu jauno gadu!
FINAL UPDATE par situāciju: Tātad no nepiegādātā pasūtījuma pasūtīšanas brīža pagājušas kopā 38 dienas, nauda tika solīta vairākkārt un noteikti gala datumi, bet netika pārskaitīta atpakaļ. Izrādās banka tiešā veidā naudu nevar piedzīt atpakaļ, ja maksājums veikts caur online-banku, bet tikai, ja maksāts ar karti. Līdz beidzot nosūtīju 220.lv ziņu, ka vērsīšos "Patērētāju tiesību aizsardzības centrā" ar oficiālu rakstisku sūdzību, tikai pēc šādas ziņas šodien nauda par nepiegādāto pasūtījumu tika atgriezta atpakaļ. Lūk kāds interesants ziemassvētku dāvanu iegādes stāsts, nenovēlu šo pieredzi nevienam, tāpēc iesaku tiešām ignorēt šo interneta veikalu www.220.lv, un pērkot preces internetā drošības pēc vienmēr izvēlēties maksāt skaidrā preci saņemot vai ar karti.
Kur Jums prāts iepirkties pie 220.lv KRĀPNIEKIEM?
Beidziet taču viņiem izsniegt bezmaksas kredītus!